Julkisesti imettäminen on itsensä paljastelua.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kyllä tähänkin mennessä on voinut sen vauvansa imettää jossain yksityisemmässä tilassa, mutta kun ei. Nyky ajan akat kun kuvittelee että se on ok, ja oikein isolla joukolla. Mutta ei se saatana ole OK. Se on syvältä perseestä. Sama kun itse menisin ruokakaupan lihatiskille pesemään torttuani, ja sanoisin että tämä on juuri tässä ja nyt vaan tehtävä, se on luonnollista huolehtia hygieniastaan.

pahimpia ovat roikkuvat tissit. hyi helv. koitappa syödä kun joku sinikka kaivaa rukkaspussista sen roikkuvan lapasen ja tunkee sen parkuvan pennun naamaan. hyvää siinä asiassa on ainoastaan se että se pentu pistää suunsa kiinni tai onha sillä se natsa suussa.

No hohhoh, pakko tosin myöntää, että vähän nauratti tuo viimeinen lause :D

Kyllähän sen imettämisen voi väkijoukossakin kohtuu huomaamatta hoitaa... jos haluaa.

Kyllä tähänkin mennessä on voinut sen vauvansa imettää jossain yksityisemmässä tilassa, mutta kun ei. Nyky ajan akat kun kuvittelee että se on ok, ja oikein isolla joukolla. Mutta ei se saatana ole OK. Se on syvältä perseestä. Sama kun itse menisin ruokakaupan lihatiskille pesemään torttuani, ja sanoisin että tämä on juuri tässä ja nyt vaan tehtävä, se on luonnollista huolehtia hygieniastaan.
No mun puolesta sä voit torttuas pestä ihan missä haluat:). Toki ei kaupan lihatiskillä mut eipä sinne kukaan saa mennä imettämäänkään.

Onko aloittaja puutteessa elävä uskolahkon edustaja vai muuten vaan häiriytynyt? Imettäminen on luonnollista. Jos vauva on mukana, voi tuo ruokailutarve tulee eteen paikassa, jossa on muitakin ihmisiä. Jos nuo muut ihmiset jotakin ihmisen biologiasta ja elikaaresta tajuavat, ei imettämisen pitäisi olla heille ongelma.

Minua ovat muutamat kanssakeskustelijat syyttäneet seksin näkemisestä siellä, missä sitä ei heidän mielestään ole. Silti minäkään en koe imettämistä seksiperformancena vaan lapsen ruokkimisena. Enkä muutenkaan ymmärrä, miksi naiset ovat niin täpinöissään siitä, että jonkun muun rinnat vilahtavat. Pohjaton epävarmuus omista rinnoista miehen huomion kohteena?

epäpyhää touhua?
9bc66b8f1eb351f11693c0b18be0a306.jpg

"Tortun" peseminen lihatiskillä saattaisi olla tarpeen vain silloin, jos ap:lla on tapana työnnellä torttuunsa lihatiskin tuotteita. Outo fetissi :confused:

Yhteistyössä