Jumankekka että säikähdin aamulla!

Poika sai joulupukilta taikuritarvikesetin. Isänsä kanssa sitä aamulla availivat. Yhtä temppua varten pakkauksessa oli muovinen torakka. Kuulin kyllä, kun puhuivat asiasta. Itse istuin aamupalapöydässä vielä, kun poika tuli takaani, länttäsi muovitorakan lautaseni reunalle ja käski katsomaan, mikä paketissa oli.

Säikähdin isoa elukkaa - vaikka siis muovista - niin, että aamupalatarpeet olivat ympäri lattioita, mehu kaatui liinalle, minä säntäsin vessaan piiloon itkemään ja kiljumaan.

Siinä sitä oli miesväellä ihmettelemistä.

Nyt jo naurattaa oma reaktio, mutta toisaalta inhonväreet kulkevat edelleen selkäpiitä pitkin.
 
Itse olen kerran säikähtänyt kunnolla. Kuopus oli pieni ja istuskeli etupihallamme, ja naapurin mies käväisi sanomassa, että onpa tosi aidon näköinen tuo lelutorakka/ tai mikä toi nyt onkaan... millä teidän xxx leikkii ja jota se maistelee, että hän oikein säikähti, kun niin aidon näköinen se oli.
Minä säikähdin vielä enemmän, sillä meillä ei ollut sellaista lelua. :x Jonkun torakantapaisen oli tyttö onnistunut löytämään ja laittamaan suuhunsa.:x

(juu, jätin tytön hetkeksi valvomatta naapurien valvontaan, kun menin auttamaan toista lasta vessaan)
 
Itse olen kerran säikähtänyt kunnolla. Kuopus oli pieni ja istuskeli etupihallamme, ja naapurin mies käväisi sanomassa, että onpa tosi aidon näköinen tuo lelutorakka/ tai mikä toi nyt onkaan... millä teidän xxx leikkii ja jota se maistelee, että hän oikein säikähti, kun niin aidon näköinen se oli.
Minä säikähdin vielä enemmän, sillä meillä ei ollut sellaista lelua. :x Jonkun torakantapaisen oli tyttö onnistunut löytämään ja laittamaan suuhunsa.:x

(juu, jätin tytön hetkeksi valvomatta naapurien valvontaan, kun menin auttamaan toista lasta vessaan)
Hyiiiiiiiiiiiii :O
 
[QUOTE="siis";25298751]Aika sekavaa tekstiä sulta. Ootko vieläkin sokissa[/QUOTE]

Ehkä sinä et vain ymmärrä lukemaasi?

Ihan selkeästi tuossa mielestäni sanotaan, että lahjaksi saadussa taikuritarvikepakkauksessa oli yhtä temppua varten muovinen torakka.
 
[QUOTE="maalla";25298733]Et varmaan pystyis asumaan meillä hetkeäkään, hiiret mellastaa välikatolla ja kyllä niitä sisälläkin näkyy juoksevan välillä.[/QUOTE]

Mähän siis olen asunut maalla 20 ensimmäistä elinvuottani, että tiedän kyllä, millaista siellä on :D
 
Mä säikähin ihan hulluna aamulla, ku olin juuri näkemässä unta jossa joku mummo makasi kuolleena kadulla ja havahduin siihen ku joku hiipi mua kohti makkarissa. No mieshän se oli klo 4.30 tulossa kysymään haluanko lähteä joulukirkkoon :D

En muuten sit menny vaikka mieli teki, ei raskinu herättää lapsia ku olivat valvoneet myöhään. Mies kävi vieraiden kans.
 
"vieras"
Oisin varmaan saanut itsekkin sätkyn.

Meidän vajaa 4v tyttö säikäytti mut yks ilta kunnolla.Oli jo siis nukkumassa (tai niin luulin), itse olin eteisessä, muuten talo pimeä paitsi ulkovalo oli päällä josta sisälle tuli hiukan valoa. Käännyin ympäri mennäkseni takaisin sisälle, tyttö seisoi oven takana(ikkunat ovessa) ja ensimmäisenä kun käännyin näin hänen kasvonsa. Kyllä pelästyin.
 
Siinä sanotaan että lapsi iski torakan lautasen reunalle ja sitten se olikin joku paketti tms.
"Itse istuin aamupalapöydässä vielä, kun poika tuli takaani, länttäsi muovitorakan lautaseni reunalle ja käski katsomaan, mikä paketissa oli."

Missä kohdin? Selvästi muovitorakasta kyse. Sitten lapsi käski katsomaan mikä paketissa oli, eli menneessä aikamuodossa. Antaa myös viitteen että torakka oli paketista eikä pihamaalta.
 
ei noin
"Itse istuin aamupalapöydässä vielä, kun poika tuli takaani, länttäsi muovitorakan lautaseni reunalle ja käski katsomaan, mikä paketissa oli."

Missä kohdin? Selvästi muovitorakasta kyse. Sitten lapsi käski katsomaan mikä paketissa oli, eli menneessä aikamuodossa. Antaa myös viitteen että torakka oli paketista eikä pihamaalta.
Siis iski torakan lautasen reunalle ja käski katsomaan mitä paketissa oli. No mitä siellä sitten oli? Ei ainakaan torakkaa, kun sehän olis siinä lautasen reunalla. Näin itse ymmäsin.
 
fobia...
Minäkin säikähdin kerran kunnolla kun 6v pikkuveljeni oli piilottanut tyynini alle leluhämähäkin. Hän tietää et pelkään kuollakseni hämähäkkejä olivat isoja tai pieniä ei väliä.
 
Siis iski torakan lautasen reunalle ja käski katsomaan mitä paketissa oli. No mitä siellä sitten oli? Ei ainakaan torakkaa, kun sehän olis siinä lautasen reunalla. Näin itse ymmäsin.
Lapsi otti torakan paketista, läiskäisi sen lautasen reunalla ja sanoi että katso mitä paketissa oli eli mitä hän sai paketista. Onko tämä tosiaan niin vaikea ymmärtää? Mitä lapsen olisi pitänyt sanoa?
 

Yhteistyössä