JOULUTÄHDET05 HUHTIKUUSSA

Iltaa siskot!

Mekin palailtiin eilen kotiin mummilasta. Oli mukava reissu, kavereita ei keretty näkee kun oli ne veljen valmistujaiset ja niihin tuli leivottua vaikka mitä ja sit oli vauhteeks ihan kiva olla vain. Oltiin paljon poitsun kanssa ulkona ja käytiin isomummin luona.

MM70 ikävää kuulla irtisanomisesta. aika outoa jos tosiaan aikoo yksin pärjätä. Toivottavasti löydät paremman työn. tsemppiä

PEPPI se kontrolli on juuri siitä munuaisesta, toimitaaan samalla tavalla kuin teidänkin kohdalla.
Aika rankkoja öitä ollu teillä välillä, voimia.
Nyt mua rupes jännittää kuinka sitä jaksaa sit kahden kanssa :eek:

TANSKULLE iso :hug:

METKU kiva kun pääsit kertoo kuulumisia. toivottavasti Atte on jo parantunut.
Mun LA on 2.7 joten tervetuloa loppu kesästä!

SIRU hyvää matkaa ja nauttikaa reissusta, viekää terveisiä mun miehen sukulaisille ;)

mut nyt jännitäämään lätkämatsin viime hetkiä ja sit saunaan.
Meidän pieni räkänokka on jo nukkumassa

moikkis :wave:
 
Ihan pikaisesti halusin tulla toivottamaan Sirulle oikein ihanaa matkaa, nauttikaa reissusta ja pitäkää hauskaa :hug: Tulethan heti kertomaan, kunhan reissusta palaatte, että millaista oli? Ei tarvi meidän kaikkia kuulumisia lukea, pääasia, että palailet linjoille hetimiten ;) Kiitos tuosta Disflatyl-infosta, pitää tuolla tavoin sitä sitten käytellä :) Yhteishaku on parhaillaan käynnissä, vielä tämän viikon! Vielä en ole ehtinyt hakemusta laittaa :ashamed: Pitää huomenna laittaa, onneksi pystyy kätevästi netin kautta :) Mutta tosiaan, hauskaa matkaa teille ja palailehan reissun jälkeen koneelle ja tänne tähtiin :D Ajatella, että meidän pikkumies on jo 6 viikkoinen, kun täällä seuraavan kerran käyt :whistle: :D

Mut huomenna enemmän kommenttia ja juttua, nyt meen äkkiä nukkumaan! Jos siis Rasmus on nyt nukahtanut ja nukkuu... Oli aikamoista huutoa taas :( Mut mä sain pumpattua pikkuisesta tosi hyvin ilmaa ulos ja siihen sitten rauhoittuikin :heart:

Mut nyt hyvät yöt! :wave: <br><br>
 
lllan viimeinen ja aamun ensimmäinen :whistle: (Jos nyt tätä menoa saan kirjoitusta koskaan valmiiksi...).

Eilen käytiin poikien kanssa vähän Itäkeskuksessa, meinasin Tanskulle viestiä laittaa, mut muistin, että sulla oli illalla jumppa :)

Yö meni ihan kivasti, mitä nyt Joonatanilla kesti tuttuun tapaansa kauan nukahtaa, meni lähemmäs puolta kymmentä ku nukahti sit vihdoin...

Rasmus huusi kurkku suorana, löysin yhden hyvän asennon, missä pojan oli ihan hyvä olla, mutta eipä sekään kauaa auttanut :/ Sain sitten aikas hyvin pumpattua ja jumpattua pojasta sitä ilmaa tosiaan ulos ja siihen rauhottuikin ihanasti :heart: Nukahti omaan sänkyynsä ja nukkui siellä ekaan syöttöön asti!

Saatiin illalla annettua Joonatanille yskänlääkettä mehun seassa vähän, en tiiä, että johtuiko siitä vai mistä, mutta poika ei juurikaan yskinyt yöllä! Heräs sit ekan kerran klo 05, mutta onneksi tyytyi tuttiin... Seuraavan kerran heräskin 05.20, eikä enää tyytynytkään. Oli tosi väsynyt, annoin maidon olkkarissa ja menin uudestaan nukuttamaan ja ihme!! Niin se vaan nukahti takaisin ja heräs vasta 07.40!!

Saatiin lääkäriaikakin täksi päiväksi, 10.20 menee mies pojan kanssa arvauskeskukseen, tällä kertaa lääkärinä onneksi joku suomalainen :ashamed:

Mä oon alottanu tän kirjottamisen varmaan tunti sitten :LOL:

Tansku: Saitko lääkäriajan?

Niiskuneiti: Tulikos shoppailtua? :D Tapasitko syysmasuja, oliko mukavaa?

Danjuska: Miten jakselet?

Hannamari: Kiva, että olette jo parempaan päin!

