Kuolemaa heti alkumetreillä... byäääh !Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi oli surullinen, kerro
Sopii se muuten ihan pienille mutta ne kuolemat siinä on mulle ainakin liikaa.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Kuinka pienille se sopii?
ny sä oot kyllä pielessä sen leffan suhteen: siinä on pari tosi liikuttavaa kohtausta, mutta kyllä se pohjavire on onnellinen ja valoisa. kyllä sen kattoo viiskyt kertaa ennenku jotain jenkkilän tusinapaskaa..Alkuperäinen kirjoittaja Bree:tuskin tulee katsottua, taas yksi suomalainen leffa jossa melankolialla rahastetaan.
kai meillä on täällä niin pimeetä ja synkkää ettei osata tehdä hauskoja joululeffoja tai komedioita niinkuin jenkkilässä :snotty:
Ei romuta, oli kiva kertomus muutenAlkuperäinen kirjoittaja alli:ja romuttaako se joulupukki-illuusion kolmevuotiaalta jos se sen näkee?
Hehe, Antilla taitaakin olla tasan 1 repliikki siinä.Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Mä olen Antti Tuisku-fani ja nyt vasta joulun alla katsotaan se elokuva ystäväpariskunnan kanssa täällä meillä Se on varmaan ihan katsomisen arvoinen?
On katsomisen arvoinen , varaa vaan Nessut alkuunAlkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Mä olen Antti Tuisku-fani ja nyt vasta joulun alla katsotaan se elokuva ystäväpariskunnan kanssa täällä meillä Se on varmaan ihan katsomisen arvoinen?
HÖhAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Hehe, Antilla taitaakin olla tasan 1 repliikki siinä.Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Mä olen Antti Tuisku-fani ja nyt vasta joulun alla katsotaan se elokuva ystäväpariskunnan kanssa täällä meillä Se on varmaan ihan katsomisen arvoinen?
Voi Aada-pieni :'( :'( :'(Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Musta se on jotenkin aika karsea, kun joka joulu se vie sille kuolleelle siskollensa leluja sinne jäälle. :/
Mun mielestä joulu on eläville.Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Voi Aada-pieni :'( :'( :'(Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Musta se on jotenkin aika karsea, kun joka joulu se vie sille kuolleelle siskollensa leluja sinne jäälle. :/
Eläville ehdottomasti mutta kaunis ajatus on muistaa poislähteneitäkin.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mielestä joulu on eläville.Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Voi Aada-pieni :'( :'( :'(Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Musta se on jotenkin aika karsea, kun joka joulu se vie sille kuolleelle siskollensa leluja sinne jäälle. :/