Jumalauta idiootti äijä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Riideltiin eilen, normaalisti minä teen aloitteen riidan sopimisesta, tai siis eihän se oo sopimista, pitää silittää ku pikku poikaa että ukon ahdistus häviää.

Mulle vityu riittää, mä haluan aikuisen suhteen, en olla äiti 31v miehelle, kymmeniä kertoja olen ottanut esille että tarvii terapiaa. Mutta eipä mies tee mitään.

Nyt en menny paijaa, vasn annoin olla, ajattelin että jos se haluaa meidän suhteen toimivan, sen pitää ottaa vastuu itsestään ja avioliitostaan.

Tossa se sitte heräs ahdistuneena ja lähti käyttää koiria, sit se vitun älypää raivoi ja räyhää koirille, niitte vikahan se on. Käskin ukon lopettaa, niin kisko koirat perässään pihalle ja huus mulle, mä huudin sille että saa turpiin jos jatkaa vielä yhtään huutoa tms koirille, ukko tuli mun naaman eteen uhkailee mua, totesin että anna vittu tulla niin takas saat.

Onpa vitun terveeksi mennyt tää suhde!
Ihana yhteinen vapaapäivä.

Ja mikä olikaan riidan aihe, no voi se sama mikä vuosia , miksei mies tee kotitöitä, miksei selvitä seksuaalisen haluttomuutensa syitä vaan loukkaa mieluummin vaimoaan. Miksi pesi edellisessä kodissa mielellään pyykit, kun pääs naapurin akan kanssa aina sopivasti samaan aikaan pyykkituvalle, eipä oo uudessa kämpässä pessyt edes omia pyykkejään, kun pääsee vaan omaan kodinhoitohuoneeseen eikä siellä pyöri naapureiden akat.

Helpottiko?

Jos ennenkin pyykkituvalla vehdannu mimmien kanssa, varmasti kodin kylmä ilmapiiri ajaa miehen jonnekin muyalle vehtaamaan. Mutta tämä ei ole sinun syysi tai tekosyy miejen teoille. Nyt vain miehelle jämptinä ja terapiakaan ei ole huonompi ajatus, jos aikuisen miehen "ahdistus" vaatii silitystä ja ainaista myötäelämistä. Koiriin ei saa purkaa vihaa ja turhautumista. Sellaisesta olisi syytä keskustella todella vakavasti.

Kodissa on kylmä ilmapiiri koska mies on kusipää. Jos mies puhuis, olis hellyyttä, seksiä ja tukis kun tarvii, niin ei oltais tässä.

Miehet on vissiin yleisesti niin tyhmiä että ei tajua ettei sohvalla makaaminen riitä parisuhteen sisällöksi.

Ja minäkö hullu? Mies purki omaa kyvyttömyyttä käsitellä tunteitaan koiriin! Onpa vittu tosi kypsää käytöstä ja vissin sit ok. Kyllä mä puolustan viattomia jos yarve tulee, piste.

Ompas myrkyllinen teidän parisuhde.....

Kerroppa, miksi olette yhdessä?
Onko se se miehen poikkeuksellinen kyky selvittää asiat, niin poikkeuksellinen että se korvaa jopa sen ettei mies halua sua?
Ja sinä olit suhteessa minkä takia...?

Yhteistyössä