Julkkisnaiset joita pidät kauniina ja pidät heidän vartalostaankin?

[QUOTE="ukko";22251192]Mikä tossa Jennissä on niin ihmeellistä kun kaikki sitä hehkuttaa? Ihan nätti mimmi mutta ei oikeesti mitenkään erityinen. Itse asiassa aika tavis. Siis kummastelen että juuri hän on saanut ihmiset oikein ihastelemaan...[/QUOTE]

Vanha virsi mutta kauneus on katsojan silmissä.
Minä taas en näe mitään erikoista catherine zetassa,vaikka häntä hehkutetaan aina.

[QUOTE="ukko";22251192]Mikä tossa Jennissä on niin ihmeellistä kun kaikki sitä hehkuttaa? Ihan nätti mimmi mutta ei oikeesti mitenkään erityinen. Itse asiassa aika tavis. Siis kummastelen että juuri hän on saanut ihmiset oikein ihastelemaan...[/QUOTE]

ei muuten ole mikään tavis, on poikkeuksellisen kauniit kasvot.

[QUOTE="äksä";22251201]Varmaan osittain se tavallinen kauneus tekee Jennistä erityisen ..[/QUOTE]

Onko kyse siis tästä tyypillisestä suomalaisesta jutusta että semmonen tavallinen on riittävä ja hyvä, ei saa olla liian kaunis ja suosi suomalaista (riippumatta tilanteesta).. Kun en ymmärrä.

Kat von D :p

Kat-Von-D-pregnant.jpg

[QUOTE="vieras";22250929]Vartalostakin? No, harvoin olen nähnyt näiden yleensä kauniiksi luokiteltujen vartaloita alastomana, ilman photoshoppausta missään että pystyisin sanomaan. No itse asiassa naamoistakaan harvoin on meikittömiä ja käsittelemättömiä kuvia.[/QUOTE]

Julkkiksista otetaan paljon paparazzikuvia ja kyllä ne niissäkin ne kropat näyttää todella upeilta ja ilman mitään käsittelyitä. Puhun siiis sellaisista julkkiksista, jotka ovat kuuluisia vartaloistaan.

Yhteistyössä