JOULUTÄHDET HUOM!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppi85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
JEE! sain tehtyä vihdoin pojulle sen ruu-hatun ja kappas, en taas ajatellu et tuo kangas ei jousta ni joudun tekee uuden ku on turhan nafti. mut ilmeisesti mieleinen ku tallaili aamun se päässä sisällä :laugh:
Pitänee tuo pipo myydä jollekki ja tehä pojulle uus..

Anoppilaan matka käy jahka kekarat heräilee unilta.

Moi.

Täällä ollut vähän ankee viikonloppu, mut ei siitä sen enempää.

Me oltiin tänä aamuna poikien kanssa mun mummulla ja papalla käymässä, äiti tulee meille jonkun ajan päästä. Kiva, kun on seuraa :)

Joonatanilla on hirveen hyvä muisti!! Osaa laskea hienosti (usein kyllä jos aloittaa itse niin ei tule oikeassa järjestyksessä, mut kuitenkin), osaa mun, isin, oman, Rasmuksen, Viivin, mummun, vaaripuolen, enonsa, kummitätinsä ja mun horoskoopit!!! Ja siihen vielä päälle äitin ja niiden koiran ja varmaan jonkusen muunkin. Mun mielestä se on jotenkin uskomatonta :D Vaikkei niistä olis pitkään aikaan puhuttukaan niin muistaa ne silti =) Äiti on koottiooni, Jonttu ja isi on kaais jne. ;) :heart: Viivi on märkä :laugh: Eli härkä. Haluaa tehdä monet asiat ITE! Avata kaikki ovet ja tietenkin sulkea ne (kotioven, rapunoven, autonovet jne.), välillä se on kyllä raivostuttavaakin :ashamed: Varsinkin, jos on kiire :/ Vaikka ei sais olla. Potalla käy aina, kun vaan viitsitään sitä nakupellenä juoksuttaa (vielä ei olla kokeiltu, mitä tekee, jos oliskin housut, muttei vaippaa). Juttua tulee ihan hirmuisesti :) Muistaa muuten kaikkien nimetkin, äiti on Maikku, isi on Sami, kaikki mummot (3) sanoo nimillään ja liittää perään mummi, mummu tai mummo =)

Rasmus menee ihan hirveetä vauhtia, tavallaan juoksee, kiipeilee kaikkialle edelleen (sänkyihin, syöttötuolin jaloille jne. jne.). Pysyy kyllä aika hyvin Jontun perässä ;) Sanoja ei oikeastaan tule, mutta ymmärtää kyllä hyvin puhetta, ei nyt toki samalla tavalla, kuin Joonatan, mutta silleen ikätasollaan kuitenkin on :D On hyväntuulinen, mutta kaikilla nyt tietenkin niitä huonoja päiviäkin on, riippuu siitäkin, et onko nukkunut miten hyvin/huonosti ja onko ollut terveenä =) Hampaita taitaa olla puhkeamassa taakse, edessä onkin "vasta" nejä hammasta, sen takia syö välillä vähän huonosti. Pikkuinen ukkohan tuo on edelleen, jännä nähdä 1v. neuvolassa parin viikon päästä et miten on kasvanut, ne käyrät meneekin sitten Jorviin ja jos ovat huolissaan niin ottavat meihin yhteyttä, näin muistelisin, että silloin sovittiin. Rasmus heräilee edelleen öisin, joskus enemmän, joskus vähemmän. Mutta ei oo vielä koskaan tainnut nukkua yötä yhteen putkeen. Unikoulu, tai maidon antaminen öisin pitäisi taas pian lopettaa!

Huumorintajut on kyllä kohdillaan kummallakin pojalla :D Joonatan on pojista edelleen enemmän se, joka vierastaa ja vieraan ollessa paikalla ei alkuun puhu mitään, kunnes sitten puolentunnin päästä alkaa lämpenemään ;) Rasmuksen vierastamisvaihe on nyt mennyt suurimmaksi osaksi ohi tai ainakin helpottanut hirveesti. Saattaa kyllä haluta olla sylissä alkuun, jos on joku vieraampi paikalla, mut aika pian kyllä saattaa jo syliinkin mennä tai ainakin hymyillä ja mennä lähelle :)

Gerbera: Kiva oli teidän kuulumisianne lukea ja kiva niitä olis jatkossakin lueskella! Mukava, että sä pääset työt aloittamaan!

katben kuulumisia oli myös kiva lukea!! Joonatan yritti ottaa vaippaa pois, kun meillä oli vähän aikaa teippivaipat käytössä, kun housuvaipat oli kaupasta loppu...

Koivunkäpy:
Hui, mikähän se sellanen kohtaus oli :o Millanen ja minkä kokoinen se Ruu-hattu on? :D

Tintta: Paranemisia Oskarin kädelle :hug:

Onpa ollu mukava, kun Kattinka on kirjoitellut enemmän :hug: Jaksamisia siihen sairaalassaoloon! Ja jatkat vaan meille kirjoittamista koko ajan :D

mut nyt tuli äiti, joten meen :wave:

Iltaa!

Veeti on jo onneksi parempi, käytin vyöhyketerapiassa, jätin antibiootin pois ja nyt ei ole tarvinnu edes särkylääkettäkään. viime yönä syötin kerran.
Ens yönä olis tarkoitus olla syöttämättä saas nähdä kuinka mun käy, laitanko tissis automaattisesti suuhun, mulle pitää laittaa kans body päälle etten saa tissiä ulos :laugh:

PEPPI hain toiminnan johtajan sijaisuutta (äitiysloma) , huomenna tiedän saanko paikan vai menikö jollekin muulle viisammalle :)

KATINKA voi sitä teidän Ottoa kun meni puremaan :| Toivottavasti Natasha ei siitä säihkätäny. Hyviä vointeja sulle :hug:

KATBE oli kiva kuulla sinustakin

GERBERA älä toki meitä hylkää, ihanaa että pääset töihin. Mitenkäs teidän asunto asiat?

TINTTA Iso puhallus Oskarin kädelle :hug:

meillä ei olla vielä keksitty riisumista, meillä puetaan :D varsinkin iltaisin yökkärin päälle.
Tänään laittoi pipon ja toisen tossun jalkaan ja soitteli piku urkuja ja sitten tanssi breikkiä :laugh: oli hieno Atte show!

KÄPY mie en ole vielä tehny hattuja, mut tein kahet housut trikoosta, toiset housut tein mun vanhasta poolosta ovat sellaiset kestopeppu malliset housut.
Millä kaavalla teit sen RUU-hatun?? laita kuva?

nyt pitää mennä itekin nukkuu huomenna on paljon tekemistä

öitä

JEEE! meillä on eka kuiva yö takana! ja kunnolla nukuttiin, ite havahduin toki ku ukko nous neljälktä mut muuten sain nukkuu 7h ihan rauhassa :o

Tigru, tein tuon hatun niillä samoilla kaavoilla mitkä sullekki laitoin, lisäsin vaan sivuun korvat saumoihin..

Tintta, paranemista O:n kädelle!

Kaveri eile kerto et kaverinsa tyttö oli saanu vadillisen kiehuvankuumaa vettä jaloilleen saunassa, tänään tai huomenna pitäs selvitä kui pahasti palo, siis mitä kaikkee meni.. ja kaverillaan palo maha :'(
Vaikka täysin tuntemattomia ni silti sydäntä kylmäs ku kuulin asiasta..

Maanantaita :)

Huomenet kaikille ja kiitokset Oskarin käden puhalteluista :D
Se onkin jo parempi,ne vesikellot niissä kolmessa sormessa on muttei ainakaan häntä haittaa :/
Itselle sattui kerran niin että kaadoin perunakattilasta kuumat keitinvedet reidelle :o
Se oli hirveää :'(
Muistan niin elävästi miten kipeä oli. Sit sattui vielä niin että siihen tuli toooosiiii iso vesikello jonka Emmi(oli silloin n.1v)repäs syliin tullessaan rikki :/
Sit se vasta kipee olikin.

Käpy:Ai kauhee toi sun juttu,kyllä munkin sydäntä kylmäs vaikken tunne ihmisiä :'(

Peppi:Ihania noi teidän pojut,hauska aina lukea niiden touhuiluista ja Jontun jutuista :)

Tänään tarttis viedä Emmi kerhoon ja tulla Oskarin kanssa kotiin siksi aikaa,on vaan tota matkaa tuonne kerhollekin niin harmittaa edestakas ajo,mutta minkäs voit kun korvessa asutaan :D

Nyt pitää lopetella ja saattaa koululainen taksille :wave:

101_0002.jpg

101_0003.jpg

Siinäpä on hattu!

Tyttö kävi eilen virpomassa ja meillä kävi virpojia. Meillä on tossa yksi tietty tyttöryhmä joka käy virpomassa + muutama tuntematon kävi.

Pääsin itse lauantina uimaan pitkästä aikaa sillä aikaan kun tyttö oli uimakoulussa. Tyttö oppi uimaan selkää laudan kanssa. =)

Plääh, naisten päivät alkamassa ja olotila sen mukainen
:kieh: |O .

Heips

Täällä odotellaan kärsimättömänä että muutama viikko menisi nopeaa... Eilen pötköttelin sohvalla illalla ja kun nousin siitä ylös, Onni kiljaisi MÖHKÖ HIIPII - siinä oikein osuva kuvaus meikäläisen tän hetken olosta ja olemuksesta! Onko kellään ollut raskausaikaan lantionlöystymiskipuja, mahtaako ne miten nopeaan korjaantua synnytyksen jälkeen :whistle: ? Kamala pauke ja rutina vaan lonkista, alaselästä käy kun esim. yöllä vaihdan asentoa ja sattuu! Huomenna on lääkärineuvola ja saadaan jotain kokoarviota, ihan käsin massun päältä tunnustelee kun eihän täällä korvessa nlassa ultraa ole.

Kattinka kyllä se ihminen näköjään kehittää rutiinit joka paikkaan nopeaa, kai sitä silleen selviytyy paremmin päivistä. Voimia sulle. Mä täällä tunne vähän huonoa omaa tuntoa nurinoistani kun sä olet niin valoisasti kirjoittanut kaikesta huolimatta. Oton on varmasti ihan normaalia reagoidakin, mites heillä nyt on Natashan kanssa mennyt?

Jellona puhuit joskus siivoojan palkkaamisesta. Mä haaveilen, josko ostettas kevätsiivous ennen kastajaisia, pitääkin selvittää asiaa :).

Peppi ihana tosiaan lukea kertomuksia pojista. Meilläkin Onnilla tosi hyvä muisti, esim. lintuja, kaloja, eri tapahtumia muistaa kyllä yllättävän hyvin. Ja nyt on kiinnostunut yhdessä kirjassa olevista kirjaimista.

Oskarille käteen parantumisia!

Käpy onnea kuivasta yöstä! Onko V päiväkuiva? Meillä Onnilla on nyt vissiin yökuivaksi opettelua, vielä viime viikolla pyysi joka yö potalle, mut nyt on mennyt pari yötä ilman pottareissua ja aamulla kuiva vaippa.

Onni halusi ehdottomasti aiemmin että häntä kutsutaan isoksi pojaksi. Mutta nyt kun vauvan tulo on lähestynyt, mieli on muuttunut. Hän onkin PIKKUPOIKA ja yhtenä aamuna viime viikolla (jokohan tän kerroinkin..) ois halunnut avata vauvalle varatun tuttipaketin ja istahti lattialle, sanoi että "Onni on vauva" ja alkoi jokeltaa samaan tapaan mitä on kuullut vauvojen tekevän. Tänään kun katsoi vauvakuvaansa, ihan hätääntyi että miten hällä ei ole siinä tuttia - rauhoittui kun kerroin että kyllä hällä vauvana sellainen oli. Toisaalta sitten kun kerroin että vauva tekee pissit ja kakat vaippaan, Onni sanoi kovaan ääneen HYIIII inhotusilme kasvoillaan. Meinas naurattaa, kun eihän toi poitsukaan nyt kun muutaman kuukauden ollut päivällä ilman vaippoja :whistle: . Ja eikös nyt sitten illalla sanonut että tekee pissit housuun - onneksi ei sentään tehnyt. Että mielessään Onnikin näköjään vauvan tuloon valmistuu.

Mut nyt kipinkapin suihkuun, niin saa mennä rauhassa, kun mies ja O ovat kaupassa!

MUOKS
vielä, missähän te muut ootte ollut koko illan?

KÄPY ihana hattu!

HUI, kävin vaklaamassa odottajien ketjuja ja toukokuisiin on syntynyt eka vauva. Huhtikuisissa ei vielä ole yhtään vauvaa, ihmeen pitkään kasassa pysytty! Alkoi kyllä jännittää aika lailla, milloin itsellekin lähtö tulee. Tuntuu etten välillä oikein tajuakaan että meillä on ihan oikeasti kohta vauva!

Tuli mieleen kyssäri kun Onnille luin iltasatukirjaa, että miten paljon muilla luetaan lapsille? Ja että onko lapsillanne aina joku tietty lempikirja, jota pitää aina lukea? Meillä on nyt sellainen Scarryn autokirja, josta pitää etsiä Luru Ludetta, se meni tänään kolmeen kertaan. Yhtene aikaan oli sellaisia karhukirjoja, joita piti lukea. Osataan aina nuo lempikirjat vissiin kaikki ulkoa, ainakin melkein. Meillä luetaan joka päivä, tai katsellaan ainakin kuvia, useempi kirja menee päivässä.

Lillukka, mulla löysty Vilhoa odottaessa ristiliitos selästä eikä se vielkää oo kunnossa, siel on edelleen hemmetin isot välit, siks mulle ei suositella enää raskautta kun on halvaantumisriski.. Ja villehän on ollu liki päivä kuiva jo kesästä asti,siis että käy potulla/pöntöllä.. välillä saattaa tulla päiväunilla vaippaan, mut kauppareissut yms pysyy yleensä kuivana..

Voi kiesus kun tuli pikkasia lastenvaatteita tehtyä tänään lähteevät Norjaan ;)

Tiistaita :)

Aamulla en olis jaksanut nousta millään,mutta pakko oli :/
No,onpahan enemmän päivää kun herää ajoissa :whistle:

Käpy:Ihana toi hattu ja ukkokin :D
Kauhee toi sun ristiliitoksen löystyminen :x
Onko se vaivannut sua?
Miten hitossa olet saanut opetettua tuon pottailun? |O
Meillä kun pikku-ukko ei tee potalle mitään vaikka veis tuhat kertaa päivässä sinne istumaan :whistle: :/

Lillukka:Mulla tuli hirveät kivut ristiselkään ja häntäluuhun Annia odottaessa,lähtivät sit ajallaan pois mutta monta kuukautta olin istumatta ja autoa ajamatta :x

Nyt pitää mennä vaihtaan Oskarille vaatteet :wave:

Tinttamooses ja lillukka, juu selkä vaivaa edelleen,välillä koskee nii jottei kunnolla pysty kävelee, siksikään meille ei kolmatta haaveilla..

Kylläpäs oli luksusta aamulla pötkötellä puol 8 asti vaikka herätys olikin vähä 7 jälkeen.. ja nukkua yö kunnolla.
Miten voi pieni poika kuolata noin paljon??? no joo, sille puskee alas vikoja takahampaita, molemmista jo yks nurkka kuultaa läpi, mut oikeesti, ei edes bernhandilainen kuolaa noin paljoo.. jätkä avaa suunsa ja sieltä valuu 5litraa kuolaa ennen ku kuuluu mitään sanaa.. :laugh:

Ja pottailusta tintalle piti viel sanoo et poju ihan ite alko käymään potalla, ihan niinku Anna aikoinaan..

Lillukka: Mulla pysyy mielipirteenä kun saa aamulla nukkua, ruoka-aikaan tarvitsee huolehtia vain omista syømisistään. kukaan ei marise, ei tarvi miettiä ostoksia ei mitään...Ikävä tietysti on Ottoa, mutta kyllä kaikkien äitien pitäs joka vuosi ainakin muutamaks päiväks paä¨stä oikeesti pois arjen pyørityksestä. Voihan vaan paksusti ja nurise ihmeessä ilman huonoa omatuntoa.

