Joululahjoja kirpparilta lapsille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AnnaBuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

AnnaBuu

Aktiivinen jäsen
29.07.2009
1 029
0
36
Onkos muita jotka meinaa hyödyntää kirppisten lelu tarjontaa?

Ne paketit jotka lapsille laitan,meinaan ostaa kirpparilta.Täällä päin on tosi hyviä kirppareita joissa sellasia kalliita leluja mm,40e juttuja saa ihan muutamalla hassulla eurolla. :)

Ehjiä ja hyviä leluja,miksi kannattais siis laittaa rahaa uusiin.Tai siis ne laittaa joilla on mutta mä meinaan etsiä kirppiksiltä kivoja leluja lapsille.

Löysin juuri tytölle Baby bornin ison pinnasängyn kirpparilta hintaan 5e.Eikä mitään leikin jälkiä edes. :)

ostaisin varmasti jos olisi hyviä kirppareita joista käyttökelpoista kamaa löytyisi. tahtoo vaan olla täällä tarjonta sitä valmiiksi rikkonaista

Jos olisi uudenveroista sellaista, mitä lapsi haluaa, niin voisin ostaa. En kyllä käy juurikaan kirppareilla, joten siksi ostan kaupoista.

Ja olkaa te kirppisfanaatikot vaan tyytyväisiä, kun me jotkut ostetaan lahjatkin uutena. Tulee sitten teillekin taas uutta ostettavaa sinne kirpparille eikä me tulla teidän apajille sinne muutenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja en:
Alkuperäinen kirjoittaja vamma:
En osta. Lapset huomaa heti että jotain vialla kun myyntipakkaukset puuttuu..

nii, asenteessa vikaa, vai leikkiikö teillä lapset niillä paketeilla? :o

ei, mutta haluavat uutta.

huh, mitä kertakäyttökulutusta jo pienestä pitäen :( - lieneekö kasvatuksesta johtuvaa?

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Jos olisi uudenveroista sellaista, mitä lapsi haluaa, niin voisin ostaa. En kyllä käy juurikaan kirppareilla, joten siksi ostan kaupoista.

Ja olkaa te kirppisfanaatikot vaan tyytyväisiä, kun me jotkut ostetaan lahjatkin uutena. Tulee sitten teillekin taas uutta ostettavaa sinne kirpparille eikä me tulla teidän apajille sinne muutenkaan.

Niin,mä kirjoitinkin että ne ostaa uutena joilla on varaa. :)

En osta. Lapset huomaa heti että jotain vialla kun myyntipakkaukset puuttuu..

Voi voi ..minkälaiset VANHEMMAT tuollasilla lapsilla on???
Taitaa olla lapsetki lellitty piloille jos alkaa PAKETIN perusteella valittamaan.
Meillä muksut ainaki paketin avattuaan huomaa minkä lahjan se sisältää eikä minkälaisessa paketissa se formula-auto on!

Ja ap, voit aivan hyvin ostaa kirpparilta lahjat lapsille ..ihana että joku ymmärtää rahan päälle ja tajuaa käyttää sitä VIISAASTI!
Hyvää Joulua :)

Oon yrittäny katella kaikkea sopivaa, mutta pitkin syksyä ostetut lelut tuli annetuksi lapsille jo nyt kunhuomasivat ne kasseista... en tiedä mitä sitten jouluksi... mutta kierrätys kunniaan! Mun lapsilla on 70 prosenttia leluista mun vanhoja!

Kirppismyyjänä varaudun jouluun ja vien vähän parempaa (jopa uusia) juttuja myyntiin. Jos joku vaikka kelpais jollekin lahjaksi, kun itselle ei enää ole käyttöä.

voi jos täältäkin löytyis leluja... yks ainoa hyvä kirppari mut ei sieltä leluja löydä, vanhoja ja tosi kämysiä ja kulutettuja... vauvanvaatteitakin on tosi vähän, ainakin viime aikoina.

Ostaisin lahjaksi omalle lapselle jos löytäisin!

Olen hankkinut myös kirpparilta lahjoja. Tänä vuonna en, mutta viime jouluna ostin sieltä. Meillä lapsille kelpaa vallan hyvin käytettykin tavara ja vaate. Minusta kirppareita kannattaa hyödyntää.

Yhteistyössä