Uneton: Kai niitä parempia öitä voi odotella sit... Joskus :eek: :whistle: Ihanaa, että pääset viikonlopuksi pois kotoa. Kuulostipa niin tutulta tuo, että on luksusta päästä käymään YKSIN vessassa :LOL:

Tigru: Kyllä sitä jaksaa kahden pienen kanssa, kun vaan ottaa sen asenteen, että se on vaan jaksettava :D Ja onhan niitä ihmisiä, joilla on useampikin lapsi :D

Noniin, nyt Rasmus hermostuu, mentävä siis... Mies lähtikin just Jontun kanssa sinne lääkäriin! :wave: <br><br>
 
Tervehdys pikaisesti! :wave: On pakko päästä pian syömään, kun on aika hirmuinen nälkä :D :p

Peppi: Juu kävinhän minä RUOKAostoksilla :D ja sitten kävin Heselläkin hakemassa vähän iltapalaa, kebabit :p En sitten päässytkään sinne tapaamiseen, kun oli vähän erimielisyyksiä miehen kanssa, niin en ehtinyt ajoissa lähtemään :whistle: En sitten viitsinyt enää myöhässä mennä, kun en varmaan olisi edes kovin piristävää seuraa ollut riidan jälkeen ;) Yritän sitten seuraavalla kerralla päästä mukaan.

Missäs kaikki muut on!? :wave: :eek:

Nyt on PAKKO mennä syömään! Hei hei siis ainakin hetkeksi!
 
keskiviikkoa!

Tuleepas lunta :x oli jo yöllä tullu ihan riittämiin niin pitääkö vielä..

Tänneppä ei kovinkaan erikoista. Jos kohta laittas tuon puuha Tatun nukkumaan =) Ollu tosi hyvällä tuulella ja tykänny puuhastella kaikee kotihommia minun kans.

Yöllä kätis taas useaan otteeseen hampaitaan mut kuitenkin aina asettu takas.

Uneton: Kuulostaa tosiaan luksukselta :LOL: Meillä ei oo kellään asiaa yksin vessaan :kieh:

Peppi: Mukava kun Joonatankin nukkui pidempään vaikka hereillä kävikin. Mitä sanoivat lääkärissä??
Kiitti kysymästä ihan hyvin jaksan.. yö meni taas pyöriessä mutta muuten ok. Ja sikäli hyvääkin että aloitan tuossa kaupassa työelämänvelmennuksella heti vapun jälkeen jos saadaan paperiasiat järjesteltyä siihen mennessä.
Tuntuu että tuo jo ihan mukavaa vaihtelua. Ja kun ei pitkästä ajasta ole kysymys.

Niiskuneiti:
Harmi kun myöhästyit tapaamisesta :( , :hug:

Jep, mut nyt lähen laittaa pojan nukkumaan ja sitten jos ompelis yhden verhon valmiiksi.. tai sitten vaihtoehtoina on että avaan mesen kun olis aikaa kerrankin olla, tai sitten menen syömään :LOL: onpas liikaa vaihtoehtoja...
 
Tulin pikaiseen toivottamaan:

SIRU ihanaa matkaa, nauttikaa sielunne kyllyydestä!

Nyt on kiirus, kun tunnin päästä tulee vieraat ja sitä ennen ois vielä kääretorttu leivottava ja tehtävä hedelmäsalaatti jotenkas enempi sitten ensi kerralla!

lillukka


ps. Tigru harmi kun ei nähty, mut ensi kerralla sit! Meillä oli vieraita pääsiäisen. Nyt mun sisko on täällä lauantaihin asti.
 
Hellurei siskot B)

Me nukuttiin KOKO YÖ :D Veera nukahti yhdeksältä ja heräsi kaksi kertaa itkemään melkein samantien. Mietin että onpas kiva yö tulossa... Menin kuitenkin omaan sänkyyn nukkumaan ja heräsin vasta klo 6.15 miehen herätyskelloon :D Olipas kivaa taas nukkua pitkästä aikaa! Saara heräsi puoli kahdeksalta ja Veera 20 minsaa myöhemmin :D Peppi, en yrittänytkään saada lääkäriaikaa, ei toi Veera tunnu kipeältä ja kun kerran yö meni noin hyvin niin tuskin korvissa on mitään... Laitahan viestiä kun olette seuraavan kerran menossa Itikseen, voisin hyvin tulla moikkaamaan :D

Hannamari: en ollut kahteen viikkoon jumpassa ja sen kyllä huomasi eilen: en jaksanut tehdä juuri mitään :ashamed: Olin ihan puhki ekan 10 minuutin jälkeen, hiki vaan virtasi... En tajua miten voi kahden viikon tauon (ja viiden suklaakilon) jälkeen olla niin huono kunto :whistle:

