Juhlatarjoilu, onko riittävästi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Täytekakku, hyydykekakku, lohipiirakka, 30 kpl cocktailpiirakoita ja munavoita, lisäksi keksejä, vähän karkkia. Juotavaksi tietysti mehua, kahvia, teetä jne.

Kauheesti aina jää tarjottavia yli, joten nyt ajattelin laittaa normaalia vähempi tarjottavaa, mutta onko tässä nyt liian vähän. Aikuisia 10 lapsia, lapsia 7-12

Kyllä tuossa synttäreille ihan kivasti on tarjottavaa. Piirakoita ehkä voisi olla enemmän määrällisesti, meillä niitä ainakin menee aina mahoton. Pulla puuttuu, mutta sitä ei yleensä mene lainkaan, jos muuta tarjottavaa. Ehkä lapsille vaikka pikkujätskit vielä pakkaseen jos näyttää siltä, että jotain vielä tarvis? =)

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja kivi:
Kyllä mä jotain salaatti tai keittoa laittaisin.

keittoa?? ihanko oikeesti tarjoat lasten synttäreillä soppaa? salaatin kyllä ymmärrän kahvipöydässä mutta että keittoa

Kyllä jos aikuisia on kutsuttu niin voisin laittaa sipulikeittoa tai vaikka sienikeittoa. En mitään siskonmakkarakeittoa.

mun mielestä yks täytekakku ei riitä jos kaikki syö, ja kuten muutkin vinkkas, niin coctailpiirakoita lisää. ne voi sitäpaitsi pakastaa jos jää paljon yli!
meidän tytön viime synttäreillä (pidettiin su-ap, brunssityyppisesti, oli coctaillihapullia, prinssinakkeja, coctailpiirakoita + munavoita, kolmea eri juustoa ja keksejä + omppu ja päärynä, dippivihanneksia, täytekakku, pikkupullia, keksejä ja vähän nameja. Lähes kaikki meni, juhlijoita 11 aikuista, lapsia 4.

keittoa?? ihanko oikeesti tarjoat lasten synttäreillä soppaa? salaatin kyllä ymmärrän kahvipöydässä mutta että keittoa

Kyllä jos aikuisia on kutsuttu niin voisin laittaa sipulikeittoa tai vaikka sienikeittoa. En mitään siskonmakkarakeittoa.

:o No huh huh, johan on aikoihin eletty, et lapsen synttäreille pitäisi keittokin vääntää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mun mielestä yks täytekakku ei riitä jos kaikki syö, ja kuten muutkin vinkkas, niin coctailpiirakoita lisää. ne voi sitäpaitsi pakastaa jos jää paljon yli!
meidän tytön viime synttäreillä (pidettiin su-ap, brunssityyppisesti, oli coctaillihapullia, prinssinakkeja, coctailpiirakoita + munavoita, kolmea eri juustoa ja keksejä + omppu ja päärynä, dippivihanneksia, täytekakku, pikkupullia, keksejä ja vähän nameja. Lähes kaikki meni, juhlijoita 11 aikuista, lapsia 4.

uskon että kakku riittää, se on niin iso, tai siis on tarkoitus tehdä niin iso kakku että varmasti riittää, ei siis sellaista pientä pyöreää vaan tulee suorakaiteenmuotoinen iso kakku :)

kiitos kaikille ideoista, vaikka tuon keiton kyllä skippaankin ;) Noi dippivihannekset taidan ottaa käyttöön kun on ihan pieniäkin (1-2v.), heille varmaan maistuu kurkut, porkkanat jne.

Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:

:o No huh huh, johan on aikoihin eletty, et lapsen synttäreille pitäisi keittokin vääntää.
No ei todellakaan mitään keittoja..kuka niitä syö?? Lapset ei ainakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:
Piirakoita laskisin 3kpl/perse, tuo määrä ei riitä. Muuten ok, ehkä minä lapsille vielä sipsejä ostaisin.

Joo, ehkä niitä tosiaan tarvitsee enempi, on vaan tuotasuolasta piirakkaakin, joten jotenkin ajattelin että ehkä aikuiset ottaa sitä mieluummin, mutta kyllähän noita piirakoita voi syödä kotiväkikin vielä juhlien jälkeen.

Yhteistyössä