Julkkismies jonka voisit ottaa "näppäilemään kitaraasi"?

kiinni jäit!
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No yöks, ei kukkaa... Joku ihan tuntematon viidakkointiaani mielummin.
Maailma on pullollaan komeita julkkismiehiä ja kyllä niistä moni sykäyttää sydäntä. :whistle: :p :D :saint: Joissakin miehissä vain silmä lepää. :D
Niin mutta ne ei osais varmaan etes jänistä paistaa.
eli ihan oikeasti sä unelmoit jostain rajusta villimiehestä, joka repäisis sun nahka-asun riekaleiksi ja... hmm... :p
 
jeesustelijat kuuseen
Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:
Kukaan tuntematon mies ei pääsee mua näpelöimään, vaikka ois kuinka julkkis. Se, että tyyppi on muka joku muusikko tai näyttelijä, ei tee siitä hyvää rakastajaa.
:headwall:

jos olet noin tosikko niin pysy poissa tämmöisistä ketjuista. asia selviää jo otsikosta, ei tartte avata ollenkaan.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja kiinni jäit!:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No yöks, ei kukkaa... Joku ihan tuntematon viidakkointiaani mielummin.
Maailma on pullollaan komeita julkkismiehiä ja kyllä niistä moni sykäyttää sydäntä. :whistle: :p :D :saint: Joissakin miehissä vain silmä lepää. :D
Niin mutta ne ei osais varmaan etes jänistä paistaa.
eli ihan oikeasti sä unelmoit jostain rajusta villimiehestä, joka repäisis sun nahka-asun riekaleiksi ja... hmm... :p
Kun mulla ei ole nahka-asua ja oikee viidakkomies tajuais, miten arvokkaita ne nahkat on, eikä tekis mitään noin tyhmää.
;)

Pitänee hankkia nahka-asu. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Kappas vaan:
Jon Bon Jovi
On ilo kattoa tätä miestä livenä, samoin Samboraa. :p :whistle: :D
Todellakin. :heart: Kiva kiva, täällä on muitakin Jovi-faneja! =)

Jomppa-Jovin lisäks vois olla oikeinkin kiva tulla näppäillyksi esimerkiksi semmosten miesten taholta kuin...

Johnny Depp :heart:
Ville Valo :heart:
Tuomas Holopainen
Marco Hietala
Elijah Wood
Dominic Monaghan
Viggo Mortensen
Billy Boyd
Alan Rickman

Miksei myös David Caruso, Jonathan Togo (C.S.I. Miamin Wolfe) ja se yks toinen C.S.I. Miamin heppu.. Ja onhan noita muitakin julkkuja, jotka olis tervetulleita miun luokse vähän näppäilemään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jeesustelijat kuuseen:
Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:
Kukaan tuntematon mies ei pääsee mua näpelöimään, vaikka ois kuinka julkkis. Se, että tyyppi on muka joku muusikko tai näyttelijä, ei tee siitä hyvää rakastajaa.
:headwall:

jos olet noin tosikko niin pysy poissa tämmöisistä ketjuista. asia selviää jo otsikosta, ei tartte avata ollenkaan.
No mä meinasin just kirjoittaa, että miksi pitää olla noin tosikko. Mä en kuolaa noita miehiä sen takia mitä tekevät työkseen vaan sen takia, että ovat komeita ja miellyttävät mun silmää. Kyllä mä tiedän ihan tavismiehiäkin joissa silmä lepää toooodella mieluusti. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja jeesustelijat kuuseen:
Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:
Kukaan tuntematon mies ei pääsee mua näpelöimään, vaikka ois kuinka julkkis. Se, että tyyppi on muka joku muusikko tai näyttelijä, ei tee siitä hyvää rakastajaa.
:headwall:

jos olet noin tosikko niin pysy poissa tämmöisistä ketjuista. asia selviää jo otsikosta, ei tartte avata ollenkaan.
Haa, just tätä kommenttia mä odotinkin! Ja kai minäkin saan vastata, vai?
 
hehe
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja kiinni jäit!:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No yöks, ei kukkaa... Joku ihan tuntematon viidakkointiaani mielummin.
Maailma on pullollaan komeita julkkismiehiä ja kyllä niistä moni sykäyttää sydäntä. :whistle: :p :D :saint: Joissakin miehissä vain silmä lepää. :D
Niin mutta ne ei osais varmaan etes jänistä paistaa.
eli ihan oikeasti sä unelmoit jostain rajusta villimiehestä, joka repäisis sun nahka-asun riekaleiksi ja... hmm... :p
Kun mulla ei ole nahka-asua ja oikee viidakkomies tajuais, miten arvokkaita ne nahkat on, eikä tekis mitään noin tyhmää.
;)

Pitänee hankkia nahka-asu. :whistle:
:LOL: :LOL:

nyt tiedetään mitä sirkkis ja tutankhamon harrastaa ensi lauantaina saunan jälkeen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:
Kukaan tuntematon mies ei pääsee mua näpelöimään, vaikka ois kuinka julkkis. Se, että tyyppi on muka joku muusikko tai näyttelijä, ei tee siitä hyvää rakastajaa.
Tota... Tää ei taida olla ihan täysin vakavasti otettava ketju.. Ihan vaan vinkiksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:
Alkuperäinen kirjoittaja Evenstar:
Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:
Kukaan tuntematon mies ei pääsee mua näpelöimään, vaikka ois kuinka julkkis. Se, että tyyppi on muka joku muusikko tai näyttelijä, ei tee siitä hyvää rakastajaa.
Tota... Tää ei taida olla ihan täysin vakavasti otettava ketju.. Ihan vaan vinkiksi.
No NIINPÄ!!!
Niinpä niin ja vastaukseksi odotin lähinnä niitä nimiä enkä mitään "en mä voisi kuvitella ketään hyi kamalaa yök ällötys". Jos ei ole antaa mitään nimiä, niin miksi vaivautua vastaamaan. :whistle: :xmas:
 

Yhteistyössä