Jumppaohjaaja äidit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ensimamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ensimamma

Uusi jäsen
29.08.2007
22
0
1
Hei kaikki työkseen jumppia ohjaavat äidit! Nyt kaipaisi äityli rv:llä 10 kipeästi vinkkejä, miten jaksan pitää tuntini?... löytyy 4-6 tuntia viikkoon. Pump, spinning ja nyrkkeily eli syke kohoaa suht paljon. Väsymys ja paha olo on vaivanut jo kuukauden päivät ja tunnin jälkeen olen aivan loppu, joten iltaisin ei tule tehtyä mitään... Ekaa kertaa elämässä liikunta on vastenmielistä. Olen kokeillut kantaa hedelmiä mukana ja syödä juuri ennen tunnin alkua verensokeri tason jonkinlaiseksi ylläpitämiseksi ja juoda paljon... onko hyviä juomavinkkejä kun pelkän vedenjuomisen jälkeen on hirveä jano edelleen? Kertokaa omista kokemuksista..tsemppaavat jaksamaan jos se energinen olotila ois palautumas vielä ennen kun masu on liian iso liikutettavaksi =)

Olen parikuukautta vanhan pojan äiti ja ohjailen kanssa jumppia. Itse en pystynyt pitämään jumppia alussa ollenkaan, koska olin niin huonovointinen ja oksentelin päivittäin ja monta kertaa päivässä. RV 16 lähtien palailin taas ohjaamaan ja puoleen väliin raskautta ohjasin muuten normaalisti, ainoastaan tunnit joissa syke on koko ajan todella korkealla jätin jo alkuun pois. Äitiyslomaan asti ohjasin lihaskuntotunteja, crossingia, venyttelyä jne. Itse kävin tunneilla vielä kaksi päivää ennen pojan syntymää =) ( Bodypump ja crossing) Tein vähän kevyemmin kuin normaalisti ja välillä pidin sykemittaria etten innostuisi menemään liian kovaa kun olo oli kuitenkin hyvä. Siis ohjailet niin kauan kuin tuntuu hyvältä ja voit vaikka vähän vähentää tuntien määrää (minäkin tein niin)jos tuntuu siltä että väsyttää. Tsemppiä sulle odotukseen, kyllä se väsymys vielä hellittää ja pääset taas nauttimaan liikunnasta :hug:

Yhteistyössä