Yölliset terkut
Oltiin sittenkin päivä äidin tykönä,aamulla sain nukkua pitkään,Anni oli Oskarin kanssa noussut jo kahdeksan jälkeen,syöneet koko aamun omppuja ja katselleet lastenohjelmia
Herättivät mut hieman jälkeen kymmenen =)
Olipas kivaa
Emmi tosin nousi vasta mun jälkeeni,se on oikein unikeko
Mulla oli yöllä kova päänsärky ja ihanaa et sain sen nukkua pois
Äsken luin noita teidän kirjoituksia ja ihmettelin
Sirun juttuja kun luin että kirjoitteli
Pepille että kiva kun lapset viihtyy eläintarhassa
Ihmettelin ja mietin että mitähän sekin meinaa
Siru:Mitenkäs Lotan koulu sujuu? Mihin olet hävinnyt facebookista?
Peppi:Miten siellä ilta sujui poikien kanssa?
Olet välillä mielessä kun noita nukkumisasioita kuulee ja lukee...Oletko sä saanut jo nukuttua paremmin? Kirjoitit tosin että yhä on aika melskettä öisinkin...nukkuuko poitsut teidän kanssa samassa huoneessa? ja joudutko yhä usein öisin heräilemään?
Kattinkalle jaksuja arkeen pienten tyttöjen kanssa :hug: Kiva että menee mukavasti...
Käyttekö usein viihteellä?Tai mies?
Mietin tuossa et me ei juuri käydä,mua harmittaa sit aina niin pirusti kun menee rahaa,täältä korvesta kun johonkin lähtee vaikka baariin niin taksikyydit tekee jo pelkästään ison loven lompakkoon |O
Sit toiseks olen laiska lähtemäänkin :ashamed:
Tykkäisin kyllä käydä miehen kanssa vaikka kerran kuussa tai edes joka toinen kuukausi leffassa ja syömässä kahdestaan mut tuntuu ettei sitäkään aikaa saa mistään revittyä,aina on olevinaan jotain ja sit välillä tökkää tuohon lastenhoito pulmaan kun niitä saa sit rehata pitkän matkan päähän hoitoon :/
no hyvin on kuitenkin pärjätty vaikkei joka kuukausi baareissa hypätäkään
Onko teillä viikottain jotakin omia menoja?töitä ei lasketa
Mulla ei juuri ole muutakun lenkkeily,siitä olen yrittänyt pitää kiinni,se on sitä mun rentoutumisaikaa
Ja kaikki kauppareissut teen viikolla iltaisin yksin
Mies jäi sit kuitenkin mökille kun höntti lupautui ajomieheksi hirvimetsään huomis aamuksi :/
No ihan sama,meille on tulossa kiva löhöilypäivä,sopii mulle
Siellä meitin mökillä oli ollut miestä vastassa muutama mökkihiiri :x
meidän nukkumiskäytössä on yksi kamari jossa lapsilla kaksi jatkettavaa sänkyä ja mulla ja miehellä kerrossänky(kauheeta oli totutella nukkuun "päällekkäin" )jossa mies nukkuu siellä yläpetillä.
No siellä yläsängyssä oli lakanan alla ollut kaksi hiirtä keikkumassa
Mies oli sit nuijinut ne hengiltä ja otti kaikista sängyistä lakanat vaihtoon :x
Nyt sit mietittiin että hommataan sinne sellainen elektroninen karkoitin jos pysyisivät pois |O |O
Ottaa päähän kun mies ottais niin mielellään sinne tyttöjäkin mukaan mua ei huvita antaa jos hiiret hyppii sängyissä :'(
|O
No aina niitä varmaan mökeillä on...
Käpy:Eiks telläkin hiiret rapise nurkissa?Onko jo rapsinut tänä syksynä?
Meillä on jo rapissut tuolla välikatossa,ja yks ilta kuulu ihmeellistä putoamisääntä olkkarin ja keittiön välistä katolta,mietittiin et mikähän mahtoi olla
kaippa se sit joku mun ruokkima hiiri oli,vaikka aika kovan jytinän kyllä hiirejksi piti,luulin meinaan että kaapista kaatui muovikipot
No tuskin ainakaan mikään rotta oli kun mitään muita kovenpia ääniä ei ole kuulunut,muistaakseni rotta pitää kovaa narskutusta jos välikatossa hiipparoi
Nyt tarttee varmaan hiipiä pikkuhiljaa nukkumaan tästä jotenka hyvät yöt ja palaillaan :wave: