Julia Tukiainen on kuollut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Professional Griefer
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en ees tiennyt et sillä on diabetes :O
Mitä mahtaa Tuksulle nyt käydä, toivottavasti ei ainakaan mee pahemmaksi :(

Nii.. minä tiesin siitä ku se on sillä diabeteksella usein selitellyt niitä miksi on ollut niin sekaisin. Ja siis ihan tottahan se on, että jos sitä jättää hoitamatta niin ihmisestä voi tulla sekava..

Ja kun vetää viinaa ja lääkkeitä ja jättää sairauden hoitamatta niin eipä siinä oikein ole kuin yksi lopputulos..

Odotettavissahan tälläset asiat on jatkuvalla juhlimisella kun vedetään mitä sattuu ja jätetään vakava sairaus hoitamatta yms. On myös saattanut oman henkensä riistää itse, eihän sitä tiedä. Juorulehdessä Jasmine-sisko on kirjoittanut Julialle kirjoituksen jossa puhuu Julian pimeydestä ja tuskasta : /
Voimia perheelle ja Julian tunteneille näin vielä joulu alla.

[QUOTE="vierailija";29343868]Tökeröä että Kaks Plus ylläpito syöttää tuohon "Aiheeseen liittyvää" vanhoja herjausketjuja![/QUOTE]

Ylläpito ylläpitää sellaista bottipajaa, jossa asuu noin 12 vähäunista ja hyvin ahkeraa herjaustonttua. Ne kaivavat ihan vartavasten kaikkia herjausketjuja historian hämäristä, jotta mammat voi kauhistella sitten miten tökerö ylläpito tällaista tahalleen tekee.

Tämä oli niin arvattavissa oleva tapaus, suorastaan ajan kysymys. Tietääkö joku kuolinsyytä vielä?

Saa nähdä meneekö sisko perässä, vai toimiiko tämä nyt oikeasti jonkinlaisena herätyksenä.

Osanottoni joka tapauksessa.

http://tinyurl.com/tragediaa

Ylläpito ylläpitää sellaista bottipajaa, jossa asuu noin 12 vähäunista ja hyvin ahkeraa herjaustonttua. Ne kaivavat ihan vartavasten kaikkia herjausketjuja historian hämäristä, jotta mammat voi kauhistella sitten miten tökerö ylläpito tällaista tahalleen tekee.
Vitsi kun oot hauska. Ylläpito tai joku jamppa tuon ominaisuuden tuohon on asentanut. Ei se siinä ennen ollut ja ihan turha.

[QUOTE="RIP";29344068]Aika asiaton viesti tällaiseen ketjuun.[/QUOTE]

No mä en viiti ees avata tuota. Kyseessä on varmaan joku umpitunnelissa vedetty baarikeikka. Kyllä mä oon niitä videoita kattellu, kun niitä linkitetään esim. Tuksula-foorumille.

Ja kyllä, mua kiinnostaa turhat julkimot sen verran, että kuulun Tuksufoorumille :D

Juu, ilman muuta Mandela, Walker ja joku Tukiainen on verrannollisia. Naurettavaa puhua edes samassa lauseessa :D

Mandela ja Walker eivät kyllä kuulu samaan lauseeseen, kuten Juliakaan.

Itse en pidä ihmisiä samanarvoisina keskenään, ei ole olemassa mitään tasa-arvoisuutta.
Julian kohtalo säälittää, ei hän kai kenellekään mitään pahaa ollut tehnyt?
Rest in peace.

[QUOTE="RIP";29344068]Aika asiaton viesti tällaiseen ketjuun.[/QUOTE]

Eikös nää ketjut oo aina sellaisia muisteluketjuja? Ettei totuus unohtuisi niin onhan se hyvä kerrata miten sitä elämää on vietetty (vaikkakin itse tuksu tuossa pätkässä)

Syvimmät osaanottoni! En ollukaan kuullut, että Julia olisi noin pahassa jamassa :( Mikä ihme on tämä tuksula foorumi? En vain voi uskoa, että julia olisi jossain keikalla ollut kanyylin kanssa.

Siis kuka tietää mistä tuo Julian vatsan turvotus siis johtui? Ja te huomasitte että se ennustaa kuolemaa? Kertokaa lisää joku jotain sairauksista tietävä... Alko kiinnostamaan

Yhteistyössä