Me taas vaihteeksi hereillä
Tai no, Lassi on pinnasängyssä kun yritän saada sitä nukkumaan ja eipä tässä ole vielä järkeä painua itse sänkyyn kun täytyy käydä jatkuvasti laittamassa tuttia suuhun... Lassilla on iltatankkaus vähän väärässä paikassa kun tänäiltanakin on syönyt klo. 20, 23 ja 00. Tuon kahdeksan syötön jälkeen nukahti jopa puoleksi tunniksi mutta sen jälkeen heräsi ja oli kyllä yksi päivänsäde kun jutteli ja naureskeli meille melkein kaksi tuntia niin että leffaakin tuli seurattua vain toisella silmällä
Nuha alkaa onneksi helpottaa mutta välillä kertyy nenuun vielä tavaraa. Keittosuolatippoja ei oo tarvinnu antaa tänään niin paljon kun eilen ja toissapäivänä.
Viime yönä Lassi päätti taas yllättää... Syötin pojun kahdentoista paikkeilla ja sain nukahtamaan yhden aikoihin. Itse laitoin nukkumaan kahdelta ja heräsinkin sitten yhdeksältä

Silloinkaan Lassi ei ollut vielä herännyt vaan heräsi siihen kun molemmat tissit oli hiivatin kipeänä. Herätin pojun mutta eihän se jaksanut syödä kuin kymmenisen minuuttia ja nukahti. Vasta yhdentoista jälkeen jaksoi syödä kunnolla ja silloin söikin melkein tunnin
Hmm... Jotain muutakin mulla oli, mutta muisti pätkii taas...
Memmulle ainakin piti heittää onnittelut kun vaavi on vihdoin syntynyt :heart: Aika hyvin viihtyi masussa, mutta eihän ne siellä voi loputtomiin asustella
Mulla ois jo ikävä raskausaikaa

Kaipaan hirveesti sitä masua ja oli kiva makoilla iltaisin sohvalla ja kuulostella potkuja

Eilen kävin kaupassa ja kun näin erään raskaana olevan naisen niin huomasin että olin MUSTIS!!
Ihan viimeisiä viikkoja en kyllä ikävöi ja synnytyksen voisin jättää väliin, mutta eiköhän Lassi saa vielä muutaman pikkusisaruksenkin - kunhan äippä uskaltautuu taas noihin petipuuhiin
Voisko joku muuten kertoa että minkälainen se jälkitarkastus on? Mulla ois se tuossa parin viikon päästä ja vieläkin pelottaa aika lailla kun ei tuo alapää tunnu vieläkään normaalilta... Kuinka perusteellisesti se lääkäri tutkii paikat ja voiko se käydä kipeää jos haava ei olekaan parantunut täysin?
No nyt tuolta makkarista kuuluu pienen miehen juttelua eli mun nukuttamistaktiikka "tutti suuhun ja valot pois" ei toiminu