jumputi jumputi jumputi jump! :@

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Vähintään joka toinen päivä huutaa naapurissa musiikki niin lujaa, että kuuluu kun se tulis meidän kämpästä toisesta huoneesta. Sanat erottuu selvästi. Tämä tapahtuu kylläkin aina klo 8-22 välillä, eri periaatteessa sallittuunn aikaan. Mutta kyllä se silti häiritsee, eikä kai tuollaiset äänet enää ihan normaalin elämisen ääniä ole? Ok jos sieltä kuuluisi pelkkä jumputus ilman et sanatkin erottaa..

Olenko mä nyt taas nipo vai saanko käydä sanomassa et pliis ihan pikkasen jos volyymiä laskis?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vähintään joka toinen päivä huutaa naapurissa musiikki niin lujaa, että kuuluu kun se tulis meidän kämpästä toisesta huoneesta. Sanat erottuu selvästi. Tämä tapahtuu kylläkin aina klo 8-22 välillä, eri periaatteessa sallittuunn aikaan. Mutta kyllä se silti häiritsee, eikä kai tuollaiset äänet enää ihan normaalin elämisen ääniä ole? Ok jos sieltä kuuluisi pelkkä jumputus ilman et sanatkin erottaa..

Olenko mä nyt taas nipo vai saanko käydä sanomassa et pliis ihan pikkasen jos volyymiä laskis?

Meillä sama juttu! Eilen kävin sanomassa klo 22:10, että voisiko laittaa vähän pienemmälle. Hyvin pojat suhtautuivat ja musiikki hiljeni :).

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Vie oma toivebiisilistasi heille, kun kerran joudut itsekin ko. musaa kuuntelemaan ;)

tää oliskin hyvä idea :D

kyllä mä taidan käydä pimpottamassa kelloo, odotettavissa on taas tänä iltana konsertti uskoisin.

Yhteistyössä