Juhannuspäivän "lounas"...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JEE
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JEE

Vieras
8 ympyränäkkäriä!
Ihanaa kun isot lähti isänsä kanssa juhannuksen viettoon ja me täällä vauvan kanssa kahdestaan koko päivä! Mä saan syödä mitä haluan, ei tarvi tehdä ruokaa, saan nukkua ja istua koneella!!!!!!!1

Mulla on sekalainen kasvispiirakka, feta-pinaattipiirakka, kreikkalainen salaatti ja täytekakkua... Perheelle on vielä grillintäydeltä makkaroita, ja saavat ihan itse grillata.

Ja minäkin pääsen kohta vauvan kanssa nukkumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja JEE:
lisään:
puoli purkkia kermaa ja kaakaota vaahtona, puoli pakettia ballerina-keksejä ja lattea...

nyt pitää huilata tuosta syömisestä. :D

Siis laitoitko siä kaakaota kerman sekaan?

Joo-o! Ihan sikahyvää!
Reilusto oboyta ja vaahdoksi, niin nam. Enkä yleensä tykkää mistään ällöistä kermamöllöistä. Kevytvispi on parasta.

Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
lounas syötin meillä jo noin klo 11 ja se oli paistetuja pottuja, grillattua makkaraa ja pihvit.
Iltapäiväruuaksi teen kohta kalapihvit ja muussia.

Me herättiin kunnolla hiukan ennen yhtätoista... Siihen aikaan täällä oli tarjolla kahvia ja raparperipiirakkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
lounas syötin meillä jo noin klo 11 ja se oli paistetuja pottuja, grillattua makkaraa ja pihvit.
Iltapäiväruuaksi teen kohta kalapihvit ja muussia.

Me herättiin kunnolla hiukan ennen yhtätoista... Siihen aikaan täällä oli tarjolla kahvia ja raparperipiirakkaa.

meillä lapset heräsi seiskan jälkeen.
Meidän lapset ei osaa nukkua pitkään

Alkuperäinen kirjoittaja JEE:
Joo-o! Ihan sikahyvää!
Reilusto oboyta ja vaahdoksi, niin nam. Enkä yleensä tykkää mistään ällöistä kermamöllöistä. Kevytvispi on parasta.

Siis ei oo koskaan käyny edes mielessä
:o
Tuota on pakko joskus kokeilla :p

Yhteistyössä