en tiedä mikä tolle 3vuotiaalle on tullut, mutta herättää nykyään jonkun 5 kertaa yössä. itkee unissaan,ei itse herää.. mutta mä herään. ja nyt musta on tullu sellanen sätky et nukun sellasta koiranunta ku "kuitenki kohta se taas huutaa" |O <---haukotus
mulle pienikin univaje on aika hengenvaarallinen siinä mielessä, et esimerkiks tänään ei mitään muistikuvaa työmatkoista, toivottavasti oon pysyny omalla kaistalla :/ en mä siis nukkunu ole, mut jumittanu.
työnteosta ei tuu mitää ku ajatus ei kulje, päässä ei liiku kertakaikkiaan mitään ja silmäluomet painaa 25kg kappale :|
pitäis tehdä koulutehtäviä, pitäis tehdä ruokaa ja pitäis siivota, mutta mä EN JAKSA.
ja koira ja poika on täynnä energiaa :headwall: :headwall:
oikeesti,tää on kamalaa :'( :ashamed:
mulle pienikin univaje on aika hengenvaarallinen siinä mielessä, et esimerkiks tänään ei mitään muistikuvaa työmatkoista, toivottavasti oon pysyny omalla kaistalla :/ en mä siis nukkunu ole, mut jumittanu.
työnteosta ei tuu mitää ku ajatus ei kulje, päässä ei liiku kertakaikkiaan mitään ja silmäluomet painaa 25kg kappale :|
pitäis tehdä koulutehtäviä, pitäis tehdä ruokaa ja pitäis siivota, mutta mä EN JAKSA.
ja koira ja poika on täynnä energiaa :headwall: :headwall:
oikeesti,tää on kamalaa :'( :ashamed: