Jouluntähtien 2005 maaliskuun-läjä

Tulin vähän nostelemaan.
Kiva kuulla taas Unettomasta ja Likkukasta!
Smirge, meillä kanssa käy välillä jotain tuonlaista... ei siis koskaan ole mitään vahinkoa tapahtunut, mutta mies ei vaan tunnu ymmärtävän kaikkien asioiden asiayhteyksiä. Tsemmpiä ja laske kymmeneen ennen kuin purkaudut. Hiukan helpottaa.
Mitä ihmettä Kävylle on tapahtunut???! Hui, onneksi ei käynyt pahemmin.
Uneton, mistäs päin te nyt asuntoa haette? Ja minkäkokoista? Ei ole pakko vastata, kiinnostaa vaan, kun asunnonhaku täälläkin menossa.
Pepille haleja, oletko kysynyt Samilta, mitä se poismuuttaminen hänen mielestään ratkaisisi? Mä en ainakaan ihan heti tajua, mitä sillä ajaa takaa.. vai onko se vaan tapa saada sut hermostumaan? Tsemppiä. Kannattaa varmaan sielläkin laskea välillä kymmeneen. Huomaan, että itse ainakin saan asian paremmin silloin sanottua ja mies oikeasti kuulee sen mitä asiaa on eikä sitä, millä tavalla sen sanon.
Lillukka, mä tein aina sen yhden ja saman sidonnan. Eli oliko se nyt tupla-risti vai ristisidonta. Aluks pidin pari kuukautta siinä kehtoasennossa ja sit vaihdoin vatsa vatsaa vasten -asentoon. Mun mielestä se oli helpoin. Mut kannattaa melkein vähän surffata ja vaikka kokeilla niitä sidontoja, ihan vaikka jonkun pehmolelun tai nuken kanssa. Itse oikein odotan sitä, että saan pienen tuhisian liinaan. :heart: Otas nyt sitten niin rauhassa kun vaan pystyt. (Kävin itse eilen kävelylenkillä ja sitten supisteli koko illan, vähän pelästyin, että nytkö ne jo alkaa, mut onneks on noita kivuttomia ja ihan vaarattomia).
No juuh, mun pitää varmaan vähän siivoilla. Illalla sit käydään kaupassa. Meillä on kaikilla vähän semmonen olo, että ollaan tulossa kipeäksi, joten siivoan nyt kun sen saan rauhassa tehdä, jotta sit voi ottaa viikonlopun ihan rennosti ja hätistellä pöpöjä pois.
Missä tosiaan on esim. Niisku? Ja mitenköhän Nasuliino jakselee? :hug:
Oikein paljon haleja kaikille! Ja vaikka meillä ei naistenpäivää vietetäkään (äidille tosin lähetin kukkia), niin ihanaa naistenpäivää teille kaikille ihanaisille naisille!
-kaisa vieläkin vähän sekavana eilisestä ultrasta ;) -
 
Iltoja!

ah, ihanaa mikä rauha. Aleksi nukkuu ja mies lähti viihteelle, het kun tulin töistä. mikkis on siel mun äidin luona yökylässä. Aleksi ja mies olivat käyneet 2,5h luistelee illalla. nyt on miehellä rakkula jalass, kun luistin hiersi sen verran.
Mikkiksellä oli ilta mennyt mukavasti. saanut huomiota ainakin yllin kyllin. tänään me aamulla jopa nukuttiin vaille 8. toivotaan että huomennakin uni maistuisi aamusta niin saisi mummikin levätä. =)
minulla huomenna ja sunnuntaina aamuvuorot. huomisiltana minä pääsen kavereiden kanssa syömään. ihanaa. =) :p

uneton, kiva kuulla kuulumisianne. paranemisia kovasti sairastupaan. :hug: ja jaksuja sulle. oikein mukavaa viikonloppua miehen kanssa kahden. :heart: mihinkäs te nyt olette muuttamassa? vastahan te muutitte siihen taloon.

peppi, Jontulle paranemisia. :hug: ja unirikasta yötä toivottelen.

kaiza, vaahtokylpy on ihanaa. toivottavasti pääset piakkkoin toteuttamaan suunnitelmasi. :heart: hyvä että kaikki on massussa ok. :) jaksuja. :hug:

lillukalle, peukut pystyssä että vauveli jaksaa masussa pysyä vielä hetkisen. :hug: onneksi saat apujoukkoja teille niin on helpompi levätä edes vähäsen. :)

laitatteko te rairuohoo kasvaa??? tajusin tuossa eilen että pitäis varmaan värkätä jotkut kivat astiat ruohoille ja kysäistä josko äitini vois käydä hoitamassa ensi viikon lopulla, jos keskiviikko iltana jaksais aleksin kanssa istuttaa ne. sit ollaan kuitenkin 3 pvää poissa niin kävis hullusti jos kukaan ei kastelis. ja sit taas jos vasta maanantai-iltana ehtis ne laittaa siis pääsisäisvkolla nii eivät ehkä ehtisi pääsiäiseksi.
olipas sepostus eto ruohoista. :LOL:

taidanpa mennä pienelle nettisurffailulle...ja sit jos nukkumaan joutais jossain vaiheessa. kauniita unia kaikille. :hug:
 
huh mikä päivä :$ aamulla varhain ylös ja klo 11-20 pelkkää liitämistä, ei tämmösiä päiviä mulle kiitos. nyt oon tunnin saanu huoahtaa ku kersat meni nukkuu.. Aamusta käytiin kaupalla ja sit pikana pyörähettiin kotona, sit anoppilaan auton laittoon ja kotiin, kiireellä kakaroille iltapala ja nukkumaan..

Väsyttää armottomasti, jos tänä yönä sais nukkuu ku pojulle latasin lääkettä kitusiin ennen unille menoo..
 
Huomenta.

Hyvää naistenpäivää siskokullille!!

Oltiin eilen poikien ja mummun kanssa yli 2h kävelyllä ulkona!! Käytiin me välissä Lippulaivassa, mut muuten käveltiin, Joonatan välillä myös käveli, eikä koko aikaa istunut rattaissa. Teki kyllä hyvää :)

Illalla vuokrattiin Samin kaa leffa, dippailtiin kasviksia jne. :p Mun herkkulakko ei ole kyllä ihan pitänyt. Oon syönyt jätskiä ja Sirun kanssa treffatessa vedin huoletta berliininmunkinkin :ashamed: :LOL:

Uneton: Myöhästyneet onnittelut teille :heart: Mitäs teitte kahdenkeskeisellä ajalla? Toivottavasti pian löydätte sopivan asunnon!!!

Koivunkäpy: En mä tajunnut, että sä pyörryit :eek: Luulin, että "vaan" kompastuit :/ Toivottavasti teillä on nukuttu viime yönä?

Smirge: Miehet |O :kieh:

Jatkuu kohta...

Kaiza: No kai se Samin mielestä ratkasis sen, ettei tarvis mua kattella |O :ashamed: On tapa saada mut hermostumaan. Osaa ne keinot kyllä hyvin :kieh: En mä siitä kauhistu, kun se sillä poismuuttamisella uhkailee, mut suututtaa, kun ensimmäinen ratkaisu sen mielestä on se |O Kun mun mielestä jutellaan ja puhutaan, yritetään jne. Siis ihan lasten takia. Vaikka emme sillä hetkellä toisiamme sietäisikään :ashamed: Nykyään en suutu/tiuski läheskään niin helposta, mut Sami kyllä osaa ajaa mut siihen pisteeseen, ärsyttämällä :headwall: No, ei siitä nyt enempää täällä...

Jellona: Ihanaa, kun pääset syömään kavereiden kanssa :) Rairuoho... En tiedä, olishan se kiva =)

Me lähetään vähän asioille :wave:
 
Voi kun oli ihanaa käydä kahdestaan syömässä! JA ruoka oli aivan loistavaa, ja sillä sai jopa mahan täyteen, siis jopa mä sain.. ruokaa oli niin paljon et se satsi ois riittäny kersoillekki helposti, mennään tuonne kyllä toistekki, sieltää viljamille maidotonta ja Annalle pähkinätöntä ruokaa kivuttoasti. ja ihan älyttämän halpa, alkuruoka, kaks erilaista pääruokaa ja jälkkärit ja alle 20? makso per pää :eek:
Muualta ku ei sillä alle 20?:lla saa ees annosta ja juomaa.
Eli kaikin puolin onnistunu, ainut et mä poltin suuni ahneuksissani :ashamed:
Lapsilla oli menny hyvin mummolassa, ottaavat kuulemma toistekki.. :whistle:
 
Huomenta!

Mulla on uus kone!!! Nyt ei pitäis enää takkuilla, kunhan vaan oppis käyttämään ;) Tää on nimittäin Mac :D Hienohan tämä ainakin on ja hyväkin pitäis olla. Käytiin eilen Stockalta hakemassa :)

Mä menin eilen sinne mun kaverin tupareihin, olin ihan autolla liikenteessä, ihan pikkusen 22 jälkeen tulin kotiin.

Joonatan yski alkuillasta ihan kauheesti :( Ja päiväuniaikaan myös, hereilläkin kyllä. Haluaa nenään lääkettä aina aamuisin (Nasolinia). On vähän kiukkuinen. Rasmus on ihan hyväntuulinen ollut, syökin hyvin!!

Missäs kaikki oikein on??

Kattinkalta sain eilen viestin, on joutunut sairaalaan vuodelepoon, viikkoja oli eilen 24+4, ei mitään hätää ja hyvissä käsissä siellä ovat.

Sami lähtee taas kohta töihin :( En tiiä, mitä tehtäis poikien kanssa...

Kiva, kun käpynen on päässyt miehensä kanssa kahden syömään!! Ja mukava, kun mummolassa oli lapsilla mennyt hyvin ja uudestaankin saavat mennä :)

Jaa, ei mulla sit muuta taida tällä kertaa olla asiaa :LOL:
 
Sunnuntaita :)

Smirgelle ONNEA :flower: :hug:

Niin, ja kaikille myöhästyneet Naistenpäivätoivotukset :hug:

Huoh, onpas ollut viikko... Olin eilen illalla niin väsynyt että oli ihan huono olo ja oksetti. Tiistaista torstaihin olin töiden jälkeen illat autokoulussa, perjantaina olin klo 20 asti koulussa ja koko eilisen päivän olin myös koulussa. Fyysisesti ei ole ollut raskas viikko mutta henkisesti kyllä. Tänään pitäisi siivota ja tehdä koulu/autokoulujuttuja mutta kun en millään jaksaisi :ashamed: Onneksi kohta on pääsiäinen ja neljä päivää vapaata :D Siitä tämä uusi työ on kans ihana että kaikki viikonloput ja pyhät ovat vapaita -voi jopa tehdä suunnitelmia perheen kanssa, jippii :D

Töissä on ollut kivaa -pitkästä aikaa on ihan oikeesti kiva tehdä hommia. Työkaverit on edelleen mukavia ja olen jo päässyt hieman sisään siihen että mitä olisi tarkoitus tehdä ;) Pari päivää olin koulutuksissa. Toinen koulutus järjestettiin Finlandia-talolla ja siihen osallistui paljon alan ihmisiä eri firmoista. Olis hauskaa nähdä vanhoja tuttuja vuosien varrelta :) Sain muuten postissa työtodistuksen edelliseltä työnantajalta, se on ihan mielettömän hyvä! Yleensä työtodistukset on tosi tylsiä samalla pohjalla olevia joista selviää vaan työssäoloaika ja tehtävät mutta tämä on ihan henk.kohtaisesti mulle tehty, olin tosi yllättynyt sen sisällöstä :)

Taitaa monen Joulutähden perheessä olla flunssaa, paranemista kaikille :hug: Meillä kans Veera yskii edelleen, varsinkin öisin. Mulla on vielä pientä nuhaa mutta pahin on onneksi jo ohi. Muut ovat toistaiseksi säästyneet taudilta tällä kertaa.

