Julkisen puolen IVF-hoidon prosessin eteneminen

Osaisiko joku viisaampi valaista minua seuraavissa kysymyksissä? Saimme kutsun IVF-hoidon informaatioon. Mitä tämä käynti pitää sisällään? Onko tästä yleensä vielä pitkä matka itse IVF-hoidon aloittamiseen?
Kiitos paljon jo etukäteen!
=)
 
Muistaakseni ekan varsinaisen IVF-hoitokäynnin jälkeen pyörät lähti rullaamaan vauhdilla. Pari kuukautta piti odotella, että kuukautiset sopi hoitoaikatauluun (ei monta potilasta samaan aikaan). Kuukautiskiertoa seurailtiin verikokeilla, ja päätettiin hormonihoitojen aikataulusta. Mulla tais mennä n 4kk ennen kuin itse operaatio tehtiin, ja onnekkaana tulin heti raskaaksi. Nyt olen reilun puol vuotiaan pojan onnellinen äiti. :) Hoitotakuuhan on 6kk, joten sen sisällä ensimmäinen hoitojakso pitäisi olla.
 
Kiitos paljon vastauksestasi! =) Helpottaa suunnattomasti, kun tietää edes vähän mitä tuleva pitää sisällään.
Varsinaista odottelua tämä on tähän asti ollutkin, joten kuulostaa ihanalta, jos vihdoin alkaa tapahtumaan jotakin!
Aurinkoisia päiviä sinun ja pienen poikasi kesään!
 
meillä oli se ivf-informaatio parisen kuukautta sitten. Siellä kerrottiin tulevasta hoidosta, lääkityksestä ym...mutta meillä hoito alkaa lokakuussa eli jonotetaan sinne asti ja nyt on vihdoin tullut kaikki varatut ajat syksylle. saa vaan todellakin nähdä miten niiden kans käy kun tädin vierailut ovat epämääräisiä ja teroilla sitä sit tasataan.
 
Kiitos sinullekin vastauksesta pure love! Sinun vastauksesi oli lähempänä sitä, mitä olen pelännytkin... eli edelleen odottamista ja odottamista. Meillä se itse informaatio aikakin vasta marraskuussa. Mutta joka tapauksessa on helpompi odottaa, kun tietää hieman aikatauluja.
Voimia teille tulevaan koitokseen ja toivotaan, että odottamisenne palkitaan parhaalla mahdollisella tavalla! =)
 
me saimme sen informaatio ajan itse valita joten valittiin se ihan alkuun heti. Voihan se olla mahdollista kun teillä se aikakin vasta marraskuussa niin hoidot alkaisivat jo piankin sen jälkeen. :)
Niin, onhan tämä jo rasittavaa odotusta vuosi toisensa perään eikä mitään kuulu. Täytyy vaan jaksaa toivoa vaikka aina se ei helppoa ole.
 
me kävimme tuossa infossa ja siellä sanottiin, että helsingissä jonot ovat noin vuoden mittaiset...meillä tosin kävi tuuri ja pääsimme yksityiselle hoitoon joten saimme aikoja aina kun kiertoon vaan sopi. tämä tilanne oli siis noin 1,5 vuotta sitten. Mutta mikäli nuo jonot ovat nyt täällä päin lyhentyneet niin se olisi todella hienoa :flower:
 
Me käytiin IVF-infossa 02/06 Helsingissä julkisella ja silloin jonotusaika oli 6kk.Eli kertoivat mitä IVF-hoito pitää sisällään ja sanoivat että palataan n.puolen vuoden päästä asiaan...Silloin se tuntu tosi pitkältä ajalta.Nyt odotellaan taas 3kk ennen seuraavaa hoitoa koska polilla labra remontissa joten hoitoja ei voi vielä jatkaa.Eli ei olla vieläkään onnistuttu vaikka odotettu jo 3v...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alexandria:
Me käytiin IVF-infossa 02/06 Helsingissä julkisella ja silloin jonotusaika oli 6kk.Eli kertoivat mitä IVF-hoito pitää sisällään ja sanoivat että palataan n.puolen vuoden päästä asiaan...Silloin se tuntu tosi pitkältä ajalta.Nyt odotellaan taas 3kk ennen seuraavaa hoitoa koska polilla labra remontissa joten hoitoja ei voi vielä jatkaa.Eli ei olla vieläkään onnistuttu vaikka odotettu jo 3v...
Laitan sulle yv:tä...


joo ja nin sitten laitoinkin...ilmoitti saman tien error error...eli harakoille meni.
Mutta asia ois ollut pidemmässä muodossa...tässä tiiviissä...kysykää josko pääsette ns jonojen purku-asiakkaina tuonne Felicitakselle...sieltä toi naikkari ostaa palveluita.
 

Yhteistyössä