Niiskuneiti: voih, hese-herkkuja :p Sehän oli vallan hyödyllinen ostosreissu jos mukaan tarttui hyviä herkkuja :D Harmi ettet päässyt tapaamiseen :( Miehet :headwall: :headwall:

Me oltiin aamupäivällä MLL:n perhekahvilassa naapurin tytön ja tämän äidin kanssa. Kivaa oli, Veera taas tuttuun tapaan työnsi nuken rattaita ja Saara seisoi kahvipöydän vieressä vinkumassa keksejä joita ei ollut edes tarjolla :LOL: Onneksi sille kelpasi lopulta voileipä ja mehu :)

Tytöt nukkuvat ja mä taidan katsella jotain leffaa, mulla olis tallennettuna pari Wallander-lehvaa, jos katsois yhden sellaisen.
Mukavaa päivää kaikille!
Tansku & tytskyt
 
Heippa siskot!

Vapaapäiviä vietelty. onpa ollu mukavaa. tai siis melkein viikonhan mulla näitä vapaapäiviä on riittänyt. maanantaina vaan käväisin töissä. huomenna alkais sit taas työt iltavuorolla.
Eilen kävin poikien kanssa keskustassa pitkästä aikaa. me shoppaillaan oikeesti tosi harvoin, kun oikeen mitään ei ikänä tarvita. eilen oli sit ihan asioita asioita mitä käytiin hoitelee ja sit ehdittiin vielä hetki puistossa olla ennen linja-auton lähtöä. pojat tykkäsivät kovasti. =) Illalla päästiin käymään pitkästä aikaa miehen kans kaksin asioilla, ukki hoiteli poikia sen aikaa. ja voi taivas mitä savolaista asiakaspalvelua oli k-raudassa. \|O
tänään oltiin perhekerhossa, ihan mukavaa kun ei ollut edes hirveetä väenpaljoutta niin kuin yleensä. siellä tarjoiltiin myös lounas niin että helpolla on kotona tänään päässyt. nyt pojat päikkäreillä, joten hetki omaa isseään. =)

Danjuska, mukava kun nukkumiset ovat tatulla alkaneet taas sujumaan. =)

sirulle oikein mukavaa matkaa näin telepaattisesti, kun taidatte jo olla menossa kovaa vauhtia. =)

unettomalle mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua issekseen. ja se on todella luksusta käydä rauhassa itekseen vessassa. pienet ovat ilot meillä. vaikka nykyään teen kyllä niin että meen ja pistän oven lukkoon samalla toivon että kaikki wc ulkopuolella pysyy mallissaan. yleensä aleksi hiukan kattoo miikan perään tai ainakin ilmoittaa jos apina on pahanteossa. :whistle:

peppi, mukava kun joonatanille uni maistui. toivottavasti saisit lepäiltyä päivisin. jaksuja kovasti. :hug:

Taas mulla on nälkä tai herkkuja tekis mieli... :p illalla pääsen sauvakävelee. ihanaa.
ainiin täälläkin satoi lunta koko aamupäivän. oli tosi mukava työntää noita matkarattaita tuolla pyryssä nuoskalumen keskellä. nyt ei ole enää hirveesti lumista tietookaan. +asteita sen verta.

jospa menis jotain kotiaskareita tekeen... :wave:
 
Keskiviikkoa. Hö, ei päästy perhekahvilaan tänäänkään.. Olin jo kovasti odottanut, kun ei olla miljuunaan vuoteen (lue: kahteen ed. kertaan.. :whistle: ) päästy menemään.. Olin pakannu kaikki valmiiks ja odottelin että Arttu heräis, mut sit alkokin vesisade ja tuuli yltyi, meillä kun on kolmisen kilsaa matkaa ja juuri oltu kipeinä, niin ei sit viittiny lähteä jälkitautia saamaan. :/ Tosi tylsää. Nyt arska paistaa, mutta tuuli on ihan kauhea, onneks rattaissa on hyvät jouset ettei ne kellahda nurin kun Vili nukkuu päikkyjä! :LOL:

Tansku: Söikös Veera niin että piti lusikkaa toisessa kädessä ja söi toisella kädellä? Vili nimittäin syö kaiken vasemmalla kädellä, ja pitää lusikkaa tiukasti oikeassa. :headwall: :LOL: Sotku on hirmuinen, vielä kun se pahimman nälän tyydytettyään alkaa tehdä pieniä kasoja pöydälle, ja syödä sit niitä. Paitapyykkiä tulee, kun hihat on aina missä miloinkin mössössä.. :kieh:

Sirulle täältäkin ihanaa matkaa :wave:

Jellonalle hyvät vapaapäivien loput, mukavaa kun ehdit tännekin enemmän.

