Juhlapaikkoja Helsingistä 1-vuotissynttäreille???

Heissan!

Esikoispoikamme täyttää toukokuussa vuoden ja haluaisimme tietenkin järjestää synttärijuhlat. Ongelmana on se, että muutamme kesäkuun alussa uuteen asuntoon eli en halua vieraita pakkauslaatikoiden yms. sekaan. : /

Katselin noita Huimalan yms sivuja ja tuntuvat olevan vain isompia lapsia varten. Meille ei tulisi muutenkaan kuin kolme alle 2 vuotiasta lasta oman lisäksi. Mutta lähisukulaisia ja lähiystäviä olisi yhteensä n. 20. Vai onko jollakulla kokemuksia Huimalasta tai HopLopista?

Mistä juhlatila noin 4:ksi tunniksi Pääkaupankiseudulta?

Kiitos etukäteen! Kaikki vinkit kelpaavat!
 
Mä olin viime keväänä viettämässä ystävien lapsen synttärijuhlia Helsingin kaupungin omistamassa leikkipuistossa. Siis sen itse rakennuksen oli saanu vuokrata omaan käyttöön ja sieltä sai sit vielä kaikki astiastot yms. käyttöönsä, et siinäkin mielessä tosi hyvä systeemi. Ja tarkkaa hintaa en muista, mutta siis aivan älyttömän halpa se oli. Kannattaa siis ehkä ottaa selvää oisko teidän lähipuistossa tätä mahdollisuutta.
 
Kun teillä on selkeä enemmistö aikuisia sukulaisia juhlissa, voi Huimala tms tuntua vähän hassulta paikalta juhlia koska esim. juuri Huimalassa kahvila sijaitsee eri kerroksessa kun noin pienten leikkitila. Munkin mielestä asukaspuisto-tyyppinen tila voisi toimia hyvin, meilläpäin (Espoossa) vuokrat on noin 40 euroa /3 h, tilat on hyvin varusteltuja (lelut, paljon tilaa, keittiö, astiat jne..) ja siistejä. Esim Helsingin puolella Lauttasaaressa on hyvin suosittu tällänen asukaspuisto, missä järkätään paljon synttäreitä. Kaikilla on kivaa kun aikuiset ja lapset on samassa isossa tilassa ja tarjoilut ja lelut helposti saatavilla.
 

Yhteistyössä