V
vieras
Vieras
Lahjoja tuli jo viime lauantaina isän puoleisessa mummolassa ensimmäisen kerran, sitten suurin osa jouluaattona omassa kodissa ja lopuksi tapaninpäivänä äidin puoleisessa mummolassa =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jep:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja jep:Mun mielestä menis maku joulusta jos aatonaattona jo lahjoja availis. Ne kuuluu avata vasta aattona.
Kenen mukaan?
Mun mielestä on paljo parempi toimia näin ku et sekottaa lapsi ihan totaalisesti.
Minun mukaan... Ellet huomannut tuota MUN mielestä!
Kukin tietty tavallaan, mutta ei tuo lapsi meillä ainakaan ole seonnut vaikka kaikki lahjat on saanut aattona. Herää kysymys minkälaista meininkiä teillä lahjanavaus/joulu on jos siitä lapsi sekoaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja jep:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja jep:Mun mielestä menis maku joulusta jos aatonaattona jo lahjoja availis. Ne kuuluu avata vasta aattona.
Kenen mukaan?
Mun mielestä on paljo parempi toimia näin ku et sekottaa lapsi ihan totaalisesti.
Minun mukaan... Ellet huomannut tuota MUN mielestä!
Kukin tietty tavallaan, mutta ei tuo lapsi meillä ainakaan ole seonnut vaikka kaikki lahjat on saanut aattona. Herää kysymys minkälaista meininkiä teillä lahjanavaus/joulu on jos siitä lapsi sekoaa?
Meillä on erityislapsi. Selittääkö tilannetta vähän?! Siks meidän joulut ja kaikki muutkin juhlapäivät on ERITTÄIN rauhallisia.
Alkuperäinen kirjoittaja jep:No suo anteeksi etten tiennyt etukäteen.....!!! Jos olisit sen maininnut aloitusviestissä, niin olisi selittänyt tilannetta. Mutta ilmeisesti haitkin tällaista provoilua että pääset "näpäyttämään". Mutta itselläni ei ole onneksi aihetta nolostella, en täällä jatkuvasti roiku enkä tiedä kellä on erityislapsi ja kellä ei. Toivottavasti kaikkien erityislasten äidit ei ole yhtä nirppanoita...
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja jep:No suo anteeksi etten tiennyt etukäteen.....!!! Jos olisit sen maininnut aloitusviestissä, niin olisi selittänyt tilannetta. Mutta ilmeisesti haitkin tällaista provoilua että pääset "näpäyttämään". Mutta itselläni ei ole onneksi aihetta nolostella, en täällä jatkuvasti roiku enkä tiedä kellä on erityislapsi ja kellä ei. Toivottavasti kaikkien erityislasten äidit ei ole yhtä nirppanoita...
No hieman on sunki asenteessa korjattavaa, justhan tuossa ihmettelit ja lässytit et millasta meininkiä meidän joulut mahtaa olla kun lapsi siitä sekoaa. Omilla aivoilla ajatteleminen on sallittua, tuossa vaiheessa mun mieleen ainaki saattais tulla että ehkä se lapsi ei kestä hälinää.
Alkuperäinen kirjoittaja jep:No ehkäpä erityislapsen äitinä semmonen tulee mieleen, mutta kaikilla ei tule.
Mutta tokihan meillä terveiden lapsen vanhemmilla mikään ei tule mieleen ja asennekin on päin peetä, mutta enpähän ainakaan tieten tahtoen provoile täällä. Oli sulla mahdollisuus jo ekassa vastineessasi mulle sanoa mikä teidän tilanne on, mutta selkeästi halusit päästä sitten sanomaan kunnolla. Mutta ehkä se on sun keino selvitä arjesta..
Alkuperäinen kirjoittaja Ohhoh:Meillä kans kaks päivänen joulu. Ensin aattona mun isälle, sitten miehen sukulaistenkaa aattoilta. Sit joulupävänä mun suvun kanssa joulu ateria ja illalla miehen isälle. Kivaa tää joulun vietto, kun molemmilla vanhemmat eronneita, saa juhlia oikei pitkän kaavan mukaan..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Sä oot vissiin näitä tyyppejä joille ei mikään mene perille.
Sä saat tehdä omia olettamuksias niin paljo ku haluut mut mä en niitä allekirjoita.
Ja tää loppuu tähän.
Alkuperäinen kirjoittaja Ohhoh:Meillä kans kaks päivänen joulu. Ensin aattona mun isälle, sitten miehen sukulaistenkaa aattoilta. Sit joulupävänä mun suvun kanssa joulu ateria ja illalla miehen isälle. Kivaa tää joulun vietto, kun molemmilla vanhemmat eronneita, saa juhlia oikei pitkän kaavan mukaan..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jep:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Sä oot vissiin näitä tyyppejä joille ei mikään mene perille.
Sä saat tehdä omia olettamuksias niin paljo ku haluut mut mä en niitä allekirjoita.
Ja tää loppuu tähän.
Taisi osua ja upota...![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jep:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja jep:No suo anteeksi etten tiennyt etukäteen.....!!! Jos olisit sen maininnut aloitusviestissä, niin olisi selittänyt tilannetta. Mutta ilmeisesti haitkin tällaista provoilua että pääset "näpäyttämään". Mutta itselläni ei ole onneksi aihetta nolostella, en täällä jatkuvasti roiku enkä tiedä kellä on erityislapsi ja kellä ei. Toivottavasti kaikkien erityislasten äidit ei ole yhtä nirppanoita...
No hieman on sunki asenteessa korjattavaa, justhan tuossa ihmettelit ja lässytit et millasta meininkiä meidän joulut mahtaa olla kun lapsi siitä sekoaa. Omilla aivoilla ajatteleminen on sallittua, tuossa vaiheessa mun mieleen ainaki saattais tulla että ehkä se lapsi ei kestä hälinää.
No ehkäpä erityislapsen äitinä semmonen tulee mieleen, mutta kaikilla ei tule.
Mutta tokihan meillä terveiden lapsen vanhemmilla mikään ei tule mieleen ja asennekin on päin peetä, mutta enpähän ainakaan tieten tahtoen provoile täällä. Oli sulla mahdollisuus jo ekassa vastineessasi mulle sanoa mikä teidän tilanne on, mutta selkeästi halusit päästä sitten sanomaan kunnolla. Mutta ehkä se on sun keino selvitä arjesta..
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Näin se täytyy meidänki ens jouluna tehdä. Pitäs anoppilaan ehtiä ja isomummon luokse, mutta pukki on tilattu kumpaankin talouteen suurin piirtein samaan aikaan :headwall:
Ja vaikka kuinka ois joulu, niin meidän likka on menossa nukkumaan klo20 eikä siitä luisteta.