Kattinkalle terkut jos joku on häneen yhteyksissä! Peukut on pystyssa että kaikki on hyvin :hug:

Peppi ja Siru: mä en millään halunnut siirtää tota vikaa teoriatuntia autokoulussa kun seuraavaan kertaan olisi ollut monta viikkoa.... Mulla on nyt niin kova hinku saada se ajokortti ettei tosikaan :D Oon täysin kyllästynyt liikkumaan busseilla ruuhkassa, hohhoijaa... Siru, tuletko huhtikuussa vielä Hesaan? JOS sit yrittäis tulla mukaan kahville :whistle:

Kääk, eka ajotunti on 19.3 :D Jänskättää ihan sikana... Mä varmaan saan sen auton ajettua puuta päin tai jotain vastaavaa... :whistle: :ashamed: :whistle: Hah, pojat sanoivat että tulevat pusikkoon vaklaamaan mua ja heiluttavat sellaisia hervottoman isoja kylttejä joissa lukee "HYVÄ ÄITI" :D

Paljon olisi kommentoitavaa mutta kun nuo pölypallerot odottavat käsittelyä... Mukavaa sunnuntaita kaikille!
Tansku & porukat
 
Smirgelle onnea täältäkin!

Liekkö lentsua pukkaa, olo on hlvetillinen..

Katinkalle jaksamista sairaalassa oloon, onneks kohta on jo hyvillä viikoilla!

Yö oli syvältä, meinas kissasta tulla rukkaset, änki tytön huoneeseen miljoonasti, mikä on siis kiellettyä, mutta kun se hemmetin katti osaa ite avata oven |O
 
Hiihtoloma vietetty, huomenna taas hektinen arki alkaa :whistle: :/

Mies lähti tänään hieman tavallista aikaisemmin ja on taas surkea olo :'(
Kyllä se vaan kaikkine ärsyttävine tapoineenkin on niin ihana ja rakas, että ihan sattuu :heart:

Kaiza ja Jellona osittain yhteisvastaus; eli ollaan etsimässä vuokra-asuntoa Hyvinkää-Riihimäki-Mäntsälä akselilta (mieluiten se Hyvinkää, koska siellähän se miehen työkin jo on).
Kaikkiin mahdollisiin julkisiin että yksityisiin tahoihin on paperit laitettu vetämään, mutta jonotkin ovat "hieman" toista luokkaa kuin esim. tässä puolet pienemmässä kaupungissa....
Meillä ei ole oikeastaan näin alkuun muuta kriteeriä kuin että vähintään kolmio on oltava ja vuokra max. 900?. Ja Jellona siksi asunnon etsintä, että ollaan koko muu perhekin muuttamassa täältä pois, keväällä koulujen päätyttyä. Ei pitemmän päälle ole kivaa olla eri paikoissa toisistaan.


Käpy mukavaa että saitte aikaa kahden :heart:

Peppi työ ootte kroisoksia ;) :whistle:
Onnittelut uudesta koneesta :flower:
Eikös ihan pian ole sinun tulevan kummilapsen laskettu aikakin?

Ai niin, vietettiin hääpäivää syömällä hyvin, vaihtamalla hääpäivälahjat, olemalla intiimissä ihokosketuksessa ja yhdessä oleskelulla yleensäkin :heart: B)

Hyvää tulevaa viikon alkua kaikille ja voikaahan hyvin!!!!