Kâpy: kiitos. =)

Tintta Ei meilläkään pottailu kiinnosta vielä
pätkääkään. Kesällä aattelin sit juoksuttaa ulkona pelkissä kalsareissa aina kun sää sallii.

Täällä ei mitään uutta. Huomenna vasta pääsen ultraan kun eilen en päässy. Aattelin vähä kysellä samalla mahdollisuuksista päästä kotiin makaamaan, vaikka ei tää täälläkään niin kauheeta oo, mut sais sit olla vahan enemmän Oton kanssa...

Niin ja tosta lukemisesta: Meillä luetaan kans hirveesti ja meillä on aivan sairaat määrät kirjoja, joista osa on vielä ottamata esiin. Tatut ja Patut sekä Mauri Kunnaksen kirjat on mamman kirjoista suosituimmat ja papan kirjoista Sindren vanhat Disneyn kirjakerhon kirjat. Myøs yksi kirpparilta hankittu meren elävistä kertova kirja on tosi in. Lukee mielellään kirjoja myøs nukelle ja pehmoeläimille. Kaikille vieraille kannetaan ensimmäisenä kirja luettavaksi. Joskus kun ei ehtis lukee ja sanon että lue ite niin avaa kirjan sanoo jotai kakukøkykyy mamma ämminä osaakkaan vielä lukee.

Katinka, otan noista mekoista kuvaa jahka kerkeen ni saat kertoo kelpaako noi etes teille :D

Voi juma tuota kissaa, se koittaa saada koiralta, hankaa itteesä koiraan perä pystyssä ja volisee..kevättä rinnassa näät. Pitäskö itekki kokeilla illalla :laugh: siis hankautuu ukkoon ja mouruta.. :xmas:

Käpy:Ihana tuo kissajuttu,pas kokeillen itsekin vaan ;)

Mun tarttis lähteä pihalle siivoamaan tuota kuistia,täällä kulkee nykyään sellainen villiintynyt kollikissa ja nyt se on kuseksinut kuistin ja hallin |O |O |O

Päiviä kaikille!

Oon jotenkin vähän väsynyt, mut kahvi auttoi jaksamaan ja touhusinkin töissä sit ihan kivasti, vaikka ensin ajattelin, et menee istuessa vaan koko päivä :whistle: :D

Yritetään opettaa Joonatania nukahtamaan yksin päikkäreille.. Aina, kun mä oon yksin laittamassa poikia nukkumaan niin se nukahtaakin ilman yhtään huuteluja, mut Samin kanssa ei jostain syystä onnistu... Oon ihan tosissani ajatellut opettaa Joonatanin nukahtaa yöunillekin itekseen :whistle: Rasmus vielä nukahtaa suht nopeesti nukuttaessa, joten sillä ei niin kova hoppu oo... Vaikka ihanaahan se olis jos kumpikin nukahtais ilman nukuttamisia =)

Tigru: Saitko paikan?? Ihanaa, että Veeti on jo parempana! Miten ite jakselet? :hug: Ihana Atte show :laugh: :heart:

Koivunkäpy:
Onnittelut Villen kuivasta yöstä :flower: Hieno homma! Hui sitä sun kaverin kaverin tyttöä, tai sille tapahtunutta :( Paljos pyytäisit tosta hatusta? Onks se miten lämmin? Ku kevät tulee niin ei tarvis kauheen paksu olla... Tosin tää kevät tulee vähän oudolla tyylillä, tänään ensin satoi kauheesti lunta ja sit loppu ja nyt aurinko paistaa... Aika paksulta toi pipo kyllä näyttää... Meillä kumpikaan poika ei oo koskaan kuolaillut (ainakaan paljoa), mut kaverin tyttö, 2v, kuolaa ihan älyttömästi! Äidillään on todettu joku liiallinen syljentuottaminen vai mikä nyt olikaan :D Se ei kyllä kuolaa, kaveri siis :laugh:

Lillukalle
kovasti jaksamisia kaikkiin kipuihin :hug: Joonatanille luetaan aina iltasatu, joskus kaksikin ;) Mut AINA, joka kerta, on pakko lukea viimetteeksi Elias-niminen kirja :D Tykkää siitä ihan hirveesti. Sillon pienempänä katto aina autokirjoja :)

Onnittelut Smirgen tytölle uudesta taidosta :flower:

Kattinka: Ihana, kun jaksat olla mieli pirteenä ja ajatella niitä positiivisia puolia :hug: Ethän pahastunut eilen (oliks se eilen) mesessä? Tosi ihana on ollu lukea sun kirjoituksia :)

No, eipä mulla muuta sit!

