joulumieli ei minulle tule jos koti ei ole siisti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vanhanaikainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vanhanaikainen

Vieras
eli saan joulu fiiliksen siitä että teen kaiken itse, ruuat ja leipomukset ja siivoan kodin lattiasta kattoon, vaihdan puhtaat lakanat sauna pestään perusteelisesti ja pesuhuone, jne.... se on ihan ehdoton juttu jouluna. on mukava sitten viettää joulua perheen kanssa.
 

Yhteistyössä