Julia Tukiainen on kuollut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Professional Griefer
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Varmasti kertovat lähiaikoina julkisuudessa lisää, mutta harmittaa kyllä ajatella miten suuri osa huonolla julkisuudella on varmasti ollut.

Itsekin luultavasti tukenut "näätimistä" klikkailemalla uutisia auki ja lukemalla juttuja siskoksista.

:( Mä sanoin miehelleni viime talvena kun oli noita sairaalareissuja, ryyppäystä, diabetes sekoiluja että tuo ei elä vuottakaan jos ei skarppaa. Vuoden se sitten eli :(

[QUOTE="Sirkkeli";29343275]Tuotahan osasi odottaa. Surullista, että ei saanut elämäänsä kuntoon. Kuinkahan nopeasti Johanna seuraa perässä...[/QUOTE]

No toivottavasti ollaan väärässä, mutta varmaan aika nopiaa. Tai sitten tämä voisi olla hänellekin herätys raitistua ja palata ruotuun.

Niin mutta toisaalta taitaa toinenkin sisko olla niin syvällä, että tuskin tällainenkaan menetys herättää. Surullista kyllä, mutta pitää toivoa parasta edes vanhempien ja sisarusten vuoksi :(

Ite en usko, että Johanna tästä elämänsä suuntaa mihinkään muuttaa, nyt hän saa haluamaansa huomiota julkisuudessa, voi myydä hautajaisjuttuja lehdille ym. Varmasti sama päihteidenkäyttö jatkuu.

Toivoisin todella, että poistuisi kokonaan julkisuudesta ja menisi hoitamaan itsensä kuntoon. Vanhemmilla varmasti todella rankkaa..

Mua vaan harmittaa ajatella, että Julia on varmasti menehtynyt todella surullisena. Varmasti saman päivän aikana saanut lukea itsestään kirjoitettuja kamalia juttuja, jopa sellaisia joissa toivotaan kuolemaa.

En minäkään pyhimys näissä Tuksujutuissa ole, mutta kehtaan väittää etten ole koskaan netissä heittänyt kenestäkään julkisuuden henkilöstä mitään niin törkeitä juttuja, mitä vaikka YouTubevideoiden tai Johanna Tukiaisen Facebooksivun kommenteista saa lukea. Ties millaisia yksityisviestejäkin siskot saavat päivittän :/

Lepää rauhassa Julia. Niin kauhean surullista, vaikka tämä ehkä olikin odotettavissa. Diabetes on vakava tauti joka johtaa kuolemaan jos sitä ei hoida elämäntavoilla ja lääkityksellä. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29343573:
Jännä juttu ku kfkfk laitto saman alotuksen nii sille vaa vittuiltii eikö oo muka parempaa tekemistä, mutta jos sä laitat niin se on ihan ok.
Palstamammat :heart:

Joo.. ihmiset voisi alkaa lukea näitä neutraaleja, uutisia koskevia aloituksia ns. puolueettomasti ja kommentoida niihin sitä UUTISTA eikä aloittajaa.

Mutta.. sellasta se on.

Mä olen kanssa Tuksujen elämää silloin tällöin silmäillyt ja aina toivonut, että Julia pystyisi nousemaan suosta. Viimeaikaiset keikkakuvat (ne, jossa Jullen maha pömpötti sairaalavaatteiden alta) nähtyäni tiesin kuitenkin, että nyt se on menoa. Rauha hänen sielulleen.

Yhteistyössä