Moikka!
Huh, tunnin nukutusten jälkeen sain pojat vihdoin päiväunille! Rasmus oli viime yön mun äitin luona, nyt on sit kotona osoittanut mieltään, kun ilmeisen hyvin on mummun luon käyttäytynyt
Tosin heräili öisin moneen kertaan...
Meillä oli mun kaveri poikansa kanssa aamun ja aamupäivän leikkimässä, oli tosi kiva, kun oli seuraa! Rasmus vaan kävi koko ajan kiusaamssa tätä kaverin kohta 2v. poikaa :| Milloin olis purrut, milloin nipistänyt, milloin töni jne.
Ihan hirvee riiviö oli! Sillä on muutenkin joku esiuhma tms. päällä, kun KAIKKI on KOKO AJAN huonosti :kieh: Kiukuttelee, huutaa ja raivoaa :/
Päikkäreiden jälkeen mennään äitin luo syömään
Äiti oli tehnyt vuoallisen ruokaakin pojille, ihana :heart: Kuten varmaan arvaatte, se helpottaa jo suuresti, ei tarvi kaiken muun ohella alkaa ruokaa vääntämään =)
Samin kanssa oon jutellut, niillä meni lennot oikein hyvin, kuviakin oli Facebookiin laittanut ja kyllä on monesti tullut sellainen olo, että haluun tonne kans
Mut on kyllä tosi hyvä mieli Samin puolesta, ihan oikeesti
Varmasti hienoa päästä sukulaisia näkemään ja isänsä kotimaata!
Pottailusta ja vaipattomuudest taas
Joonatan on nyt pari päivää ollut ilman vaippaa! Yötkn (2), ekana yönä ei pissaa tullut ollekaan, mut viime yönä pissas sänkyynsä, oli ihan illasta halunnut vielä juoda niin varmaan sen takia. Ongelma nyt taitaa olla se, että Joonatan ei suostu pissaamaan ainakaan tällä hetkellä missään muualla kuin kotona :| Eilenkin kun oltiin mummun luona niin ei vaan suostunut käydä pissalla, ei kyllä housuunsakaan pissannut, mut oli kyllä sit tosi pitkän aikaa pissaamatta! Eikä nyt pissannut aamupäivästä, kun meillä oli vieraita :/ Jotenkin sitä ujostuttaa, jos on muita ihmisiä ympärillä, eikä sit halua pottaan pissata. Höh. Mietin vaan et voiko semmonen pidättäminen olla miten haitallista?
Smirge, kiitos :hug:
siru, kiitos :hug: Sovittiin avustettavan kanssa, et jos saan lapsille hoitajaa niin meen töihin, mut sit avustettava laittoikin viestiä, ettei haittaa, vaikken meniskään, he pärjäävät hyvin ilman muakin tämän ajan (siellä on kyllä 1 avustaja nyt normaalisti töissä). Se kyllä helpotti kovasti! Ei tarvi ihan joka suuntaan ratketa jne. :flower:
Danjuska, mites oot nyt voinut? Ihana, kun näit ultrassa pikkuisen :heart: Ja ihana, että kaikki oli hyvin!
Toivottavasti
Annan kiusaaja saadaan kuriin! Ja mun mielestä saa äiti ruveta kuskaamaan poikaansa eskariin, jos ei kiusaaminen lopu! :ashamed:
Neve, meillä kans Joonatan ei tänä aamuna muistanut, että oli yöllä tullut pissa sänkyyn! Vaikka kyllä siihen heräsi... Kyseli aamulla ihmeissään et missä sen muurahaiskalsarit on, eikä meinannut uskoa, kun sanoin, että ne kastui, kun yöllä tuli se pissa
Kaiza, toivottavasti saatte selkoa tuohon pissa-asiaan!
Mulla tulee taas tekstiä ihan liikaa, joten nyt lopetan jo!