jumaliste:vit*n ukko valehtelee ja on vetänyt mun lääkkeitä,tipahti,joutu sairaalaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "neppu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"neppu"

Vieras
vasta äsken huomasin että multa puuttuu 15 lyricaa paketista.

mies tipahti tiistaina ja kouristeli soitin ambulanssin,mies vietti yön sairaalassa. Ei kertonut kellekkään sielläkään että oli ottanut noita lääkkeitä!

tätä mun vahvojen kipulääkkeiden syömisät salaa on esiintynyt aiemminkin,ei ollut eka kerta siis. Mutta jotenkin ajattelin että koska on luvannut ettei koske mun lääkkeisiin eettä ei tosiaankaan koske.

sai kusipää kuulla kunniansa! MÄ kysyin siltä että onko syönyt jotain ylimääräisiä lääkkeitä,sanoi että ei ole. huomasin että mun avaamaton paketti oli avattu ja aloin laskee niin yks liuska puuttui! no lapset tuskin on niitä syönyt(olis tipahtanut) ja mä en ole koskenutkaan tohon pakettiin(vielä)! mies yritti väittää että ei ole syönyt,nehän voi olla jossain.

huusin miehelle että vitun kusipää valehtelija sä ne olet ottanut,ota kerrankin vastuu idioottimaisesta käytöksestä. Sit myönsi.

sitten toi kusipää kehtaa vielä itkeä mulle kun en luota häneen!!! >:(

sanoin että nyt riitti ilmoitan kaikille siitä että se syö lääkkeitä väärin> ukko lähti ovesta.

oli syönyt ne lääkkeet koska mä olin sille vihainen ja riideltiin. Vitun normaalia vetää kasa lääkkeitä sen takia. MÄ oon niin täynnä tollasta! kiehun

enkä vastaa toiseen kysymykseen. pääasia tässä oli se että toi saatana valehtelee ja kun riidellään niin ukko vetää kasan nappeja kun ahdistaa tms. jessus! ei se muuten syö lääkkeitä,mut kerran kaks vuodessa kun ollaan riidelty. helvetin kusipää

No en kyllä tuollaista idioottia katselis päivääkään. Todella vastuuntunnottomalta ja arvaamattomalta kuulostaa. Tuntuu, että suuttuessaan vois tehdä mitä vaan, vaikka lapsillekin. Jos kerran noin hölmö on.

Eikö ne muka sairaalassa tehneet mitää tutkimusta miksi lähti taju. En oikein usko etteivät olisi lääkkeitä nähneet kokeissa.

Ilmoita sinne sairaalaan että syy selvisi, niin teitävät seuraavan kerran. Ja mies kannattaa lähettää päälääkäriin.

Eikö ne muka sairaalassa tehneet mitää tutkimusta miksi lähti taju. En oikein usko etteivät olisi lääkkeitä nähneet kokeissa.

Ilmoita sinne sairaalaan että syy selvisi, niin teitävät seuraavan kerran. Ja mies kannattaa lähettää päälääkäriin.

Niin siis mitkään lääkkeet ei vaan "mystisesti" näy "kokeissa". Niitä varten täytyy tehdä seulat. En tiedä mitä lyrica pitää sisällään, muttei välttämättä mitään sellaista, joka näkyisi seuloissa ylipäätään.

Niin siis mitkään lääkkeet ei vaan "mystisesti" näy "kokeissa". Niitä varten täytyy tehdä seulat. En tiedä mitä lyrica pitää sisällään, muttei välttämättä mitään sellaista, joka näkyisi seuloissa ylipäätään.

pahoittelut väärinaasetelluista sanoista ja ymmärtämättömyydestäni lääketiedettä kohtaaan. Oletin että perusterveen ihmisen tullessa sairaalaan kouristellen se tutkitaan seulalla, sihdillä ja vaikka kaivinkoneella ja etsitään syytä asiaan että osataan hoitaaa oikein.

Yhteistyössä