M Maira Aktiivinen jäsen 22.09.2009 18 233 7 38 20.12.2011 #1 En normaalisti ole niin nöpönuuka, mut kalaa en normaalisti syökkää..Mietin nyt et voinkos syödä savustettua kalaa jouluna?sehän on kuitenkin kypsennettyä.. Raskaana olevan ruokavalio siis, en muista miten ne ohjeistukset menee..
En normaalisti ole niin nöpönuuka, mut kalaa en normaalisti syökkää..Mietin nyt et voinkos syödä savustettua kalaa jouluna?sehän on kuitenkin kypsennettyä.. Raskaana olevan ruokavalio siis, en muista miten ne ohjeistukset menee..
X "xxxx" Vieras 20.12.2011 #2 kunhan sitä ei ole vakuumipakattu kypsennyksen jälkeen niin voit syödä savustettua kalaa. Itsekkin raskaana ja kala suurta herkkua ja mie nipotan itselleni. Itse savustan lohen ja sillä herkuttelen mutta suolattu lohi on jätettävä väliin.
kunhan sitä ei ole vakuumipakattu kypsennyksen jälkeen niin voit syödä savustettua kalaa. Itsekkin raskaana ja kala suurta herkkua ja mie nipotan itselleni. Itse savustan lohen ja sillä herkuttelen mutta suolattu lohi on jätettävä väliin.
V "vieras" Vieras 20.12.2011 #3 voit syödä jos se ei ole sitä vakuumiin pakattua... jos esim itse savustat niin voit syödä.
M Maira Aktiivinen jäsen 22.09.2009 18 233 7 38 20.12.2011 #4 No mä aattelin tuosta kalatiskistä käydä perjantaina hakemassa savustettua kalaa ja graavilohta isännälle.
No mä aattelin tuosta kalatiskistä käydä perjantaina hakemassa savustettua kalaa ja graavilohta isännälle.