Niiskuneitiä kaipailen!! Missähän se oikeesti on? :/

Eikös Jellonalla oo ollu nyt yövuoroja, ja miten reissu meni??

Metku, mites teidän talosuunnitelmat etenee?

Hannele ja Kaiza, miten ootte jakselleet??

Epeli, mitä teille kuuluu?

Nasuliino, olette mielessä :hug:

Ja kaikki muutkin harvemin kirjoittelevat, tulkaahan kuulumisia kertomaan :attn:

Tintalle piti vielä lisäillä, että mähän tossa joku aika sitten kaadoin töissä kiehuvat perunavedet reisilleni, auts |O

Peppi, tuo ei oo kovin paksu, pojulla oli yks päivä ttuo ja ohut kypärämyssy päässä pihalla eikä sillä ollu hiki, tuo on siis n.0,5cm tuo karva, ja vuorena lakanakangas, just siks ettei ois nii kuuma..

Mua tympii taas kaikki, mitää en saa aikaseks, tai no, oon mä siivonnu puolkeittiöö ja saanu hermoromahduksen noitten kakaroitten kans

Hoips

Huh mikä päivä. Herätys Onnin toimesta 5.30 |O . Sit meille jäi auto, mies meni työkaverin kyydissä. Tehtiin lähtöä pääsiäispolku-tapahtumaan eikä Onni ois millään tullut puettavaksi. Mä en enää jaksa kantaa rimpuilevaa poikaa joten olen ottanut käyttöön "äiti sitten lähtee" ja lonksautan ulko-ovea, jolloin Onnille tulee hirmu kiire mun luo että lähtee mukaan. Mulle tuli joku OIKOSULKU ja avasin oven, menin kuistille ja laitoin oven kiinni, siis en KOSKAAN ole ennen tehnyt noin ja APUA, ovi meni lukkoon! No, meillä on vara-avain tietyllä paikalla, mulla oli jalassa vaan sukkahousut+housut ja ohut paita päällä, piti juosta siis noin ilman kenkiä noin 10 metriä EIKÄ VARA-AVAIN OLLUT PAIKALLAAN! Muistin just silloin, että Onni otti sen ulkoillessa vkl:na, mies nappasi sen Onnilta ja koska meillä oli silloin pihassa yksi naapuri jututtamassa meitä, mies laittoi sen epähuomiossa taskuunsa, vaikka meillä on ollut ehdotnon säntö, että avaimen on oltava paikallaan - juuri tällaisten tilanteiden varalta. Siinä sit olin, ei kännyä, naapurit töissä ja lähimpään naapuriin monta sataa metriä, Onni sisällä... Kuulin kun Onni huuteli että äitii... Mä huusin oven läpi Onnille, että äiti jäi nyt ulos kuistille ja ovi on lukossa, että yritä aukaista ovi. Oni ei yltänyt, joten huutelin, että hae tuoli ja avaa sitten ja naps, poika avasi lukon heti ensi kerralla! Arvaatte varmaan että koppasin pojan sylirutistukseen ja olo oli sanoinkuvaamattoman helpottunut! Ois muuten pitänyt rikkoo joku ikkuna :whistle: . KÄytiin siellä pääs.polulla, jonka jälkeen kavereille ulkoilee ja sisälle leikkii ja sitten neuvolalääkäriin, joka oli sellainen liukuhihnakäynti että huh huh. En saanut kokoarvioo, enkä tarkkaan tiedä sisustenkaan tilannetta ja mikä ärsytti eniten, oli se että toisti monta kertaa "kyllähän sinä tämän toissynnyttäjänä tiiät" siis häh, ei kai yksi synnytys tee jotenkin ekspertiksi. En saanut mitään tietoa, apua selkävaivoihinkaan ja viivyin sisällä varmaan max 5 minuuttia! Se oli sellainen sisään, housut pois ja ulos-käynti.

