Moi.
Täällä ollut vähän ankee viikonloppu, mut ei siitä sen enempää.
Me oltiin tänä aamuna poikien kanssa mun mummulla ja papalla käymässä, äiti tulee meille jonkun ajan päästä. Kiva, kun on seuraa
Joonatanilla on hirveen hyvä muisti!! Osaa laskea hienosti (usein kyllä jos aloittaa itse niin ei tule oikeassa järjestyksessä, mut kuitenkin), osaa mun, isin, oman, Rasmuksen, Viivin, mummun, vaaripuolen, enonsa, kummitätinsä ja mun horoskoopit!!! Ja siihen vielä päälle äitin ja niiden koiran ja varmaan jonkusen muunkin. Mun mielestä se on jotenkin uskomatonta

Vaikkei niistä olis pitkään aikaan puhuttukaan niin muistaa ne silti =) Äiti on koottiooni, Jonttu ja isi on kaais jne.

:heart: Viivi on märkä

Eli härkä. Haluaa tehdä monet asiat ITE! Avata kaikki ovet ja tietenkin sulkea ne (kotioven, rapunoven, autonovet jne.), välillä se on kyllä raivostuttavaakin :ashamed: Varsinkin, jos on kiire :/ Vaikka ei sais olla. Potalla käy aina, kun vaan viitsitään sitä nakupellenä juoksuttaa (vielä ei olla kokeiltu, mitä tekee, jos oliskin housut, muttei vaippaa). Juttua tulee ihan hirmuisesti

Muistaa muuten kaikkien nimetkin, äiti on Maikku, isi on Sami, kaikki mummot (3) sanoo nimillään ja liittää perään mummi, mummu tai mummo =)
Rasmus menee ihan hirveetä vauhtia, tavallaan juoksee, kiipeilee kaikkialle edelleen (sänkyihin, syöttötuolin jaloille jne. jne.). Pysyy kyllä aika hyvin Jontun perässä

Sanoja ei oikeastaan tule, mutta ymmärtää kyllä hyvin puhetta, ei nyt toki samalla tavalla, kuin Joonatan, mutta silleen ikätasollaan kuitenkin on

On hyväntuulinen, mutta kaikilla nyt tietenkin niitä huonoja päiviäkin on, riippuu siitäkin, et onko nukkunut miten hyvin/huonosti ja onko ollut terveenä =) Hampaita taitaa olla puhkeamassa taakse, edessä onkin "vasta" nejä hammasta, sen takia syö välillä vähän huonosti. Pikkuinen ukkohan tuo on edelleen, jännä nähdä 1v. neuvolassa parin viikon päästä et miten on kasvanut, ne käyrät meneekin sitten Jorviin ja jos ovat huolissaan niin ottavat meihin yhteyttä, näin muistelisin, että silloin sovittiin. Rasmus heräilee edelleen öisin, joskus enemmän, joskus vähemmän. Mutta ei oo vielä koskaan tainnut nukkua yötä yhteen putkeen. Unikoulu, tai maidon antaminen öisin pitäisi taas pian lopettaa!
Huumorintajut on kyllä kohdillaan kummallakin pojalla

Joonatan on pojista edelleen enemmän se, joka vierastaa ja vieraan ollessa paikalla ei alkuun puhu mitään, kunnes sitten puolentunnin päästä alkaa lämpenemään

Rasmuksen vierastamisvaihe on nyt mennyt suurimmaksi osaksi ohi tai ainakin helpottanut hirveesti. Saattaa kyllä haluta olla sylissä alkuun, jos on joku vieraampi paikalla, mut aika pian kyllä saattaa jo syliinkin mennä tai ainakin hymyillä ja mennä lähelle
Gerbera: Kiva oli teidän kuulumisianne lukea ja kiva niitä olis jatkossakin lueskella! Mukava, että sä pääset työt aloittamaan!
katben kuulumisia oli myös kiva lukea!! Joonatan yritti ottaa vaippaa pois, kun meillä oli vähän aikaa teippivaipat käytössä, kun housuvaipat oli kaupasta loppu...
Koivunkäpy: Hui, mikähän se sellanen kohtaus oli

Millanen ja minkä kokoinen se Ruu-hattu on?
Tintta: Paranemisia Oskarin kädelle :hug:
Onpa ollu mukava, kun
Kattinka on kirjoitellut enemmän :hug: Jaksamisia siihen sairaalassaoloon! Ja jatkat vaan meille kirjoittamista koko ajan
mut nyt tuli äiti, joten meen :wave: