Jumalaton turvotus jaloissa synnytyksen jälkeen,normaalia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viiden lapsen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulle tuli turvotusta heti synnytyksen jälkeen 1-2 päiväksi. Enkä kärsinyt raskauden aikana turvotuksesta ollenkaan. Oli epämielyttävää mutta onneksi ohimenevää.

Minulle tuli turvotusta heti synnytyksen jälkeen 1-2 päiväksi. Enkä kärsinyt raskauden aikana turvotuksesta ollenkaan. Oli epämielyttävää mutta onneksi ohimenevää.

Mulla kans tälleen. Tuli myrkytys loppuviikoilla mut turvotus iski vasta kun kersa jo maailmassa. Ja muuten myrkytysoireet poissa. Laski se päivissä tuo turvotus. Jotain sellasta se hoitsu sano että voi käyä silleen.

Mulla kans oli sektion jälkeen turvotus varmaan tuplaten pahempaa, mitä loppuraskaudessä, vaikka luulin ettei nahka enää jalkapöydissä enempää vois venyä.. N viikko synnytyksestä oli pahimmillaan ja siitä pikkuhiljaa helpotti.

Esikoisen syntymän jälkeen ei ollut mitään turvotusta, vaikka itse synnytys kesti yli vuorokauden, mutta kuopuksen parituntisen synnytyksen jälkeen oli huomattavaa turvotusta pohkeissa. Kyllä se viimeistään kotona hävisi pois alkupäivinä, että ihan normaalia oli:)

Yhteistyössä