Juhannuksena vieraaksi mökille, mitä tuliaista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
10? on kyllä hirmu vähän, jos ajattelee, että meette toisten kestittäväksi... ekana tuli mieleen, et jotain ruokaa (osta vaikka joku piirakkavuoka ja teet siihen itse jonkun herkullisen piirakan), serviettejä, kynttilöitä jne. tai miten olis jotakin saunajuttuja?

jos ootte siellä yön tai kaksi, niin kannatata viedä jotain ruokaa mukanaan tai herkkuja? jos vaan käytte ja palaatte yöksi kotiin, niin viekää jotain sauna-juttuja

Mulla on ollu tapana viedä jotain pientä kun juhannukseksi tuttavaperheen luo on menty. joskus joku kiva lyhty tai saunajuttuja, pyyhkeet, puutarhajuttuja (himo puutarhan laittaja se talon emäntä). Tai sit vie pari, kolme sellasta pikkusta aurinkoenergia lamppua, jotka voi laittaa maahan mihin vaan. jotain vähän alle 4e oli edullisimmat kappaleelta Jyskissä.

siellä myös sellasia eri kokoisia kangas kylmälaukkuja niin osta sellanen joku ja laita sinne jotain kivaa syötävää esim. jäätelökakku tai jotain (älä unohda kylmäkalleja).

tai sit ihan vaan kukkiakin voi viedä ku laittaa kivaan astiaan ne valmiiks ja jos vähänkään tuntee heidän makuaan tällasten suhteen.

Mun mielestä kannattaisi sopia isäntäperheen kanssa mitä syömisiä /juomisia tuotte, muuten voi helposti käydä niin että on 10 pakettia makkaraa :/ Ja 10? ei paljoa syödä....

Jos mä kutsuisin ystäviäni juhannuksen viettoon mökille, niin olettaisin, että minä hoidan tarjoilun. Ja myös maksaisin sen. Eli en kauheesti ilahtuisi ruokatuliaisista. Ei oo mökillä tarpeeks tilaa säilytellä liikoja ruokia =)
Ainaki ruokatuliaisista olis hyvää sopia etukäteen...

Ja tosi halvalla pääsee, jos vie vaikka valmiiks tehtyjä vastoja =)

Alkuperäinen kirjoittaja Kuuskakskutonen:
Jos mä kutsuisin ystäviäni juhannuksen viettoon mökille, niin olettaisin, että minä hoidan tarjoilun. Ja myös maksaisin sen. Eli en kauheesti ilahtuisi ruokatuliaisista. Ei oo mökillä tarpeeks tilaa säilytellä liikoja ruokia =)
Ainaki ruokatuliaisista olis hyvää sopia etukäteen...

Ja tosi halvalla pääsee, jos vie vaikka valmiiks tehtyjä vastoja =)

joo toi olis kiva. tehdä vihtoja.

Yhteistyössä