Siis palstakirjotusten takia asenne muuttunu?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kannatetaan. Meidän perheessä on vielä yksi Raamatuun uskova ja olen kaikki nää palstan kristittyjen kirjoitukset hänelle näyttänyt. On enää ihan pienestä kiinni, että toi junnukin lakkaa olemasta kristitty. Joten pistäkääpä rouvat rähinää peliin B)
siis toivotko, että lakkaisi uskomasta?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kannatetaan. Meidän perheessä on vielä yksi Raamatuun uskova ja olen kaikki nää palstan kristittyjen kirjoitukset hänelle näyttänyt. On enää ihan pienestä kiinni, että toi junnukin lakkaa olemasta kristitty. Joten pistäkääpä rouvat rähinää peliin B)
miksi haluat tapella? eikö rakentava keskustelu ole paljon parempi?Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Oisko taas yks (tappelu) keskustelu paikallaan? :wave:
No ei tosiaankaan Kaksplussan takia, hyvä jos täällä kerran kuukaudessa viisi minuuttia viivähtää. Ihan on globaalisti seurannut "Herran sydänkäpysten" ajatusmaailmaa kymmenillä eri keskustelupalstoilla. Ja vetänyt siitä omat johtopäätöksensä.Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Siis palstakirjotusten takia asenne muuttunu?
Säälin ihmisä, joiden "usko" on toisten mielipiteiden varassa. Parasta on kysyä asiaa suoraan Jumalalta. Sillä kaikkivaltiaana Hän kyllä vastaa ihan suoriin yhteydenottoihin .Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:No ei tosiaankaan Kaksplussan takia, hyvä jos täällä kerran kuukaudessa viisi minuuttia viivähtää. Ihan on globaalisti seurannut "Herran sydänkäpysten" ajatusmaailmaa kymmenillä eri keskustelupalstoilla. Ja vetänyt siitä omat johtopäätöksensä.Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Siis palstakirjotusten takia asenne muuttunu?
Viehän se junnu metsään kävelylle ja näytä mistä tässä elämässä on kyse...Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kannatetaan. Meidän perheessä on vielä yksi Raamatuun uskova ja olen kaikki nää palstan kristittyjen kirjoitukset hänelle näyttänyt. On enää ihan pienestä kiinni, että toi junnukin lakkaa olemasta kristitty. Joten pistäkääpä rouvat rähinää peliin B)
Vitsi vitsinä. Kyllähän se tiedetään, että iso osa usko-keskusteluista menee tappeluksi. Toisaalta viihdyttävää kovakin väittely.Alkuperäinen kirjoittaja petra:miksi haluat tapella? eikö rakentava keskustelu ole paljon parempi?Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Oisko taas yks (tappelu) keskustelu paikallaan? :wave:
En missään tapauksessa toivo. Itselleni oma uskoni on koko nykyisen elämäni perusta. Uskoni antaa mulle mielenrauhan, vahvan uskon selviytymiseeni mitä ikinä elämä tuokaan mukanaan jne. Mun uskoni antaa mulle myös "käskyn" auttaa niitä, jotka apuani tarvitsevat. Junnun uskonto on toinen ja junnu pääsee uskonsa mukaan taivaaseen, vaikka vittuilisi koko elämänsä kaikille muille.Alkuperäinen kirjoittaja lotta-sikuriina:siis toivotko, että lakkaisi uskomasta?
Hmmm....metsässäkö se selviää?Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:Viehän se junnu metsään kävelylle ja näytä mistä tässä elämässä on kyse...Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kannatetaan. Meidän perheessä on vielä yksi Raamatuun uskova ja olen kaikki nää palstan kristittyjen kirjoitukset hänelle näyttänyt. On enää ihan pienestä kiinni, että toi junnukin lakkaa olemasta kristitty. Joten pistäkääpä rouvat rähinää peliin B)
Kysäisenpä heti seuraavaksi kun tulee käymään...Alkuperäinen kirjoittaja petra:Säälin ihmisä, joiden "usko" on toisten mielipiteiden varassa. Parasta on kysyä asiaa suoraan Jumalalta. Sillä kaikkivaltiaana Hän kyllä vastaa ihan suoriin yhteydenottoihin .Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:No ei tosiaankaan Kaksplussan takia, hyvä jos täällä kerran kuukaudessa viisi minuuttia viivähtää. Ihan on globaalisti seurannut "Herran sydänkäpysten" ajatusmaailmaa kymmenillä eri keskustelupalstoilla. Ja vetänyt siitä omat johtopäätöksensä.Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Siis palstakirjotusten takia asenne muuttunu?
