Huomenta!
Meillä on kuulkaa pojat nukkuneet nyt 2 yötä samassa huoneessa keskenään!!! :attn: Ja paremmin kuin hyvin mennyt
Rasmus herää tuttuun tapaansa klo 5 ja sen jälkeen nukkuu levottomasti heräillen 6-7, nyt parina aamuna nukkunut tosiaan tohon seiskaankin!! Joonatan ei pikkuveikan heräilyihin herää, onneksi =)
Me ollaan Samin kanssa taas saatu makuuhuoneemme ihan omaan käyttöömme, ensimmäistä kertaa 1,5 vuoteen B) Me ollaan nyt ostettu uusi sänkykin, mä inhosin sitä vanhaa jenkkisänkyä :x Ollaan koko viikonloppu (pidempi vkn:lop) laitettu tätä kämppää uuteen järjestykseen, vain muutama juttu (kuten Joonatanin sänky) on entisellä paikalla, muut tavarat ovat päätyneet jokomun veljelle, kierrätyskeskukseen tai jätelavalle, kuntonsa mukaan
Kellarikin on uudessa järjesyksessä -ja ihan täynnä
Meillä on kertynyt niin paljon tavaraa, et en usko, että monella tän ikäisellä niin paljoa onkaan, eikä edes mitään kovin hyvää tavaraa :| Kun muutettiin Samin kanssa 4 vuotta sitten yhteen niin meillä oli molemmilla kaikki tavarat, kun oltiin jo yksin asuttu, joten tavaraoita oli kaksinkertainen määrä ja vähän lisääkin, kun eräs nimeltä mainimaton on aikamoinen hamstraaja ja tavaraa on varmaan vähintään 70-luvulta asti :kieh: (Enkä puhu Samista).
Mut oon kyllä tosi tyytyväinen ja oikein jään kattomaan näitä huoneita, tykkään hirveesti ja tätä oon kaivannutkin, olin niin kyllästynyt kaikkeen, mitä täällä oli. Vielä kun sais uuden sohvan (inhoon myös ylikaiken tota vanhaa) niin olisin tosi tyytyväinen =)
Nyt taitaa tulla pitkä viesti :ashamed:
Joonatan on tosi reipas iso poika, kuten itse itseään sanoo
Sen kanssa on tosi kiva jutella kaikesta ja siitä on suuri apukin kaikessa (esim. kun ajetaan autolla ja R ei sais nukahtaa niin kysyn vaan Jontulta, et nukkuuko Rasmus niin J kertoo, ei tarvi ite ajaessa yrittää taakse kurkkia
). Jonttu aina tuo kaikkea, mitä pyytää, auttaa siivoomisessa, kertoo mielipiteitä, kun ollaan huonekaluja kattelemassa, sanoo: "Jonttu tykkää tosta" tai: "en minä tosta kyllä tykkää"
Jostain syystä inhoo nahkasohvia
Nyt on J pitkän aikaa jo väittänyt vastaan: "joopas, eipäs, kylläpäs, onpas" on joka päivä käytössä, musta ne (ainakin vielä) on niin huvittavia
Rasmus oppii joka päivä uusia sanoja, toistelee niitä kun pyytää (kun vaan on sillä tuulella), mut unohtelee tietenkin niitä vielä hirveesti. Aika uusi on se (Joonataniin tehoo ihan hirven hyvin) kun sanoo, että esim. kaupassa: "täti sanoi, että karkkia ei saa enää ottaa, jos meet sieltä ottamaan niin täti/setä tulee sanomaan soosoo" ja Rasmus aina pahoja tekemässä, kun menen paikalle jo valmiiksi heristää etusormeaan ja sanoo "soosoo"
Joonatan olis kyllä jo ihan kuiva, varmasti yökuivakin, jos mä en olis niin laiska ja pelkuri
Tai mukavuudenhaluinen? Uloslähtiessä mietin et mitäs jos housut kastuu (ei se tossa omalla pihalla haittaiskaan, mut jos johonkin pidemmälle lähetään), vessanpöntölle, eikä puskanjuureen poika edes suostu pissaamaan. Pitäis vaan alkaa kuljettaa pottaa mukana...
Mut ihan hirmu kiire on tän kämpän uudelleenlaittamisessa ollut, en kovin paljoa oo koneella ehtinyt istumaan, vaikka joka päivä tietenkin ainakin vähän
Keskiviikona lähdenkin sinne Pärnuun, kovasti oon sitä odottanut, vaikka varmasti tuleekin sinä aikana poikia ikävä jo (tuun sunnuntaina takas), mut tekee kyllä hyvää puolin ja toisin
Käydään äitin kanssa hoidoissa, ainakin jalkahoidossa, hierojalla, kampaajalla jne. Ihanaa!
Tulkaahan kaikki kirjoittelemaan!! Kiva on kyllä
Danjuskan ja Koivunkävynkin juttuja lukea :flower:
Nyt pitää mennä varaamaan laivamatka keskiviikolle
Nimpparionnittelut täältäkin Hannoille, Jonnalle ja Hannelelle :flower: