Julkisilla paikoilla voi hieman halata ja pussata, mutta UIMAHALLISSA....

Paninparasta
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
älä oo tiukkis :D B) :ashamed: :whistle:
Mä en oo tiukkis, mua on pantu pururadalla, mutta joku roti sentään.
Ja mua ratakiskoilla :snotty: mutta joku roti sentään...uimahallissa ei kudeta :D
ja mua junassa :D
ja mua kirkonportailla.:D muut kuunteli jumalanpalvelusta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Kovin mukavaa ei ole myöskään, jos olet kylpylässä porealtaassa miesystäväsi kanssa, ja täysin ventovieras nainen tulee huppelissa hieromaan rintojaan miesystäväsi naamaan :xmas: Aluksi ärsyynnyin, mutta sitten nauratti. Etenkin, kun näin tuon naisen miesystävän ilmeen...
:eek: :LOL:
Ja edelleen toisen miesystäväni kanssa yökerhon lattialla ( laivalla) eräs nainen tuli hieromaan rintojaan miesystäväni käsivarteen. Vaikka seisoin vieressä :xmas:
Taidan ärsyttää jotakin tiettyä naistyyppiä?!!
:eek: meillä oli kerran laivalla tällänen yrittäjä.ikää naisella 40 ja mun mies 25 :ashamed: mä oon niin tulinen että se nainen löysi itsensä lattialta :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Paninparasta:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
älä oo tiukkis :D B) :ashamed: :whistle:
Mä en oo tiukkis, mua on pantu pururadalla, mutta joku roti sentään.
Ja mua ratakiskoilla :snotty: mutta joku roti sentään...uimahallissa ei kudeta :D
ja mua junassa :D
ja mua kirkonportailla.:D muut kuunteli jumalanpalvelusta.
:D :D :D

 
manna
miksi on oikein paneskella kirkon portailla, kirjaston pihassa, pururadalla (vaikka kuinka olis tyhjää!), junan raiteilla yms JULKISILLA paikoilla MUTTA uimahallissa ei saa edes pussata ja halia? Miksi näin? mä en oikeen tajuu tätä logiikkaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja manna:
miksi on oikein paneskella kirkon portailla, kirjaston pihassa, pururadalla (vaikka kuinka olis tyhjää!), junan raiteilla yms JULKISILLA paikoilla MUTTA uimahallissa ei saa edes pussata ja halia? Miksi näin? mä en oikeen tajuu tätä logiikkaa..
Suomessa näkyvää rakkautta suvaitaan huonosti :) ?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
ei !"#¤%%¤& onko siellä pakko tunkea kieltä toisten suuhun, ja hinkata itseään toista vasten. YÖK... :x :x :x Kotonakin voi painia, uimahallissa se on erityisen yököttävää.
Ymmärrän sen, että kielarit ja hinkkaaminen on ällöä, puhumattakaan enemmästä, olen samaa mieltä, mutta halaaminen ja pienet pusut eivät mielestäni ole ällöä kontaktia naisen ja miehen välillä, oli sitten kyse uimahallista tahi muusta paikasta.
 
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
ei !"#¤%%¤& onko siellä pakko tunkea kieltä toisten suuhun, ja hinkata itseään toista vasten. YÖK... :x :x :x Kotonakin voi painia, uimahallissa se on erityisen yököttävää.
Ymmärrän sen, että kielarit ja hinkkaaminen on ällöä, puhumattakaan enemmästä, olen samaa mieltä, mutta halaaminen ja pienet pusut eivät mielestäni ole ällöä kontaktia naisen ja miehen välillä, oli sitten kyse uimahallista tahi muusta paikasta.
Entä kahden naisen välillä? :ashamed: Pusut tai kielarit? :ashamed:
 
manna
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja manna:
miksi on oikein paneskella kirkon portailla, kirjaston pihassa, pururadalla (vaikka kuinka olis tyhjää!), junan raiteilla yms JULKISILLA paikoilla MUTTA uimahallissa ei saa edes pussata ja halia? Miksi näin? mä en oikeen tajuu tätä logiikkaa..
Suomessa näkyvää rakkautta suvaitaan huonosti :) ?
Ilmeisesti sitten näin, minä kyllä pusuttelen ja halittelen mieheni kanssa siellä uimahallissa/kylpylässä ja siinä ei silti ole mitään seksuaalista vaan hellyyttä. samalla lailla pussataan esim. kaupassa, kirjastossa tai missä vaan nyt satutaankin olemaan ja en näe siinä mitään pahaa. Kyllä minä kestän katsella myös jos muut pussaavat :) paneskelua minä taas en suostu katsomaan ja tiukkis kun olen niin ymmärrän pusuttelun mutta julkisella paikalla panemista en :D niih :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
ei !"#¤%%¤& onko siellä pakko tunkea kieltä toisten suuhun, ja hinkata itseään toista vasten. YÖK... :x :x :x Kotonakin voi painia, uimahallissa se on erityisen yököttävää.
Ymmärrän sen, että kielarit ja hinkkaaminen on ällöä, puhumattakaan enemmästä, olen samaa mieltä, mutta halaaminen ja pienet pusut eivät mielestäni ole ällöä kontaktia naisen ja miehen välillä, oli sitten kyse uimahallista tahi muusta paikasta.
Entä kahden naisen välillä? :ashamed: Pusut tai kielarit? :ashamed:
Pusut ok, kielarit ei heilläkään, ei siinä eroa ole heteroihin. Kyse on siitä, millaisen kuvan annat itsestäsi muille ja käytöstavat, siellä on lapsiperheitäkin. Eli halit ja pusut jees(kun ei nyt uiminen jää sivuseikaksi) kielarit ja hinkutukset ja siitä yli menevä toiminta mautonta.
 
piiku
Joku joskus kertoi hyvän konstin "häiritä" näitä altaissa kuksijoita..Muksut paikalle ja selittämään että "no niin Pirkko,Prtii ja Paavo. Tässä näette ihmiskunnan nesteidenvaihtoa parittelun nimissä. Lapsia tehdään kullkaas muksut tuolla tavalla. Niin. Paavo, olikos sulla jotain kysyttävää nyt tässä asiassa? "
 

Yhteistyössä