Jule Twin vai Carena Double swing?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nelly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nelly

Vieras
Herqules twin raptor spinejä kävin tänään katsomassa mutta myyjä suositteli mielummin noita Emman Jule Twinejä kun noi Herqulesit on niin isot ja ei mee kovin pieneksi kasattuna. Puolet halvemmatkin noi Julet tai Carenat on. Rattaat tulee 1v7kk ikäiselle ja vauvalle. Noissa Juleissa ei saa käännettyä suuntaa vaan ovat naama menosuuntaan päin. Niitä ei siellä liikkeessä nyt ollut joten en päässyt testaamaan vielä. Carenaa ei kai täälläpäin myydä mut nehän voi sitte tilata netistä.

Itse pitää myös tuplat hankkia sisaruksille, meillä ikäeroa tulee n. 2v4kk ja siksi luulen hankkivani Carenat, koska niissä on erilliset kuomut. Vanhempi ei enää mahdu kuomun alle ja vauva tarvitsee sen suojakseen ehdottomasti. Veljellä on Julet ja on ollut tyytyväinen kyllä niihinkin.

Vaikee päättää, onneksi vielä tammikuuhun asti aikaa. Carenaan saa sen kopan toisin päin mut ajattelin mielummin sitä kantokassia kun kovaa koppaa. Julessa on säädettävä se työntöaisa, ite olen 160 pitkä et onkohan tossa Carenassa se liian korkeella. Harmi kun ei pääse noita Carenoita testaamaan.

Mä oon 162cm pitkä ja ihan hyvältä tuntu carenoiden työntöaisa. Onks noissa Jule twineissä yks yhteinen kuomu? Carenoissahan on se hyvä et on molemmille tosiaan omat kuomut.

Alkuperäinen kirjoittaja Moona:
Mä oon 162cm pitkä ja ihan hyvältä tuntu carenoiden työntöaisa. Onks noissa Jule twineissä yks yhteinen kuomu? Carenoissahan on se hyvä et on molemmille tosiaan omat kuomut.

On yhteinen kuomu. Noissa Carenoissa ois erivärejä mut noissa Juleissa vaa musta. Just äsken luin jostain et Carenoissa ilmakennopyörät ja Juleissa ilmakumipyörät. Hobbyhallissa on myös noita Carenan tuplia mut siellä ei oo sitä pehmosta kantokoppaa vaan kova. Kumpihan parempi talvivauvalle ja luultavasti taas yli neljäkiloselle, onkohan toi pehmeä kantokassi liian ahdas?

näiden välillä olen myös pähkäillyt. Carenat vaikuttaisivat siinä paremmalta, että vauvan saa siihen itseensä päin. Mutta itsellä tökkää tuo työntökorkeus ja pahasti. Carenoissa se korkeus on 110cm ja mittailin juuri, että työnnän noita yksösten vaunuja 90cm:n korkeudelta...

Yhteistyössä