Julkkikset pilaavat kasvonsa (janica kortman)

• Viestiketjun aloittaja "miksi"
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
Onko tolle sit vai tehty jotain kasvoille? Luulin että korkeintaan joku huulenpullennus jos sitäkään. Tissithän tolla kai vaan on leikattu.

Toi meikkityyli vanhentaa, muutenhan tuo on ihan simpsakan näköinen. Vaikka en kyllä julkisuuskuvan perusteella noin muuten hirveesti tykkää.

"vieras"
Tuo lyhyt tukka on tosi huono valinta suurimmalle osalle. Janica näytti pitkällä tukalla nuorelta ikäisekseen , nyt näyttää vanhemmalta, mitä oikeasti on. Ihan joltain Hannele Laurilta kyllä.

"vieras"
Ei kyllä näytä että olisi hirveästi mitään pärställe tehty.

Ehkä jotain botoxia tai täyteaineita ruiskutettu, ei kyllä näy mitään.

Mutta itsellenikin tuli samantien tuosta lookista mieleen Hannele Laurin röökimuija.
Todella ala-arvoinen tyylitaju ko. daamilla.

"vieras"
[QUOTE="vieras";28010062]Pidennyksillä pilattu tukka on joskus pakko leikata lyhyeksi jos haluaa säilyttää edes osan hiuksistaan. Janica on ihan nätti nainen lyhyelläkin tukalla.[/QUOTE]

Pidennykset eivät pilaa tukkaa jos ne tekee ja huoltaa ammattilainen.

Ihan vaan niinkuin tiedoksi, jos olet itse pilannut kuontalosi jollain teeseitse-pidennyksillä,niin ei se tarkoita että me muut oltaisiin oltu yhtä urpoja.

"vieras"
[QUOTE="vieras";28010140]Pidennykset eivät pilaa tukkaa jos ne tekee ja huoltaa ammattilainen.

Ihan vaan niinkuin tiedoksi, jos olet itse pilannut kuontalosi jollain teeseitse-pidennyksillä,niin ei se tarkoita että me muut oltaisiin oltu yhtä urpoja.[/QUOTE]

En käytä. Näin olen vain kuullut sanottavan, että pidennykset täytyy ottaa välillä pois ja antaa oman hiuksen vahvistua. Älä nyt synnytä kuitenkaan.

"viima"
[QUOTE="vieras";28010140]Pidennykset eivät pilaa tukkaa jos ne tekee ja huoltaa ammattilainen.

Ihan vaan niinkuin tiedoksi, jos olet itse pilannut kuontalosi jollain teeseitse-pidennyksillä,niin ei se tarkoita että me muut oltaisiin oltu yhtä urpoja.[/QUOTE]

mä taas muistan lukeneeni usemmankin hollywood tähtösen menettäneen hiuksensa pidennysten takia. *yritän löytää linkin* eikä varamsti olleet mitään tein itse ja säästin juttuja.

"vieras"
[QUOTE="viima";28010243]mä taas muistan lukeneeni usemmankin hollywood tähtösen menettäneen hiuksensa pidennysten takia. *yritän löytää linkin* eikä varamsti olleet mitään tein itse ja säästin juttuja.[/QUOTE]

Ei ne pidennykset pilaa vaan se henkilö ne pilaa kenen päässä ne on!
Jos ei niitä hoida ohjeiden mukaan niin varmasti on oma tukka pilalla.

Pidennyksiä voi pitää vuosikausia jos niitä hoitaa kampaajan ohjeiden ja suosituksien mukaan.

Esim. itselläni on ollut pidennykset 2,5v ja poisotettaessa hetkeksi on omat hiukseni priimakunnossa!

"vieras"
[QUOTE="vieras";28010304]Ei ne pidennykset pilaa vaan se henkilö ne pilaa kenen päässä ne on!
Jos ei niitä hoida ohjeiden mukaan niin varmasti on oma tukka pilalla.

Pidennyksiä voi pitää vuosikausia jos niitä hoitaa kampaajan ohjeiden ja suosituksien mukaan.

Esim. itselläni on ollut pidennykset 2,5v ja poisotettaessa hetkeksi on omat hiukseni priimakunnossa![/QUOTE]

2,5v :)

Mulla on hänen kanssaan muutaman vuoden ikäero, mutta mielestäni näytän kyllä huomattavasti nuoremmalta kuin hän. Mutta ei tämä nainen mun mielestä silti mikään kulahtanut ole, vaikka tyypin tyyli ei mua henk. koht. nappaakaan. Ihan ok, leikellyksi henkilöksi.

"Morrison"
Mulla on hänen kanssaan muutaman vuoden ikäero, mutta mielestäni näytän kyllä huomattavasti nuoremmalta kuin hän. Mutta ei tämä nainen mun mielestä silti mikään kulahtanut ole, vaikka tyypin tyyli ei mua henk. koht. nappaakaan. Ihan ok, leikellyksi henkilöksi.
Katso itseäsi peilistä samanikäisenä. Kurkkiiko sieltä noita. Mistä tiedät hänet leikellyksi muualta kuin tisseistä? Sen hän on itse kertonut.

chorizo harmaana
[QUOTE="viima";28010243]mä taas muistan lukeneeni usemmankin hollywood tähtösen menettäneen hiuksensa pidennysten takia. *yritän löytää linkin* eikä varamsti olleet mitään tein itse ja säästin juttuja.[/QUOTE]

Jep, muistan niin käyneen ainakin Naomi Campbellille :/

Yhteistyössä