Masuvauvallisille extrahalit :hug:
 
Heips ja voihan tätä raskaana olon "ihanuutta". Olin viime yönä 7 kertaa jalkeilla liitos-, venymiskipujen ja vessahädän takia. Olipas aamulla "pirtee olo", muistu ihan vauva-ajat mieleen ja sitähän se kohta elo on. Onneksi sain nukuttua tunnin päikkyjä ja kohta lähden nukuttamaan Onnin ja saman tien unille. On viime aikoina muuttunut repaleisiksi yöt, mutta tuo nyt oli jo aika kauheaa. Toivottavasti ei kamalan repaleiseksi muutu yöt vielä tässä vaiheessa eli siis että saisin välillä nukkua paremminkin, ärsytyskynnys on aika tasan nolla tässä naisella ja varsinkin näitten hormoneitten kanssa väsyneenä. En muutenkaan ole kauhean hyvä kestämään univajetta mut pakkohan sitä taas on kohta kestää.

Eilen oli miehen järjestämät pilkkikisat kotimme edustalla, olin Onnin kanssa 4 tuntia putkeen ulkona, Onnilla oli kyllä pilkittäjiä ja perässä juoksijoita että mä sain vaan tallustella ja paistella makkaraa. Tänään Onni kävi isänsä kanssa kalaverkoilla ja perkasi elämänsä ensimmäisen muikun (jota syötiin taas... meillä syödään kalaa varmaan ainakin 3 krt viikossa) isänsä avulla kun niin kovasti halusi. Nyt mies vähän imuroi ja Onni tuolla touhuaa mukana, kohta mennään unten maille.

Huomenna on tulossa miehen isä ja äiti kylään :).

Kattinkalle on täällä peukkujen lisäksi varpaatkin pystyssä, yritin laittaa kännyyn viestin, mut olikos se niin että hällä on siellä Norjan maalla eri känny, niin varmaan.

Uneton bd että asunto löytyy!

Pepille
onnea uudesta koneesta.

Nyt loppui vissiin ajatukset eli hyvää yötä kaikille!
 
Onnea Smirgelle! :flower:

Pakko oli vielä tänne kirjoitella...

Oltiin äitin kanssa pari tuntia salilla, just tulin kotiin. Joonatanin yskä on paha, aamulla halusi suponkin, tuntui ehkä vähän lämpimältä ja silmät on vetiset. Kipeen näköinen poika, vaikka hyvin kyllä jaksaa touhuta ja on syönytkin hyvin. Rasmus on taas oma entisensä iloinen, aurinkoinen, hymyleväinen poika :heart: Herää öisin 1-2 kertaa ja rauhoittuu nopeaan, edelleen saa kyllä maitoa...

Tansku:
Sulla kyllä kiirettä pitää! Jaksamisia :hug: Kiva, kun kävit kirjoittamassa.

Käpynen: :hug:

Uneton:
Tämän takia tulin siis kirjoittamaan :whistle: Kroisoksia :LOL: No, ollaan vähän nyt innostuttu ostelemaan, kyllähän toi mun palkka tuo hyvän lisän tuloihin, kun kotihoidntukikin saadaan, mut ei me todellakaan kroisoksia olla :D Stocka-kortilla ostettiin tää kone, ei tästä ole maksettu vielä senttiäkään :whistle: :LOL: Mut maksamista on sit edessä jokunen kuukausi, pakkohan tää on poiskin maksaa :D Kummilapsen laskettu aika tuli ja meni viime keskiviikkona.. Tänään kaveri soitteli, oli limatulppa mennyt :) Mut ei supistellut kuitenkaan kummemmin tai muutakaan... No, kyllä se joka tapauksessa pian syntyy :heart: Jaksamisia sulle ihan hirveesti!! :hug:

Lillukka: Voi, kunpa nukkuisit ensi yön hyvin :hug: Kuulostaa niin tutuilta noi sun oireet, samoja on avustettavalla.. Sulla vaan on kestämistä niissä enemmän, kun on hoidettava 2-vuotias lisäksi sen päälle :hug: Joo, Katinkalla on tietty eri numero Norjassa, kuin se Suomen numero.

No niin, sit lapsia nukuttamaan :wave:
 
heips!

Kotona =)

Olikin suhteellisen rankka viikonloppu kun ei ois illalla maltettu mennä nukkumaan ja Tatu ei malttanu aamuisin nukkua kuin maksimissaan seiskaan. Mut kiva oli pitkästä aikaa kotona käydä.

Käpy: Hienoa kun saitte kahdestaan syömässä käydä. Ei kyllä ollu ruoka hinnan kiroissa!

Unettomalle jaksuja arkeen, :hug:

Kattinka laitto tosiaan eilen viestiä mutta sanoi että ei tässä nyt vielä synnyttämässä olla. Jospa pikkuiset pysyisivät masussa vielä pitkään.

Lillukalle kovasti voimia ja toivottavasti yöt olisivat parempia kuin edellinen, :hug:

Smirgelainelle onnittelut!! :flower:

Käpyselle parempaa oloa! :hug:

Tanskulle
jaksuja! onpa kiva kun on viikonloput vapaata! ihteeni just se ärsyttää kaupan hommissa että kokonaisia viikonloppu vapaita on suht harvassa :kieh:

Meillä meni viikonloppu tosiaan hyvin ja mukavaa oli. Oltiin paljon ulkona, touhuttiin ponien kanssa ja toki poika pääsi ukin kanssa traktorilla ajamaan :D

Niin, ja oli Tatu "nimitellyt" pikkuserkkuuaan :whistle: Oli serkku ollut mummon sylissä ja Tatu harmissaan kummitätin sylissä tokaissut että X on mehupullo.. laitetaan se jääkaappiin. :whistle: :LOL: Miten on osannukkin :whistle:

Mut näki pojasta selvästi että oli mukava tulla kotiin ja olikin aika kaulassa keikkuja eilisen ja tämän päivän.

öitä kaikille!
 
No jopas.. Täällä sataa räntää, tai ainaki tuo näyttää rännältä.. ja mulla oli niin hyviä suunnitelmia tälle päivää.. eihä tuo räntä viel mitää mut tuulee kovempaa ku illalla ja sillon jo tuuli ihan tarpeeks..
 
Maananataita

Lumet sulaa taas :/ Toisaalta kiva mutta toi jää on inhottavaa :/
Meillä meni viikonloppu sairastaessa,Emmi taitaa vieläkin olla kuumeessa vähän :/
Koululainen kyllä lähti kouluun jo,se olikin koko viimeviikon poissa koulusta :/
Toivottavasti mä nyt säästyin tältä taudilta.

Käpy:Kauheeta toi sun pyörtyminen :eek: :hug:
Mukava että pääsitte kahdestaan syömään,on se niin kiva joskus kun saa rauhassa syödä :)
Tuli tuosta kissan ovenavaamisesta mieleeni kun meillä kissat nukkuvat kodinhoitohuoneessa,koska muuten änkeävät lasten sänkyihin.
Välillä kyllästyvät ja alkaa kauhee oven raapiminen,mä olen ainut joka siihen aina herää |O

Jellona:Mä laitan rairuohoa joka pääsiäinen,tytöt laittavat myös kumpikin oman pienen purkillisen :)

Tanskuliini:Kiva kuulla sustakin,ihana toi poikien vaklaus ja kyltti homma :LOL:
Saas nähdä sit ovatko kyltteineen puskissa :D
Jaksuja kiireiden kanssa :hug:

Uneton:Jaksuja myös sinne :hug:

Tänään ollaan vaan kotona,toivottavasti nyt toi viimeinenkin lapsukainen pääsis eroon kuumeesta ja tervehtyis pian.
Pääsis sitten kerhoonkin keskiviikkona :)
Koiran kanssa menee hyvin,on kiltti ja jos vaan ulos tarpeeksi usein pääsee niin sinne tekee tarpeensa,mutta tosi usein sitä saa sit viedä.
Just eilen sanoin et saa melkein saappaat jalassa eteisesä seisoa ja kytätä koiraa milloin taas meinaa pissiä :D

olen tässä pähkäillyt että miten tekisin,ostaisinko tytöille kerrossängyn vai vai kaksi erillistä sänkyä...
Tuskin ketään kiinnostaa nää mun sisustushöpinät,mutta selitän kuitenkin :D
Eli tytöillä on yhteinen huone ja tällähetkellä niillä on siellä kerrossänky(erillään sängyt kuitenkin)sellainen vanha punainen 70 krt 170 cm.
Se alkaa kohta käydä pieneksi,mutta tytöt haluaisivat erilliset sängyt eivätkä kerrossänkyä :/
Ongelma on se että seinä jolle sängyt tulisivat on pituudeltaan 3.7m eli tavallisen pituiset sängyt eivät mahdu siihen.
Olen miettinyt että mahtaakos jostain saada 180 cm pitkiä sänkyjä ja riittääkö tuo pituus lapselle kauan? :ashamed:
Miten te tekisitte?
Itse mietin että kerrossänky saattaisi tuoda myös lisää lattiatilaa ja leikkitilaa heille.
ja toinen kysymys...
Laittaisinko vanhan kerrossängyn Oskarille? En millään hennoisi heittää pois tai myydä,on jotenkin niin hauska,mutta onko vähän turha yhdellä pikkumiehellä olla kerrossänky?

no siinä olikin ihan tarpeeksi taas ongelmia teidän ratkottaviksi :D
Palaillaan siskot :wave:
 
Tintta, entä jos toiselle tytölle ostaa parven ja toisen majottas sinne parven alle, käviskö semmonen? tai sit sais sinne parven alle pöydän jos huoneessa semmonen on? Mä mahdun edelleen 180cm pitkään sänkyyn, mut mä oonki tappi :xmas: ja nukun kippurassa..
Ja mikä ettei voit säästää Oskarille sen kerrossängyn, mahtuu kato sit kaveriki yökylään tai vaihtoehtoseti kuha poika kasvaa sen verran et voi laittaa yläpetiin nukkumaan ni verho alasängyn eteen ja siellä on tadaa; valmis maja!
Mulla näit ideoita riittää mitä ei meillä voi toteuttaa kun yläkerran huoneet on niin matalat ettei sinne mitää kerrossänkyä saa, parvesta nyt puhumattakaan :whistle:
 
heippa hei!

Kiitos onnitteluista! :heart: .
Lapset heräs eilen aamulla sen verta aikaisin ,ettei ukko "jaksanut" herätä heti niitten kanssa samaan aikaan. Joten mä en saanut aamupalaa, joka on perinne että sankarille tehdään aamupala. :kieh: . Saaakeli vieköön kun olin pahalla tuulella eilen aamulla. Mä muistan tän sitten kun on ukon synttärit... |O

Tänään oltiin taas pitkästä aikaa perhekerhossa mukavaa oli. Opettelin tekemään siellä sellaista helmi kukkaketjua ja nyt sitten pitää harjoitella kotona lisää.

Mä ostin itselleni perjantaina uusimman Harry Potterin. Aloitin sen silloin ja sain eilen luettua sen :whistle: :D
 
Moi.

Molemmat pojat vielä nukkuu, kohta ne kyllä jo herääkin...

Danjuska: Ihana Tatu :whistle: :LOL:

Tintta: Mun mielestä toi Koivunkävyn ehdotus parvisängystä oli hyvä, sopisko se?

Smirge:
Juu, olisin mäkin tommosesta suuttunut :eek: :kieh: Miehet :headwall:

Onkos muilla suunnitelmia pääsiäiseksi?
:attn: Me ajateltiin pitää poikien yhteissynttärit sunnuntaina, kun Joonatanin synttärit peruuntu sillon joulun jälkeen, kun oltiin taudissa. Jospa ens viikonloppuna oltais terveinä |O

No, eipä mulla muuta. Jotenkin ollu hiljasta täällä, tulkaahan kaikki kiroittelemaan!! :wave:
 
Unettomalle viel kerran onnea asunosta!

Olipas mukavaa kävellä pimeessä, prkleen liukkaalla tiellä kera kauppakassain ka kakaroitten kilsan verran kotiin kun auto päätti olla nousematta mäelle.. sain sen viel taipumaan poikittain tuolle meidän pirunkapeelle tielle, ei muuta ku naapurilta kyselee jeesiä, se sai sen oikastuu ja hilattuu peräedellä niitten pihaan, kolmannella yrityksellä :LOL:
Melkei ottiu kunnon päälle kantaa tuota kassia, siinä kun oli maidot ja leivät ja paljon muuta..
 
On tää perskeles röyhkleetä, mä aamulla katoin et kello repii seittemää, potkin ukkoa et mäne pojan kans mä tahon nukkuu, se sit sattu kattoo kelloo ja tokas et tähän aikaan todellakaan oo nousemassa, katoin sit itekki tarkemin ni se oli vaille 6.. kylläpäs syletti.

Tänään pitäs torpan molemmat autot hakee tuolta naapurin pishasta, ei sit ukkokaa päässy mäkee ylös, toi se sentäs sen mun hukkautuneen kauppakassin :LOL: ja autonavaimen..mahtaa naapurit pohtia ku aamulla on läjä autoja pihassa.. :whistle:
 
Tiistaita

Eilen tulikin aamusta vieraita ja ehtoo meni kotihommissa :)
Kiitos noista vinkeistä ;)
Käpy, se kuulosti hyvälle toi parvisänky homma,mutta lapset haluais nyt sit sellaisen parvisängyn jossa voisivat nukkua vierekkäin :headwall:
Täytyy nyt miettiä.
Hankalaa kun tarttis yhteen huoneeseen saada kaksi kunnon sänkyä ja kaksi kirjoituspöytää ja sit kuulemma telkkarikin olis parempi heidän huoneessaan(varatelkku on tällä hetkellä Oskarin huoneessa) :LOL:
Se kerrossänky Oskarin huoneeseen ja sit se maja homma oli ihana,kiitos tosiaan siitäkin vinkistä.
Taidankin palkata sut sisustusavustajaksi meille:)
Olipas sulla sit puuhaa kanssa illalla,kun kannoit siellä pimeessä niitä kasseja.
Tosi liukkaita noi pikkutiet eilen olikin :/

Unettomalle onnittelut asunnosta :hug:

Smirge on superlukija,olikos hyvä kirja?Itse olen kanssa kova lukemaan,se on niin ihana rauhottua ja lukea :)

Peppi:Meillä ei ole mitään erikoisia suunnitelmia pääsiäiseksi.
Mies menee mökille ja ottaa tytöt mukaan,saan olla Oskarin kanssa kahdestaan,mennään varmaan sen kummeille kylään ja sit käydään mun äidillä :)

Tänään tarttis hakea rahaa tililtä ja mennä koululle viemään,ekaluokkalaiset myivät sukkia(ostin muuten ja oli hyviä ;) )
Ostin myös sellaiset jäljitelmä Croksit,nää oli merkiltään Softit.
Puolet halvemmat ja ihan samanlaiset,kelpaa mulle kesäksi :D
No jokatapauksessa illalla menin nostamaan rahaa tytölle kouluun vietäväksi ja voi pirskatti,automaatissa jokin toimintahäiriö |O
Voi vitsit et otti päähän,ajoin sit 12 km ihan turhaan :/
No jos nyt tänään sit toimis :whistle:

Nyt pitää lopetella!
 
Käpy,meillä on tuohon yhteen autoon(corollaan tai mun tulevaan fiatiin)sellaiset ketjut joitten kanssa pääsee oivallisesti jäällä :D
Mies kerran toi jostain romukuormasta,kun aina niitä myllää ;)
Kerran koitettiin ja hyvin pelittää,tosin ne sit tarttis olla aina takakontissa mukana,kotona niistä ei juuri apua ole :whistle:
 

Yhteistyössä