höpö höpö. Jos junnus tuolla tavalla on asian käsittänyt, niin ei ole ymmärtänyt olennaisinta. Kyse on parannuksen teosta, ja syntien tunnustamisesta ja Jeesus antaa kaiken anteeksi ja kun Pyhä Henki tulle meihin asumaan, ei ihmnen enää tahdo tehdä pahaa, vaan sitä mikä on Jumalan tahto.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:En missään tapauksessa toivo. Itselleni oma uskoni on koko nykyisen elämäni perusta. Uskoni antaa mulle mielenrauhan, vahvan uskon selviytymiseeni mitä ikinä elämä tuokaan mukanaan jne. Mun uskoni antaa mulle myös "käskyn" auttaa niitä, jotka apuani tarvitsevat. Junnun uskonto on toinen ja junnu pääsee uskonsa mukaan taivaaseen, vaikka vittuilisi koko elämänsä kaikille muille.Alkuperäinen kirjoittaja lotta-sikuriina:siis toivotko, että lakkaisi uskomasta?
No voi viedä ihan mihin tahansa luonnon helmaan...Alkuperäinen kirjoittaja petra:Hmmm....metsässäkö se selviää?Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:Viehän se junnu metsään kävelylle ja näytä mistä tässä elämässä on kyse...Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kannatetaan. Meidän perheessä on vielä yksi Raamatuun uskova ja olen kaikki nää palstan kristittyjen kirjoitukset hänelle näyttänyt. On enää ihan pienestä kiinni, että toi junnukin lakkaa olemasta kristitty. Joten pistäkääpä rouvat rähinää peliin B)
Ota Raamattu esiin ja sieltä psalmi 50:15Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:Kysäisenpä heti seuraavaksi kun tulee käymään...Alkuperäinen kirjoittaja petra:Säälin ihmisä, joiden "usko" on toisten mielipiteiden varassa. Parasta on kysyä asiaa suoraan Jumalalta. Sillä kaikkivaltiaana Hän kyllä vastaa ihan suoriin yhteydenottoihin .Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:No ei tosiaankaan Kaksplussan takia, hyvä jos täällä kerran kuukaudessa viisi minuuttia viivähtää. Ihan on globaalisti seurannut "Herran sydänkäpysten" ajatusmaailmaa kymmenillä eri keskustelupalstoilla. Ja vetänyt siitä omat johtopäätöksensä.Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Siis palstakirjotusten takia asenne muuttunu?
Olen nimittäin hukannut hänen kännykkänumeronsa enkä voi soittaa...
No ihan olen kuule samaa mieltä =) Mulle ei koskaan Jumala tai Jeesus vastannut, vaikka miten heitä avukseni huusin. Ja mä muuten huusin kauan ja lujaa. Mutta nää muinaissuomalaiset jumalani vastasivat =)Alkuperäinen kirjoittaja petra:Säälin ihmisä, joiden "usko" on toisten mielipiteiden varassa. Parasta on kysyä asiaa suoraan Jumalalta. Sillä kaikkivaltiaana Hän kyllä vastaa ihan suoriin yhteydenottoihin .
Minä en tahdo tehdä pahaa vaikka en jumalaasi uskokaan...Alkuperäinen kirjoittaja petra:höpö höpö. Jos junnus tuolla tavalla on asian käsittänyt, niin ei ole ymmärtänyt olennaisinta. Kyse on parannuksen teosta, ja syntien tunnustamisesta ja Jeesus antaa kaiken anteeksi ja kun Pyhä Henki tulle meihin asumaan, ei ihmnen enää tahdo tehdä pahaa, vaan sitä mikä on Jumalan tahto.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:En missään tapauksessa toivo. Itselleni oma uskoni on koko nykyisen elämäni perusta. Uskoni antaa mulle mielenrauhan, vahvan uskon selviytymiseeni mitä ikinä elämä tuokaan mukanaan jne. Mun uskoni antaa mulle myös "käskyn" auttaa niitä, jotka apuani tarvitsevat. Junnun uskonto on toinen ja junnu pääsee uskonsa mukaan taivaaseen, vaikka vittuilisi koko elämänsä kaikille muille.Alkuperäinen kirjoittaja lotta-sikuriina:siis toivotko, että lakkaisi uskomasta?
