Juhannussuunnitelmia, joko on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma-73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on juhannuksena bileet kavereille kuten joka vuosi. Ohjelmassa on syömistä ja juomista ja kakkukahvit sekä saunomista, mutta myös ulkopelejä. Mölkky oli mökillä kun viimeks katsoin että ehkei sitä sit, mutta kotosalla meillä on sellainen peli joka vaatii kuppiterän käytön osaamista, oven kokoisen vanerinpalan, kettinkiä ja rautasahan. Ehkä maalia jos haluaa pelistä nätin. Tee vaneriin erikokoisilla kuppiterän päillä erikokoisia pyöreitä aukkoja, maalaa vaneri ja maalaa numeroita kolojen kohdalle, esim. 10, 20 jne. Pienimpään reikään isot pisteet. Pätki kettingistä 15 senttimetrin pituisia paloja rautasahalla. ja peöi on valmis, kettinkejä siis koitetaan heittää koloihin ja se ei olekaan välttämättä helppoa. Meillä on yleensä melkoisen hauskaa tuon pelin kanssa. Lapsille on tänä vuonna trampoliini viihdykkeeksi. Sisällä heitämme sitten aina dartsia kun hyttyset ajaa aina jossain vaiheessa sisätiloihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Piiku:
Alkuperäinen kirjoittaja Hanskin mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Piiku:
Me ollaan vaunun kans liikenteessä,joten tod.näk. ollaan Hirvensalmella vaunualueella juhannus.Siel,kun on juhannusohjelmaakin.

kerro mun systerille terveisiä :D on yleensä juhannukset siinä kuppilassa töissä...

Onko ollu montakin vuotta? Me ollaan oltu n. 3v.sitten ihan vuosipaikalla ja juhannus myös vietetty siel.Siis sillon aikoinaan oltiin monta vuotta siel.

jeps... aika monta juhannusta ollut siellä... yleensä kai päivässä... sellanen vaalea, alta kolmikymppinen...

Sen kummemnpia suunnitelmia vielä ei oo... kone starttaa ens viikon tiistaina kohti Espanjaa jossa myös juhannus sit vietetään, mutta kaiketi katellaan sit paikanpäällä mitä tehdään

Ei ole tarttenu asiasta ääneen puhua, kun kaikille meille asianosaisille on itsestään selvää, että mennään saareen. :D
miehet huhkii päivällä ihan sikana ulokhommia, anoppi ainaki tiskaa. mies tulee sitte pariin otteeseen mulle urputtamaan että olen laiska kun vaan vahdin vilkkaita ipanoita. :whistle: Lapsille varmaan uima-allas jossain välissä.
iltapäivällä grillataan makkaraa, kanaa ja possua. uusia perunoita keitellään kaveriksi ja niille tietty voi-sipuli-kastike. :p leivän päälle on graavilohtaki. :p
Ryöstöretki mansikkamaalle katsomaan joko on yhtään kypsiä. :p sitte saunotaan puusaunassa ja tulee ihanan raikas luonnonlapsi-olo. :heart: sitte syödään kun ainakin lapsilla on taas nälkä! :p syönnin jälkeen alkaakin olla lasten nukkumaanmenoaika ja aikuiset ryyppää. paiti minä tietysti. jonkun on pysyttävänä selvänä että jaksaa hoitaa lapsia yöllä ja aamulla. :whistle:

sen näkee/ kuulee viimestää viikonpäästä...sillon olis la ja äitiyspolilla aika et käynnistetäänkö vai jatketaanko oottamiosta..(riippuu tietty vauvan koosta)..vois kyllä tulla aikasemmin :D
muuten varmaa joko anopilla tai kotoo grillaamas ja saunomassa

Yhteistyössä