juhuu! Veronpalautusta!

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
joo ja meitsi saa tietty sen tiedon kaikista viimesimpänä koko suomessa ja lueskella kaksplussalla ku kaikki on saanu laput paitsi MÄ :headwall: :headwall:
Älä sure, Kökkönen, eivät ne rahat sieltä sen aiemmin muille tule. Eivätkä edes kasva korkoa...
 
no johan on kumma ko ei saa vastauksiaan tähän kirjotettua :eek:

mutta siis missä kohin ollaan aakkosissa menossa nytten? eli millä kirjaimella teiän sukunimet alakaa jotka nytten on saanu sen lapun verottajalta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
joo ja meitsi saa tietty sen tiedon kaikista viimesimpänä koko suomessa ja lueskella kaksplussalla ku kaikki on saanu laput paitsi MÄ :headwall: :headwall:
Älä sure, Kökkönen, eivät ne rahat sieltä sen aiemmin muille tule. Eivätkä edes kasva korkoa...
no mutku.. mä haluan tietää, pian :D
 
Keittiönoita
Vantaalla asun ja sukunimi alkaa H:lla. Mutta tuskin se lappu Vantaan verotoimistosta tuleekaan. Viime vuonna tuli Merenkurkun verotoimistosta ja junnulle, jonka sukunimi alkaa M:llä, tuli Kainuun verotoimistosta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
joo ja meitsi saa tietty sen tiedon kaikista viimesimpänä koko suomessa ja lueskella kaksplussalla ku kaikki on saanu laput paitsi MÄ :headwall: :headwall:
Älä sure, Kökkönen, eivät ne rahat sieltä sen aiemmin muille tule. Eivätkä edes kasva korkoa...
Tämä sentään lohduttaa. Mäkin saan tiedon vasta syssymmällä, yrittäjä kun olen niin pitää tehdä vanhanaikainen veroilmoitus.
 
Nehän käsittelee ne palautusjärjestyksessä. Tai siis käänteisessä - palautat ehdotuksesi heti, niin varmasti saat päätöksen viimeisten joukossa. Eli kannattaa venyttää palauttamista mahdollisimman pitkään, niin päätöskin tulee nopeasti :D Ja ne jotka eivät palauta ollenkaan, niin saavat sen tietysti ihan ekana ;) Näin mä olen tuota pähkäillyt, eli tämä ei siis ollut mitään faktaa.

Palautuksia mäkin odottelen, saas nyt nähdä tuleeko yhtä paljon kuin viime vuonna B)
 
MT
Joko se taas on se aika vuodesta?!?
Tänä vuonna pitäisi kyllä kaikenjärjen mukaan tulla ihan kivasti palautuksia, viime vuonna tuli noin 30 euroa, mikä ei kauhiasti mieltä lämmittänyt, kun yleensä tullut muutama satanen.
No kunhan ei mätkyjä tule.
 

Yhteistyössä