Peppi, nukutatko Rasmusta yhtään mahallaan? Mä nukutin Vilin oikeastaan kokonaan mahallaan, kun se kitisi tosi paljon. Vaunuissa oli selällään tai kyljellään. Ilmat tuli hyvin pihalle kun pieni nyytti tuhisi peppu pystyssä..

Niiskis, harmin paikka ettet päässy tapaamiseen. Että tuommoset erimielisyydet pitääkin tulla silloin kun olis tarkoitus lähteä vähän tuulettumaan.. :headwall: :hug:

Mä olen ihan jäässä jatkuvasti, nytkin on päällä sukat ja villasukat, verkkarit, pitkähihanen trikoopaita ja paksu villatakki.. :snotty: Kai tämä tauti on jollain lailla vielä päällä, vaikka niistää ei enää tarvikaan. Arttukin on suloisen käheä, musta se on ihanan kuulosta. :ashamed: Se pikku raukka heräs yks aamu itkien, ja kerto nähneensä unta jossa se "etsi ja etsi äitiä ja äiti oli piilossa niin että sitä ei ikinä löytyny.." :'( :heart:

Jahas. Jos antasin koneoikeudet Artulle hetkeks, niin voisin juoda vielä kupillisen kahvia ja lukea vähän kirjaa.. :whistle:

:wave:
 
Iltoja taasen!

Pojat leikkiivät niin nätisti, että pystyn pari riviä raapustamaan.
mies on rallikokouksessa, me siis kolmestaan kotosalla. sauvakävelemässä kävin jo tuossa hirmuisessa tuulessa. hyvä että pystyssä pysyin.

mämmin syönnistä oli taannoin puhetta. meillä kaikki muut syö paitsi aleksi tällä hetkellä, pienempänä hänkin söi, mut nyt on ollut kausi ettei kaikki ruoat enää kelpaakaan.

Miikan hassuja mielitekoja on leipä siis jos se jossain/jollain muulla sitä näkee olevan niin kyllä tekee kaikkensa että itsekin sitä saa. muutenkin miikalla on aika vahvana toi elekieli, kun puhe on tuon menemisen jalkoihin jäänyt. osoittaa sormella mitä tahtoo tai vie äidin tai isän paikkaan mitä tarkoittaa. :heart:
Ruokapäydästä on maistanut jo aikas monia juttuja, kun kaikkea usein haluaa mitä pöydässä on tarjolla. eipä tuota viitti olla antamattakaan pienissä määrin. =)

nyt alkaa miikka hermostumaan..nukkui tänään ennätyspitkät päikkärit kylläkin n.2,5h. ei ole kiire nukkumaan menolla. jospa lähtis kattoo olisko puolukkapuuro jäähtynyt ja pääsis sen vatkailee sais pojat sitä iltapalaksi. :p

vähänkö noi pojat on hassuja miikka makaa selällään lattialla ja aleksi päristää miikan masua hirveä pärinä ja naurun remakka kuuluu tuosta vierestä. :heart:

mukavat illanjatkot kaikille. :wave: :heart: <br><br>
 
taas minä...

Kattoko joku 45min ohjelman äsken jossa oli juttua aborteista espanjassa?? hiukanko kauhistuttava juttu. kaikkea sitä tähän maailmaan mahtuukin. \|O \|O

käpynen muuten, miten hyvin ne villen palohaavat parantu? onko jälkiä vielä näkyvissä. ajattelin kun miikalla vielä selässä pienet jäljet. et onko teillä jo kokonaan haihtuneet ja jääkö noi miikalle mahdollisesti kokonaan, vaik ei noikaan pahat oo, mut kuhan mietiskelin.

jospa kävis astianpesukoneen laittaa päälle ja kohta saunaan.. :wave:
 
iltaa!

Ihanaa.. poiak sammu taas ilman itkuja.. jospa tämä tosiaan on joku kausi vaan joka ohi menee..

Tanskuliini: Kiva kun sait nukkua viime yön. pidetään peukkuja että heräät aamullakin omasta sängystä =)

Jellona:Meillä Tatu harrastaa tuota mahan päristämistä vuoroin kehenkin.. ja pojalla hauskaa =)

oltiin iltapäivästä pitkään ulkona kun aurinko paisto niin ihanasti ja sitten kävin vielä koiruuksen kans reippaalla lenkillä.. hullu täytti uimaan :x vesihän on vielä ihan sika kylmää..

joo mut nyt netti kierros tekemään..


Jellona: Katoin alkua siitä mut en pystyny kahtoo pidemmälle...<br><br>
 
Jellona, mä en kattonu ohjelmaa kun tiesin sisällön, muutenkaa en nii hyvin nuku.. JA Vilholla näkyy edelleen semmoset 1*1cm jälet joka kohassa, josta tuli mieleen et pitäs tehä se vahinko ilmo jos sattuu et ne tahtoo joskus korjailla tuota..