ja siellä sitten?? Kyse on muustakin kuin luonnon kiertokulusta. Kyse on siitä, että meidät on tarkoitettu elämään Jumalan yhteydessä, mutta olemme pahoja, ja emme voi omin voimin. Siksi Jeesus kuoli synnittömänä meidän jokaisen syntien edestä.Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:No voi viedä ihan mihin tahansa luonnon helmaan...Alkuperäinen kirjoittaja petra:Hmmm....metsässäkö se selviää?Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:Viehän se junnu metsään kävelylle ja näytä mistä tässä elämässä on kyse...Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kannatetaan. Meidän perheessä on vielä yksi Raamatuun uskova ja olen kaikki nää palstan kristittyjen kirjoitukset hänelle näyttänyt. On enää ihan pienestä kiinni, että toi junnukin lakkaa olemasta kristitty. Joten pistäkääpä rouvat rähinää peliin B)
Itselläni tuli metsä mieleen, koska sitä on tässä vieressä...
Suo tai aakea laakea kallio on aivan yhtä hyvä paikka...
Mutta silti joskus teet pahaa?Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:Minä en tahdo tehdä pahaa vaikka en jumalaasi uskokaan...Alkuperäinen kirjoittaja petra:höpö höpö. Jos junnus tuolla tavalla on asian käsittänyt, niin ei ole ymmärtänyt olennaisinta. Kyse on parannuksen teosta, ja syntien tunnustamisesta ja Jeesus antaa kaiken anteeksi ja kun Pyhä Henki tulle meihin asumaan, ei ihmnen enää tahdo tehdä pahaa, vaan sitä mikä on Jumalan tahto.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:En missään tapauksessa toivo. Itselleni oma uskoni on koko nykyisen elämäni perusta. Uskoni antaa mulle mielenrauhan, vahvan uskon selviytymiseeni mitä ikinä elämä tuokaan mukanaan jne. Mun uskoni antaa mulle myös "käskyn" auttaa niitä, jotka apuani tarvitsevat. Junnun uskonto on toinen ja junnu pääsee uskonsa mukaan taivaaseen, vaikka vittuilisi koko elämänsä kaikille muille.Alkuperäinen kirjoittaja lotta-sikuriina:siis toivotko, että lakkaisi uskomasta?
Jumala on rakkaus, mutta se rakkaus toteutuu Jeesuksessa.Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Mä muuten mietin yhtenä päivänä sitä lausetta jota kristityt tahtoo monesti sanoa, että "ota Jeesus sydämeesi asumaan". Pohdintojeni kautta pääsin siihe tulokseen, että sehän on aika liki sitä, mitä minä iteki ajattelen! Jeesushan on (suuren, universaalin, ehdottoman) rakkauden ilmentymä. Minun uskoni sanoisi tuon, että "ota rakkaus sydämeesi".
No kun suomalainen jumala on suomessa ja kristittyjen siellä israelissa päin...Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:No ihan olen kuule samaa mieltä =) Mulle ei koskaan Jumala tai Jeesus vastannut, vaikka miten heitä avukseni huusin. Ja mä muuten huusin kauan ja lujaa. Mutta nää muinaissuomalaiset jumalani vastasivat =)Alkuperäinen kirjoittaja petra:Säälin ihmisä, joiden "usko" on toisten mielipiteiden varassa. Parasta on kysyä asiaa suoraan Jumalalta. Sillä kaikkivaltiaana Hän kyllä vastaa ihan suoriin yhteydenottoihin .
Mitä tapahtuu kun kuolet?Alkuperäinen kirjoittaja Kreetta:Uskon Jumalaan mutten jeesukseen Jumalan poikana