Juhla-asu poikavauvalle, 46-50cm?

laittais vauvan asuun 40e? :ashamed: Ku sen hintasen ihanuuden oon löytäny, mut tsiiiisus sitä hintaa! |O Tosin olishan se kolmet juhlat päällä eikä vaan yksiä.. :whistle: Ei. En mä voi. Kunpa joku tarjoutuis ostaa ristiäislahjan etukäteen! :saint: :D
 
Kyllähän nuin pikkunen kirppuliini voi juhlia näteissä ja siisteissä esim. valkoisissa vaatteissa, eikä tarvi olla erikseen mitään juhla-asua? *Ite en pistäs parien juhlien takia 40 euroa. Mutta tietty meillä voi olla vähän erilaiset taloudelliset tilanteet :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:
laittais vauvan asuun 40e? :ashamed: Ku sen hintasen ihanuuden oon löytäny, mut tsiiiisus sitä hintaa! |O Tosin olishan se kolmet juhlat päällä eikä vaan yksiä.. :whistle: Ei. En mä voi. Kunpa joku tarjoutuis ostaa ristiäislahjan etukäteen! :saint: :D
No oikein söpöön ja ihanaan voi aina laittaa.. :whistle: :p Ei se nyt niin paha hinta ole. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jooa:
Kyllähän nuin pikkunen kirppuliini voi juhlia näteissä ja siisteissä esim. valkoisissa vaatteissa, eikä tarvi olla erikseen mitään juhla-asua? *Ite en pistäs parien juhlien takia 40 euroa. Mutta tietty meillä voi olla vähän erilaiset taloudelliset tilanteet :D
Mä oon laittanu menee tohon vauvaan niin paljon rahaa, et pikku hiljaa olis hillittävä.. :ashamed: :ashamed: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Oi ku pieni! Minkä kokoisena hän syntyi?
Hän oli viikoille 34+5 aika iso; 46cm ja 2820g. Paino nyt n. 2580g.
No onhan tuota jo ehtinyt kokoa kertyä. Siskon poika syntyi kolme vuotta sitten rv 37 ja alle 2kg. En vain ole hoksannut että hänenkin on täytynyt käyttää tosi pikkuisia vaatteita!
No, paljon lämpimiä ajatuksia pikkukaverille! =) :flower:

 
ajattelet kato niin että 40/3.lla ei tee kun reilu 13e/juhlat ja jos yhdet oon veilä vauva omat..niin..osta jso vaan löytyy ne peenit! ja noin piei juhla--asu on sit ihana laittaa vaikka henkariin ja huoneen seinälle ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja miisku:
ajattelet kato niin että 40/3.lla ei tee kun reilu 13e/juhlat ja jos yhdet oon veilä vauva omat..niin..osta jso vaan löytyy ne peenit! ja noin piei juhla--asu on sit ihana laittaa vaikka henkariin ja huoneen seinälle ;)
Se on muuten ihan totta. Siitähän tulee sisustuselementti sitten käytön jälkeen! Erittäin taloudellinen idea !

:D

Ei mut tosi on. Onhan ne nöpösiä nuo nuin pienet vaatteet :heart:
 
koppis
Mä en ostaisi pienempää vaatetta kuin 50 cm, jos juhlat ovat vasta parin viikon päästä. Sun vauva on jo ihan kivan kokoinen ja kasvaa nopsaan. Mä aloitin vaatekoosta 50 cm ja mun poika oli kans alle 3 kg ja 47 cm.
 

Yhteistyössä