Voi elämä mikä keli, ääl on tullu lunta reilu 20cm päivän aikana, auraus toimii miten toimii, mun on pakko peruu huominen nla aika pojulta, mähä en lähe tonne ajelee, oli jo ukolla sompaaminen.. Ts. mä en mahtas päästä mäelle mastalla se kun on vielläkin sitä mieltä et 10cm lunta ylämäessä on liikaa :eek: no tosin pääväylällä on se 10-15cm (olevinaan olivat aurannu sen tänää eli auraaja käy seuraavan kerran ens viikolla jos sataa viel lisää lunta) et ois se sielki kiva luistella..
Kaupoilla käytiin ja mitää ei lötyny, ts. löysin itelle liivit mut en päässy kokeilee ku olin sillo yksin kera kakaroitten..
Ja eurokankaan valikoima oli pettymys, mä tarviin joko tumman viininpunasta tai sit tumman lilaa loimusamettia ni eipä oo, tai ees ohkasta samettia, noup-. Yhtä lilaa oli, typerän väristä ja nii paksua et sillä päällystäs vaik sohvan ni ei sitä voi käyttää hameeseen :headwall:

Nyt uhmaamaan keliä ja koira ulos ja sit unille! :wave:
 
Huomenia!

Huomaa hyvin että suomi on pitkä maa kun lukee teidän juttuja.MM70 oli vielä jäällä pulkan kanssa ja Koivunkävylläkin on lunta. Meiltä lähti jäät jo aikoja sitten ja lunta ei ole ollut onneksi enään maassa.Onhan sitä lunta tullut mutta suli heti pois.

Veralla sairastelut jatkuvat :( Eilen käytiin lääkärissä ja molemmat korvat olivat tulehtuneet.Vesirokosta on jo parantunut.Onneksi mies on vapaapäivillä tän viikon niin pääsee kunnolla parantumaan.

Eilen oli mulle soitettu sieltä palvelutalosta.En pystynyt silloin vastaamaan puhelimeen.Olen ihan stressissä kun pitää kieltäytyä siitä työpaikasta.Jotenkin tuntuu niin nololta.Tänään kai sitten soittavat uudelleen. :ashamed:

Eilen tuli töihin lomalistat ja mulle oli merkattu 13 päivää kesälomaa :( Soitin palkkatoimistoon ja pyysin että tarkistavat vielä.Tuli takas että juu lomaa on tosiaan se 13 päivää.Onneks en antanut periksi vaan sanoin että mun mielestä lomaa pitäis olla vähintään 20 päivää ja että onko äitiysloma laskettu mukaan.No sit tuli onneksi hyviä uutisia eli mulla on nyt sitten lomaa 25 päivää.Vanhenpainvapaa oli vahingossa merkitty palkattomaksi hoitovapaaksi.

Töistä puheen ollen nyt pitää sinne jo kiiruhtaa. Hyvää päivän jatkoja kaikille :wave:
 
Väsyneet huomenentoivotukset \|O

Jösses, yö alkoi hyvin mutta Veera lopulta valvoi 4 tuntia, klo 1.30-5.30 :eek: :( Ei meinannut rauhoittua millään. Menin patjalle tytön sängyn viereen ja silitin tyttöä pinnojen välistä, ei auttanut. Lopulta nostin tytön patjoineen mun viereen ja tosiaan vasta puoli kuusi neiti nukahti. Ja Saara heräsi tietenkin aamulla vähän ennen seiskaa... Nyt väsyttää ihan sikana! Onneksi sovittiin kaverin kanssa puistotreffit kymmeneksi, pääsee raittiiseen ilmaan. Danjuska, en siis löytänyt itseäni omasta sängystä aamulla :(

Hannamari: juu, Veerakin pitää lusikkaa toisessa kädessä ja toisella lappaa ruokaa suuhun. Meillä on Liberon pitkähihainen essu jonka laitan tytölle jos ruokana on esim. keittoa, muussia, jogurttia... On muuten tosi kiva näköistä kun tyttö lappaa muussia kädellä suuhun :x

Jellona: en katsonut 45 minsaa eilen. Mun äiti soitti illalla että siinä oli yhdessä jutussa (liittyen ikääntyvien ajotaitoon) meidän mökkinaapurit! Iäkäs pariskunta joka kuulemma jumppasikin telkussa... Täytynee katsoa se ja toi aborttijutska netistä...

Neve: noiden lomapäivien kanssa saa olla tosi tarkka! Mä olen saanut parina viime vuonna laskea työnantajalle mun lomapäivät, ovat laskeneet ne ihan päin peetä... Nyt tartteekin ilmoittaa ajoissa etteivät maksa mulle tän vuoden lomapäiviä kesällä vaan säästän ne talvelle. Voi teidän sairasteluja, Veralle paranemista :hug:

No niin, yökukkujakin heräsi... Täytyy mennä aamutoimiin, se on moro :wave:
Tansku & tytöt
 
Huomenta!