Kattinka niin, on tuossa sairaalassa olossa toki hyvätkin puolensa, kun osaat neniin nähdä :), mille susta tuntuu ajatus 4 viikosta vielä siellä?

Nyt lyö taas pää tyhjää, en muista mitään mitä piti kommentoida, mut väsyttävä päivä ollut.

Sori lukuisat kirjvirheet, nyt ei jaksa korjailla!

Lillukka, hui kamala tuota tapausta :o tosin, mahto äiti säikähtää enemmän ku poika.. :hug: ootko kokeillu tukivyötä? mulla se autto vähän mut sen piti olla just oikeella kohalla, tosin äkkiä sen oppi mihin se tulee..

Hyvä minä! Pesin meidän kylppärin! Tosin oli jo aikakin :ashamed: milo lie viimeiks pesty.. Ja huomenna toivonmukaan pääsee pellolle kävelee ku pakastu tänään keli ni jos vaikka tulis se kokotalven odotettu hankiainen!
Jaha, jos kohta saunaan menis..

Huh Lillukka. Oneks on Onni noin näppärä poika. ulla on muuten jostain syystä usein käyny mielessä et mitäs jos Otto jäis lukkojen taakse, vaikkei meidän ovi mene kuin avaimella lukkoon.

Mulla on toiveena et pääsisin sit kahen viikon kuluttua kokeilemaan kotona makaamista. Kyllä täällä aika menee eikä mulla ois mitään valittamista jos ei olis huolena tuo Otto-pien. Just lähtivät. Otto makoilee aina tässä kainalossa ja katselee lasten ohjelmia.

Jakselkaahan ja minä innolla katselen vähän väkiä josko joku ois käyny kirjottelemassa...

Onneks on mese ja saan senkin välityksellä pitää teihin yhteyttä.

Moikka!

töistä ehdin tässä kirjoitella ennen kuin iltavuoro loppuu. onkin hetki kun viimeksi ehtinyt kirjoittaa.

reissussa oltiin. Matka onnistui loistavasti. kelit oli ihan ok:t. meno matka sujui Aleksilta hyvin. oli sellainen 15-vee tyttö matkassa, niin oli peliseuraa. tulo matkalla A otti kerran yhdet kiepit syönti paikassa, mut ukki onneksi auttoi ihanasti. ja saatiin pojalle ruokaa nassuun ja loppu koti matka sujui ongelmitta. Lasketeltiin pe ja la. Aleksi laski itekseen, hienosti. =) ensi vuotta jo odottelen ja suunnittelen koko perheen yhteistä viikon lomaa lappiin. :D
perjantaina käytiin ravintolassa hiukan isommalla porukalla syömässä, kun oli isäni 60-vuotis synttärit. me päästiin sit viel miehen kanssa kattoo lauri tähkää, kun isäni oli aleksin kanssa nukkumassa. mukavaa oli kaiken kaikkiaan.

Mikkiksellä oli mennyt hyvin mummolassa. mummo ja pappa toivat pojan sunnuntai-iltana kotiin niin ei tarvinnut sit myöhällä viel lähtä häntä hakee. kova oli ikävä puolin ja toisin.
eilen olivat pojat päivän hoidossa, joka sujui ihan hyvin, vaikka hoitotäditkin odottivat et olisiko matkaväsymystä. tänään oli vapaapäivä siis pojilla ja huomenna taas hoitopäivä. sit olisikin pääsiäisvapaat. :)

lillukka, huh, hiukan hurja tapaus. onneksi teillä on sellaiset lukot, jotka lapsetkin saa auki. meillä ei onnistuis, on niin jäykät et aleksi ei edes saa. voin kuvitella sen onnen kun ovi aukesi. :)
lukemisesta, meillä Mikkis tykkää monista eri kirjoista.

jatkan kohta.