Julki-imettäjä kertoo eilisen ihanan myönteisen kokemuksen :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli minä olen tuollainen paha-paha julki-imettäjä. :D Jo toista lasta imetän (esikoinen oli vain osittain imetetty eikä tullut julkisesti kauheasti imeteltyä). Mutta kakkosta ja tätä kolmosta olen imettänyt ihan justiinsa siellä missä vauvan on nälkä tullut. Harsoilla tms. en peitä, mutta paidalla kylläkin enkä taatusti esittele tissejäni kenellekään, ei ole mielenkiintoa sellaiseen. Mutta en myöskään häpeile tehdä maailman luonnollisinta asiaa julkisesti.

Eilen olimme juhlissa ja imetin siinä aulan penkillä 3kk vauvaani. Siihen tuli sitten eräs juhlissa oleva pappi, joka on jo eläkeiässä. Pysähtyi kahvikuppeineen siihen ja sanoi minulle, että tuo on sellainen pyhä hetki. Jatkoi sitten matkaansa.

Myöhemmin olin taas imettämässä vauvaa. Siinä oli muitakin ihmisiä ja taas tämä pappi osuu siihen paikalle ja sanoo niille muille ihmisille siinä, että "minä jo tässä kerroinkin aiemmin, että tämä on sellainen pyhä hetki". Siinä sitten puhuivat siitä nämä ihmiset miten tuollaista ainutlaatuista kokemusta ei miehet saa kokea eikä edes jokainen nainen. Siinä sitten eräs vanhempi nainen sanoikin, että hän ei koskaan miestä itselleen saanut eikä ole siis tuotakaan kokenut.

Sitten pappi sanoi miehelle vieressään, että otas tuostakin valokuva. Siinä oli siis eräs juhlavieraista, joka hoiti valokuvaamisen. Mies otti kuvan, kun imetin vauvaa ja pappi puhui vielä siitä miten se tilanne näyttää ihan Madonnalta. :)

Tuli tosi hyvä mieli, vaikka itse en ole kokenut mitään negatiivisia hetkiä julki-imettäessäni. Harvoin kuitenkaan kukaan suhtautuu asiaan niin, että siinä kesken imetyksen luonnikkaasti alkaisi asiasta puhumaan enemmänkin ja vieläpä mies kyseessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins tallustamassa:
Papit usein osaavat valita sanansa oikein =)

Niinpä, mutta hänen ei myöskään olisi tarvinnut kommentoida mitenkään. Silloin ekalla kerrallakin hän oli kahvia hakemassa ja poikkesi reitiltään kommentoimaan. :)