Joonatanilla on sitten korvatulehdus... Sai antibioottikuurin, mutta yllätys yllätys, sekun on tietenkin nestemäistä niin poikapa oksentaa sen heti ulos, kun suuhunsa saa ja siis taas ihan oksennuksen kera \|O En ymmärrä! Äiti oli meillä eilen just siihen aikaan, kun sitä ekaa kertaa oltiin antamassa, koitettiin vaikka millä keinoin saada poika sitä ottamaan, mutta ei! Ei mennyt mehun seassa, ei veden, ei varsinkaan ilman mitään... Ei leivän kanssa :whistle: Mikähän siinä voi olla, kun oksentaa kaiken lääkkeen tolla tavoin ulos?? Tänään saatiin sitä menemään ihan hyvin puuron seassa, onneksi!

Joonatan oli hoidossa mummulla eilisen iltapäivän ja illan, me yritettiin miehen kanssa siivota ja järjestellä vähän paikkoja, mitä enemmän tehtiin sitä sotkuisempaa tuli \|O :kieh: Ärsyttävää. Eikä me yhdessä illassa ehditty mitään tekemään :/

Ilta venyi, Joonatan nukahti vasta kympin aikaan, heräsi kuitenkin joskus ennen seitsemää.

Tänään menee mies takaisin töihin :eek: Mua vähän hirvittää... Onneksi tulee kavereita illastakin käymään, en ihan yksin joudu olemaan :D

Niiskuneiti: Harmi, ettet päässyt tapaamiseen.

Hannamari: Laitan Rasmusta usein öisin mahalleen nukkumaan, kun silloin en jaksa ruveta sitä röyhtäystä houkuttelemaan ulos, siinä kun menee ihan helposti puolikin tuntia ja miljoona eri asentoa läpi :ashamed:

Jellona: Leipä on täälläkin pojasta herkkua :D Elekieltä käytetään meilläkin, Joonatan ottaa jompaa kumpaa meistä kädestä, tai sormesta, kiinni ja vie sinne, minne haluaa/mitä tarkoittaa :heart: Ihania juttuja Aleksi ja Miikka tekevät :) En kattonut minäkään eilistä 45 minuuttia...

Neve: Paranemisia Veralle!

Tanskuliini: Voi ei :( Jaksamisia! Saatko ite päivällä nukuttua/levättyä?

Mut nyt pitää ruveta aamupalaa laittamaan, ekat kaverit tulee jo kympin aikaan, sitä ennen pitäis vähän siivota ja tehdä mustikkapiirakkakin, kiire jo on :whistle: :wave:
 
pikasesti tuli pyörähtää =)

iski jokin ihmeen siivous vimma ja oon raikonnu ja järjestelly kaappeja (Tatu topakkana kaverina :D )

Nyt poika nukkuu niin jos sais laiteltua loppuun nuo. Sitten pitääkin jo alkaa sapuskaa tehä.

Ite nukuin niin taju kankaalla viime yön (kun vihdoin sain unta), että aamulla ksysyin mieheltä, kun 5.30 töihin lähti että onko poika heränny kertaakaan.. ja olihan se.. oli sitten mies hypänny..

Tanskuliini: harmi että yö meni päin mäntyä, :hug: ja jaksuja päivään!

Neve:Veralle paranemisia!!

Peppi: Jontulle myös paranemista! Kumma kyllä tuo lääke... ite en osaa neuvoja antaa kun meillä menee kaikki suoraan ruiskusta suuhun ja kerjää yleensä jopa lisää. Toivottavasti saatte lääkettä alas menemään että alkaa parantua.
Mites on päivä menny kun mies taas töissä??


juup, mut nyt takas hommiin!
 
Tulin vaan toivottamaan kaikille hyvät viikonloput :wave: :hug:
Aamulla starttaan 9.35 bussin kyytiin kohti ihanaa 3 päivän lomaani :D B)

Kaikille väsyneille, sairastaville, surullisille ja iloisille haleja ja lämpimiä ajatuksia :wave: :wave: :wave:

Peppi85 niin toivossa ainakin on mukava elää...
Saas nähdä, saako vielä joskus kokea sellaisen tunteen että olisi oikeasti levännyt ja normaali olo :whistle:

Montako nimeä Rasmukselle kaikkiaan tulee? :heart:

Jontulle halit ja hus hus korvatulehdukselle :hug:

Hannamari koitahan jo parantua :hug:

Kiitos kaikille tsemppaamisesta tissittömyyteen :flower:
Muutaman kerran on imuteltu :ashamed:

No nyt se ei käy päinsä useampaan päivään, niin jospa Peppikin sen unohtais ;)

Voi mahoton, sain juuri yli 1500 tarraa :whistle: :whistle: :p
Eipä tarvia ihan heti olla ostelemassa :saint:

Mutta joo, nyt ruokaa väsäämään.

