Juhannus Hangossa? Kokemuksia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siellä on aika paljon alettu rajoittaa telttailijoiden ja muidenkin oleilijoiden kulkua, sillä monet on ahtaudessa laittaneet teltan sinne rantaan huviloiden tonteille ja pihoille.
Ite en lähtis sinne telttailemaan, mieluummin oon siellä päin omalla mökillä. Nuorta kännistä porukkaa joka puolella, jos semmonen rellestäminen tuntuu vielä omalta jutulta niin sit on varmaan hyvä meno.

Siellä Tulliniemessä on oikein hyvä ja hiljainen paikka, vieressä on viellä semmoinen merkki, mikä varmaan tarkottaa, että pystytä teltta tähän, semmonen majan kuva ja ruksi päällä :saint: . Mutta siis juhanuksena Hangon ainoa rauhallinen paikka :D

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Siellä on aika paljon alettu rajoittaa telttailijoiden ja muidenkin oleilijoiden kulkua, sillä monet on ahtaudessa laittaneet teltan sinne rantaan huviloiden tonteille ja pihoille.
Ite en lähtis sinne telttailemaan, mieluummin oon siellä päin omalla mökillä. Nuorta kännistä porukkaa joka puolella, jos semmonen rellestäminen tuntuu vielä omalta jutulta niin sit on varmaan hyvä meno.

Emme mene teltalla vaan yövymme veljen kämpillä keskustassa! :)

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Alkuperäinen kirjoittaja *:

Emme mene teltalla vaan yövymme veljen kämpillä keskustassa! :)

Jos ei oo tarvetta nukkumiseen, varmasti jees reissu B)
Hanko on ihanakesäkaupunki! Mutta jussina veikkaisin, että keskusta on ihan koko yön aika levoton.