Huomenta
Paljon onnea Epelin Laurille, joka täytti eilen 4v. :flower: :hug: :heart:
Mä muokkasin tota meidän "nimi/tietolistaa" taas vähän, nyt
pitäisi olla tiedot siinä oikein kaikkien kohdalla, eikä kukaan ole siinä enää kahta kertaa mainittuna
Laitoin listan taas syntymäpäivien mukaan järjestykseen, miten se joskus alunperinkin oli
Kuusikkon äidin kohdalla ei ollut syntymäpäivää tiedossa, mikähän se on?
Mun mielestä siitä on kiva seurata, kuka on päivänsankari minäkin päivänä =) Toivottavasti ei ketään haittaa?
Ah, Rasmus on kahtena aamuna herännyt TOSI myöhään
Eilen heräsi 7.45!! Ja tänään 7.30 vai olisko ollu vähän ylikin
Wautsi wau!
Aika mukavaa, näin lomalla
On ollu tosi ihana olla lomalla, ei ole tarvinnut aamuisin stressata ja viedä poikia hoitoon, on saanut iiiihan rauhassa tehdä aamutoimet, mitä väliä, jos puuro on 5 yli 8, eikä tasalta??
Heh heh. Pojilla on leikit onnistuneet tosi kivasti, nauttivat, kun saavat kotona olla
Meillä oli eilen tosi mukava päivä ja tälläkin hetkellä pojat leikkivät keskenään, ajelevat rekoilla peräkanaa ja huutelevat "täältä tulee joulupukki"
Aamusta maalattiin tommoset valokuvakehykset. Ostin kummeille tommoset puiset kehykset, joihin maali tarttuu, pojat saivat omansa maalata, laitan kehyksiin poikien tarhakuvat ja annetaan kummeille. Ihan kivat niistä tuli, vaikka vähän viime tinkaan jäi :ashamed:
Onko muuten muilla tähtösillä tapana toistaa KAIKKEA, mitä äiti/iskä sanoo? |O
Joonatan on nyt muutaman viikon toistanut mun perässä kaiken, varsinkin käskyt/komentamiset yms. Tekee sitä tosi usein. Alkuun se huvitti ja nauratti, eilen jo sanoin pojalle, että se on vähän ärsyttävää äitin mielestä
Poika oli ihan ihmeissään, ei oikein ymmärtänyt, miksi niin ei saa tehdä tai miksi se on ärsyttävää. Tuntuu, ettei tee sitä ärsyttääkseen, vaan on joku ihme tapa...
Joonatan on aika hyvä suustaan, usein tulee vastaus/kysymys melko nopeesti ja perustelut myös, jos jotain kieltää/kysyy tms. Rasmuksellekin hyvin selittää asiat
Käyttää myös usein "tiedätsä äiti" "etsä äiti tiedä" ja jatkaa lausetta. En oo (ainakaan vielä ) ajatellut, että sekään olis niin ärsyttävää, useinmiten enemmänkin huvittavaa ja mietin, mistä se asiat aina tietää tai osaa ne sillein sanoa
Rasmus on kova poika tanssimaan ja laulamaan, edelleen :heart: Mun mielestä tosi hyvin muistaa laulujen sanat ja sävelkin menee aina ihan oikein
Hassuttelija/ilveilijä on toi poitsu, huvittava tyyppi
Vaikka edelleen aika... itsepäinen, en tiiä, onko se oikea sana. Vaippa on käytössä ainoastaan öisin ja kakan haluaa useinmiten vaippaan tehdä =) Ja pieni kiusanhenki siinä asuu, veljeä kohtaan
On sillä herkkä puolensakin toki :heart: Halailee ja sanoo ihania juttuja, kuten "akastan sua" "olet ihana" jne. :heart: On edelleen rohkeampi, kylässä ollessaan käy aina halamassa kaikki, kun lähdetään. Joonatan ei oo samalla tavalla semmoinen halailija, halailee kyllä meitä, mua, iskää ja mummua tosi paljon, mutta ei paljon muita
Oh, tuleepa taas tarinaa =)
Danjuska, ihana kuva :heart:
Unettomalle rauhallista ja mukavaa joulua :hug:
jellona, oli ihana nähdä :hug: Tuuhan taas ensi yönä kirjoittelemaan! Jaksamisia kovasti!!
Tässä yksi meidän joulukorttikuvista (kolmenlaisia lähetin):