N
"neppu"
Vieras
vasta äsken huomasin että multa puuttuu 15 lyricaa paketista.
mies tipahti tiistaina ja kouristeli soitin ambulanssin,mies vietti yön sairaalassa. Ei kertonut kellekkään sielläkään että oli ottanut noita lääkkeitä!
tätä mun vahvojen kipulääkkeiden syömisät salaa on esiintynyt aiemminkin,ei ollut eka kerta siis. Mutta jotenkin ajattelin että koska on luvannut ettei koske mun lääkkeisiin eettä ei tosiaankaan koske.
sai kusipää kuulla kunniansa! MÄ kysyin siltä että onko syönyt jotain ylimääräisiä lääkkeitä,sanoi että ei ole. huomasin että mun avaamaton paketti oli avattu ja aloin laskee niin yks liuska puuttui! no lapset tuskin on niitä syönyt(olis tipahtanut) ja mä en ole koskenutkaan tohon pakettiin(vielä)! mies yritti väittää että ei ole syönyt,nehän voi olla jossain.
huusin miehelle että vitun kusipää valehtelija sä ne olet ottanut,ota kerrankin vastuu idioottimaisesta käytöksestä. Sit myönsi.
sitten toi kusipää kehtaa vielä itkeä mulle kun en luota häneen!!!
sanoin että nyt riitti ilmoitan kaikille siitä että se syö lääkkeitä väärin> ukko lähti ovesta.
oli syönyt ne lääkkeet koska mä olin sille vihainen ja riideltiin. Vitun normaalia vetää kasa lääkkeitä sen takia. MÄ oon niin täynnä tollasta! kiehun
mies tipahti tiistaina ja kouristeli soitin ambulanssin,mies vietti yön sairaalassa. Ei kertonut kellekkään sielläkään että oli ottanut noita lääkkeitä!
tätä mun vahvojen kipulääkkeiden syömisät salaa on esiintynyt aiemminkin,ei ollut eka kerta siis. Mutta jotenkin ajattelin että koska on luvannut ettei koske mun lääkkeisiin eettä ei tosiaankaan koske.
sai kusipää kuulla kunniansa! MÄ kysyin siltä että onko syönyt jotain ylimääräisiä lääkkeitä,sanoi että ei ole. huomasin että mun avaamaton paketti oli avattu ja aloin laskee niin yks liuska puuttui! no lapset tuskin on niitä syönyt(olis tipahtanut) ja mä en ole koskenutkaan tohon pakettiin(vielä)! mies yritti väittää että ei ole syönyt,nehän voi olla jossain.
huusin miehelle että vitun kusipää valehtelija sä ne olet ottanut,ota kerrankin vastuu idioottimaisesta käytöksestä. Sit myönsi.
sitten toi kusipää kehtaa vielä itkeä mulle kun en luota häneen!!!
sanoin että nyt riitti ilmoitan kaikille siitä että se syö lääkkeitä väärin> ukko lähti ovesta.
oli syönyt ne lääkkeet koska mä olin sille vihainen ja riideltiin. Vitun normaalia vetää kasa lääkkeitä sen takia. MÄ oon niin täynnä tollasta! kiehun