Juhan af Grann: Alienit aiheuttivat minulle 40 asteen kuumeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras

Juhan af Grann: Alienit aiheuttivat minulle 40 asteen kuumeen

04.12. - 11:06 (Luotu: 11:06)
Juhan Af Grann syyttää flunssastaan alieneita. Kuva: Jarno Juuti - Iltalehden arkisto

Kansakunnan ufoeksperttinä tunnettu Juhan af Grann yllättää jälleen.

MTV3:n haastattelema mies uskoo, että hänen sairastamansa raju flunssa oli alieneiden tekosia.

- Olin 40 asteen kuumeessa ja hikoilin aivan valtavasti. Paitani oli niin märkä, että siitä saattoi vääntää hikeä. Silloin tunsin, etten ollut yksin siinä huoneessa. Lopulta kysyin, että eikö tämä operaatio ole jo ohi ja lopulta kuume laski.

Miehen mukaan myös keskeytyneet raskaudet ovat joskus alieneiden tekosia. Siten pyritään Af Grannin mukaan pitämään ihmismutaatiot ja liiallinen kehitys aisoissa.

Af Grannin näkemyksen mukaan alien hybridit toimivat galaktisena punaisena ristinä. Sen tehtävänä pitää huolta hyvinvoinnista universumissa.

Ulkoavaruuden sanansaattajana tunnettu Af Grann on aiemmin sanonut, että ulkoavaruuden oliot käyvät Maassa joka päivä. Af Grann uskoo, että heidän tekniikkansa on paljon kehittyneempää kuin Maan asukkaiden.

Lisää Juhan af Grannin näkemyksiä MTV3:n jutussa >>>

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1010842?af_grann_juhan

Aamulehti

"Miehen mukaan myös keskeytyneet raskaudet ovat joskus alieneiden tekosia. Siten pyritään Af Grannin mukaan pitämään ihmismutaatiot ja liiallinen kehitys aisoissa."

Ihan hyvähän tuo onkin, kyllä täällä niin paljon just noita ihmismutaatioita onkin, kun katsoo esim. sossussa ympärilleen :whistle:

Nyt siis selvisi miksi meillä on järkyttävä sairastelukierre ollut päällä koko syksyn! Pitää käydä sanomassa noinne alieneille, että jättäkää nyt se lapsi rauhaan.

*johan helpotti*

Minusta tämä on ihan yhtä loogista ja luonnollista kuin se, että joku uskoo korkean kuumeen tai muun sairauden olevan jumalanvitsaus tai jumalan tuomio synneistä. Sellaisiakin pöpipäitä löytyy...

Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Alien-influenssa |O :o Tää tahtoo piikin heti :D
Ei kannata! Ufoinfluenssarokotetta ei ole tutkittu vielä kovin hyvin. On epäiltyjä ennakkotapauksia joissa rokote on aiheuttanut aika-avaruusjatkumon kaareutumisen ja kosmisen nivusihottuman.

Alkuperäinen kirjoittaja hof:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Hänestä ei olekaan kuulunut pitkään aikaan. :) Olin ajatellut, liekö Siriuksen keikka vähän venähtänyt.

Kukas se nainen olikaan, joka kertoo meille tietämättömille totuuksia alieneista?

Rauni-Leena?
Anne Pajuluoma?

Rauni-Leena se taisi olla, ketä muistelin. =)

Alkuperäinen kirjoittaja hof:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Hänestä ei olekaan kuulunut pitkään aikaan. :) Olin ajatellut, liekö Siriuksen keikka vähän venähtänyt.

Kukas se nainen olikaan, joka kertoo meille tietämättömille totuuksia alieneista?

Rauni-Leena?
Anne Pajuluoma?

Rauni-Leena se taisi olla, ketä muistelin. =)

Siis Rauni-Leena Luukkainen ei kyllä ole Sirius-vaikutteinen ole.