Pitäkää huolta itsestänne ja rakkaistanne :heart:
 
Voi elämä ku väsyttää, kait mä oon nukkunu yhteesä ehkä hätäseen 3h \|O onneks tulee kaveri yöks ni salettiin otan tänää napin puolikkaan..

Nyt *päristää rumpuja* kerron teille ihime aineesta, millä sai lähes kokonaan poistetua 2,5vuota maalipintaseinässä olleen VAHAliitu taideteoksen pois. eli lidlistä saa W5 bio cleaning stone merkkistä mömmöö, on purkissa semmonen klöntti ja mukana sieni, kastele sieni, ota saippuaa siihen vaahdota ja pyyhi.. no joo, toi vahaliitu vaati lievää jynssäämistä, mut ei mitää rystyset verillä jynkkäämistä. Ja kaapinseinästä lähti samainen väri ihan vaan pyyhkimällä. ja samoin irtos öljynen kämmenen kuva seinästä...

Saatiin tänää ees jotai aikaseks ja käytii ukon ja pojun kans kaupassa sillä aikaa ku A oli kerhossa, vaik mä oon tosi huono lähtee mihkää sillee et A on esim. kerhossa tai hoidossa..

Jos lähtis makoomaan..
Unettomalle vihdoin sitä rentouttavaa ja ihanaa lomaa!<br><br>
 
Sainpas hetkisen levättyä :) En kyllä nukahtanut, mutta kuitenkin :D

Danjuska: Kiva, että nukuit hyvin viime yönä! Mies lähti vasta nyt töihin, saas nähä kuin meillä ilta menee :D Pari kaveria tulee kylläkin käymään ainakin, onneksi :)

Uneton: Ihanaa reissua sulle! Nauti ja koita saada nukuttua :hug: Tuuhan sitten kertomaan, millaista oli olla ihan rauhassa :D Rasmukselle tulee 2 nimeä :)

Koivunkäpy: Jaksamisia :hug:

Joonatan taitaa tuolla heräillä... Ite meen tekemään ruokaa, kohta jo eka kaveri tuleekin =)
 
Täällä taas!

Peppi silloin kun Sami synnyttyään joutui lastenosastolle ja sai sen antibioottikuurin, niin ajelivat pojulle paljaita läiskiä päähän .

Ne tulee huomenna mittaamaan ton kylppärin lattian onk se kuiva. Ihan suoraan sanottuna en halua vielä että se lattiaremppa alkaa ens viikolla. Vaan vasta ensiviikon jälkeen... :whistle:

Kaikille kipeille pikaista paranemista :hug:
 
poika unilla ja mies kahtoo kiekkoo. vai liekkö jo loppunu...

Unettomalle ihanaa ja rentouttavaa viikonloppua!! :D

Peppi: Onko ilta sujunu hyvin??

Taivaanvuohi: Catriinalle pikaista paranemista! Ja toivottavasti lääkkeet alkas pian vaikuttaa ja saisit itekkin nukutuks.

Tilasinpa ihan hirveen teksari äänen kännykkään.. kuluu tänne ylös asti kun viesti tulee vaikkei ees äänet oo kovin kovalla.. :whistle: pitänee vaihtaa..

tökkiikö hotmail muilla?? en pääse sähköpostia lukemaan... vai liekkö vika käyttäjässä ;)

oltiin iltapäivästä ulkona ja Tatusta oli ihan ylihauskaa kun tuossa pihalla on joku grillikatoksen tapanen, mikä tuli talokauppojen yhteydessä.. niin siellä on jokin betoninen rinkula täynnä hiekkaa.. tykkää siinä tolskata ja levitää hiekkaa kun ei vielä laatikko sula. kikatteli ääneen. sulosta!
(selitinhän varmana tarpeeks epäselvästi...)


mut nyt haukkamaan kaikessa rauhassa jotain iltapalaa =) öitä!
 
Myöhäiset moit!

Nää illat on ihan liian lyhyitä... En tiedä sopeutuuko tähän työelämään ikinä, kyllä kai kun muutkin on sopeutunu... Olin tänään iltavuorossa ja tulin tuossa puol ysin aikaan. Lapset nukkumaan ja sit telkkarin äärestä hetkeks tähän koneelle ennen kun uni tulee. Pikkasen aikaa täytyy rauhoittua ennen kun edes yrittää unta. Aamulla jälleen töihin.

