Journalisti: Otavamedia ja Sanoma oikeustoimiin MV-lehteä vastaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Luen enkä ole elämänkoululainen. Ihan vaan tavallinen suomalainen, koulutettu, perheenäiti. Joka on huolissaan lastensa tulevaisuudesta. Typerys on se, joka lukee ja uskoo vain valtamediaa. Eikai kukaan enää tänä päivänä ole niin yksinkertainen ja naiivi?

mitään mediaa ei kannata ottaa 100% totuutena, mut se tässä se ongelma onkin, kun sitä ei näytä ihmiset käsittävän.
en tiedä eikö kouluissa opeteta minkään näköistä mediakriittisyyttä tai googlettamista, tai vanhemmat ei ymmärrä lapsiaan siinä neuvoa.

tänäänkin vielä useammalla keskustelupalstalla on vastaan tullut ihmisiä jotka jänkkää oulun tekijöiden olevan mamuja, vaikka useammman päivän ne nimet (ja kuvat ) on olleet esillä.
tästä voi vetää vaan johtopäätöken et nää ihmiset sumeilematta uskoo kaiken mitä mv sivustoilla lukee.Ja se on pelottavaa.

Luen enkä ole elämänkoululainen. Ihan vaan tavallinen suomalainen, koulutettu, perheenäiti. Joka on huolissaan lastensa tulevaisuudesta. Typerys on se, joka lukee ja uskoo vain valtamediaa. Eikai kukaan enää tänä päivänä ole niin yksinkertainen ja naiivi?

Sama täällä! Enkä ole edes persu.
Olen huolissani suomalaisen median toiminnasta. Media on vaarallinen ase väärissä käsissä!

Jos MV-lehti on teistä roskaa niin mistä moinen kohu?;)

Antakaa ihmisten valita itse mitä lukevat. Minusta heillä on oikeus valinnanvapauteen!

Mutta sen neuvon annan, että lukekaa ihmeessä kansainvälistä mediaa jotta oikeasti tiedätte mitä maailmalla ja tapahtuu ja mitä Suomessa tulee tapahtumaan!
Hesari hyssyttelee Ruotsin tilannetta JÄLLEEN! Ei riittänyt emämoka kun Petterson kävi Malmössa. Kranaatteja sinkoili ennen käyntiä ja käynnin jälkeen.

Mikä teitä ihmisiä vaivaa kun ette ymmärrä omaa parastanne?

Mitä vähemmän medioita, sitä suppeampi sanavapaus.
Ja ymmärrättekö kilpailusta mitään?
Okei, ei hätää minäpä kerron.
Pieni MV-lehti (muu media) luo Hesarille painetta kirjoittaa avoimemmin, mielenkiintoisemmin ja ennen kaikkea totuudenmukaisesti.
Eikös se olekin hyvä asia?

Oletteko tosiaan valmiita kuseksimaan omaan taskuun muun muassa Hesarin takia? Jokainen media varastaa juttuja. Ei pitäisi ylittää uutiskynnystä.
MV-lehden sivuilla Hesarin varastamia juttuja on pilvinpimein. Linkkinä niissä on Hesarin anteeksi pyyntöjä.

Tämä on jatkoa ajo-jahdille, jonka HS aloitti MV-lehden kanssa jo aikaa sitten.
Mutta myös viimeisin kohu: Anustappi Tuomaan paljastukset ärsyttivät HS:a.

Innolla jään odottamaan miten MV-lehti antaa takaisin!

Hattua nostan pienelle MV-lehdelle joka aiheuttaa Suomen suurimmalle lehdelle kusiset paikat tekemistään vääryyksistä!

ps.
Murajasta ja Hesarista kirjoitetaan jo Briteissä saakka! Loistavaa. :D
Ilja, milloin julkaiset 15v tytön raiskanneiden nimet ja kuvat?!? Raiskauksen jälkeen olette jatkuvasti kirjoittanut paskajuttuja jostain random toimittajamiehestä, ettekä itse raiskaajista kuten yleensä teillä on ollut tapana. Miksi? Ei ketään varmaan kiinnosta jonkun random miehen kirjoitukset vaan ne raiskaajien nimet ja kuvat. Tai jos pakko suoltaa jotain paskaa, niin miksette vaikka kirjoita persujen Jari-Pekasta joka julkaisi raiskausuutisen facebooksivuillaan ja väitti myös tekijöiden olevan mamuja? Sekin olisi vähän mehevämpää.

Ilja, milloin julkaiset 15v tytön raiskanneiden nimet ja kuvat?!? Raiskauksen jälkeen olette jatkuvasti kirjoittanut paskajuttuja jostain random toimittajamiehestä, ettekä itse raiskaajista kuten yleensä teillä on ollut tapana. Miksi? Ei ketään varmaan kiinnosta jonkun random miehen kirjoitukset vaan ne raiskaajien nimet ja kuvat. Tai jos pakko suoltaa jotain paskaa, niin miksette vaikka kirjoita persujen Jari-Pekasta joka julkaisi raiskausuutisen facebooksivuillaan ja väitti myös tekijöiden olevan mamuja? Sekin olisi vähän mehevämpää.

Ooh, menisinkö oikeasti toimittajasta?
Kiitos.:)

t. L harmaana

17-2256655100fd5e2b0b.jpg

Paskaa jaksan jauhaa, mutta raiskaajien nimiä en jaksa julkaista koska heidän naamat miellyttävät liikaa.

Nimiä ja kuvia ei ole julkaistu koska niitä ei kukaan tiedä (paitsi ehkä poliisi) ja poliisi ei ole niitä tiedottanut julkisuuteen.
MV on kyllä julkaissut lukemattomia kertoja jo ihan oikeidenkin suomalaisten raiskaajien kuvia ja tietoja.

Ja Muraja ei ole mikään random mies vaan suomen suurimman lehden toimittaja ja mielipiteiden muokkaaja.

Eiköhän näitä persuja nyt ajeta takaa ihan tarpeeksi muden medioiden toimesta joten ei MV siihen tarvi ryhtyä.

Nimiä ja kuvia ei ole julkaistu koska niitä ei kukaan tiedä (paitsi ehkä poliisi) ja poliisi ei ole niitä tiedottanut julkisuuteen.
MV on kyllä julkaissut lukemattomia kertoja jo ihan oikeidenkin suomalaisten raiskaajien kuvia ja tietoja.

Ja Muraja ei ole mikään random mies vaan suomen suurimman lehden toimittaja ja mielipiteiden muokkaaja.

Eiköhän näitä persuja nyt ajeta takaa ihan tarpeeksi muden medioiden toimesta joten ei MV siihen tarvi ryhtyä.

et oo tosissas?
miljoonalla palstalla on nimet tiedossa, jos et muuten usko ni käväse Junes Lokan facesivuilta ettimässä, herra on ihan itse käyny kuvaamassa vangitsemisoikeudenkäynnissä nimen ja toisen ottanu selville.Ja jos et tiiä kuka Junes on, ni se on se hemmo joka alunperin Murajan viestit MV:lle lähetti.
joudut vaan muutaman päivityksen lukemaan aiheesta löytyy jostain viestien perukoilta ei silläkää oo munaa laittaa uutta aloitusta et sori olin väärässä, olihan ne suomalaisia.
muhoksen pojistakin oli tosi nopeasti kuvat ja nimet esillä, vaikkei poliisi ole niitä julkaissut missään..mietitäänpä oikein tarkkaan mistähän se vois johtua..hmm..

mitään mediaa ei kannata ottaa 100% totuutena, mut se tässä se ongelma onkin, kun sitä ei näytä ihmiset käsittävän.
en tiedä eikö kouluissa opeteta minkään näköistä mediakriittisyyttä tai googlettamista, tai vanhemmat ei ymmärrä lapsiaan siinä neuvoa.

tänäänkin vielä useammalla keskustelupalstalla on vastaan tullut ihmisiä jotka jänkkää oulun tekijöiden olevan mamuja, vaikka useammman päivän ne nimet (ja kuvat ) on olleet esillä.
tästä voi vetää vaan johtopäätöken et nää ihmiset sumeilematta uskoo kaiken mitä mv sivustoilla lukee.Ja se on pelottavaa.

Kaikista pelottavinta on se, että jotkut pitävät Yleä ja Hesaria puolueettomina medioina.

u kidding?!? :D

tuosta Murajasta.. voitko vaikka linkata pari sen uutista, kun mäen löytänyt muuta kuin yhden uutisen tuosta Oulun raiskauksesta hesarin sivuilta sen kirjoittamana. ei nyt järin mielipiteiden muokkaajalta vaikuta?

et oo tosissas?
miljoonalla palstalla on nimet tiedossa, jos et muuten usko ni käväse Junes Lokan facesivuilta ettimässä, herra on ihan itse käyny kuvaamassa vangitsemisoikeudenkäynnissä nimen ja toisen ottanu selville.Ja jos et tiiä kuka Junes on, ni se on se hemmo joka alunperin Murajan viestit MV:lle lähetti.
joudut vaan muutaman päivityksen lukemaan aiheesta löytyy jostain viestien perukoilta ei silläkää oo munaa laittaa uutta aloitusta et sori olin väärässä, olihan ne suomalaisia.
muhoksen pojistakin oli tosi nopeasti kuvat ja nimet esillä, vaikkei poliisi ole niitä julkaissut missään..mietitäänpä oikein tarkkaan mistähän se vois johtua..hmm..

Junes Lokka on mun FB kaveri joten tiedän että puhut paskaa.
Ja mitä sitten vaikka raiskaajat olisikin suomalaisia ne voi silti olla neegereitä kuten tämä akka aikoinaan väitti.

Ja mitä sitten vaikka raiskaajat olisikin suomalaisia ne voi silti olla neegereitä kuten tämä akka aikoinaan väitti.
:eek::eek::eek::eek: WTF?!?
Lokka ei tod. oo mun FB kaveri, mutta jopa minä löysin sieltä aiemmista päivityksistänsä ne kommentit joissa Lokka julkaisi raiskaajien nimet (nimet jotka olivat supisuomalaisia, nimet jotka kuuluivat vitivalkoisille white trasheille)

• Junes Lokka
        Kävin eilen paikan päällä kun vangitsivat klo 12.45 toisen tyypeistä, ja oli se pottunokka, Marko Huhtimaa. Tänään vangitsivat Jesse Mustosen klo 9.30. En saanut kuvaa, kun tuomari kielsi kuvaamisen.
        Tykkää · Eilen 13:25 · Muokattu

Kuumimmat

Yhteistyössä