Meillä alkaa pikkuhiljaa taudit helpottamaan (koputtaa puuta kovasti). Isäntä oli eilisen ja tän päivän saikulla, sama vatsatauti, mutta onneksi lievempänä kuin pojilla. Ite olen ainoa kuka ei sitä vielä ole sairastanu, toivottavasti en sitä saakaan. Pojat molemmat on jo kunnossa ja ruoka maistuu tavallista paremmin, jotain positiivistakin siitä. Muuta uutta tänne ei sitten kuulukaan. Tässä ollaan ihmetelty mikä ihme Aten kasvohin on tullut kun on pientä yksittäistä näppyä tuo suun ympärys täynnä... te viisaammat, voiko olla jotain yliherkkyyttä jollekin?

Taivaanvuohen Catriinalle pikaista paranemista, kuten myös Pepin Jontulle ja Neven Veralle. Tietysti myös kaikille muillekin.

Unettomalle toivottelen minäkin ihanaa ja rentouttavaa viikonloppua, nauti täysin rinnoin (kirjaimellisesti ;) ) :D

Koivunkävyn ihmeaine vaikuttaa samanlaiselta kuin messuilla myytävä universal stone. Mulla olis sitä avaamaton purkki tuolla kaapissa, en ole vielä ehtinyt (lue: laiskuuttani viitsinyt) sitä kokeilla. Kiva että tulee puhdasta!

Tanskuliinille parempaa yötä! Toivottavasti heräät huomenna omasta sängystä.

On ollu aika rankka päivä töissä, käytiin tossa yhden työkaverin kanssa pieni keskustelu, aiheesta käyttäytyminen työpaikalla. Mä meinaan sain tarpeekseni siitä touhusta tiistaina, ja kävin sitte takahuoneessa pikkasen jo pillittämässäkin, kun se kohtelu mua kohtaan on ollut hieman ala-arvoista. Nyt sitten aloitettiin puhtaalta pöydältä tämä juttu, katsellaan miten homma alkaa toimimaan. Mä en meinaan aio olla sellaisessa työpaikassa, missä mä tuun raivosta kiehuen kotiin ja menetän yöunet sen takia... No jospa se tästä... Nyt pikkasen surffailua ja sitten unten maille!

Kiitos että olette olemassa, ihania olette ihan jokainen! :hug:
 
:wave: kaikille!!!

Onpa "kotoista" olla näillä sivuilla taas :) Joo ja tämä "autuus" kestää vaan tämän vkl:n ku oon porukoilla! Tulin tuomaan tyttöjä iskälle ja jään tähän sit sunnuntaihin asti. Tytöt menee lauantaina iskälle. OVat siellä sit viikon ja tuleevat kotiin.

Tultiin tänään junaillen tänne ja tosi kivasti meni matka. Rinkkaa joka painoi noin 20kg ja Wilhelmiina 10kg kantaen oltiin matkalla.. Victorialla oli oma reppu selässä ja oltiin kyllä aika reissaajien näkösiä :) Mutta hauskaa oli!

oli kiva tulla savosta tänne ku heti oli leskenlehtiä tienposkissa kun meillä kotona oli vielä lunta maassa... Eilen aamulla oli lumiukko viel meijän pihassa..

En osaa nyt kommentoida kellekään mitään, en oo netissä käyny yli kolmeen viikkoon. joten olen ulkona kaikkien jutuista! TOIVOTTAVASTI VOITTE KAIKKI HYVIN!!!!!

Kerron siis vaan pikaisesti meidän kuulumisista! Viihdytään todella hyvin uudessa "prinsessojen kodissa"! Tytöt on kotiutuneet hyvin! Tilanne on itse asiassa tyttöjen kohdalla paljon rauhaisampi nykyään. no miun suhteen taas yksinäisyys on aivan hirveää ja illat on aivan sika rankkoja! Iltaröökillä on käytävä joka ilta ku tytöt nukkuu ja sit meneekin miettiessä kaikenlaisia asioita ja pää on haljeta!! Mutta kaipa se siitä, sitten ajan kanssa. Onneksi päivät on niin vauhdikkaita tyttöjen kanssa että silloin ei paljon mitään mietitä. Ulkoillaan tosi paljon ja sisällä olllaan aika vähän. Miettimisien takia en ite saa iltaisin unta kun vasta toooosi myöhään ja sit öistä tulee lyhyet. Tytöt siis voi hyvin ja vilkkaasti! Wilhelmiina ei vielä oikeestaan puhu mitään, muutamia sanoja vaan. Vauhti on niin hurjaa että ei vissiin ehi aatella puhumista! Koko ajan tykkää tehä tuhojaa ja juoksee karkuun. Wilhelmiina on muuten ihan"poika", autot, mopot ja rekat on inn ja nuket jää isosiskolle!

Nyt on kyl noustava tästä ku tää selkä reistailee edelleen ja nyt viel enemmän rikan kannon jälkeen!!

Olette kaikki ihania!! Olette mielessä! Hyvää yötä!

Suurin halauksin Jonna ja prinsessat!<br><br>
 

Yhteistyössä