Joululahjoja joista ilahduit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Otsoemo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaikki lahjat, niin toivotut kuin yllätyksetkin, olivat täysiä napakymppejä! En muista silti koskaan saaneeni mitään todella turhaa lahjaksi. Ilmeisesti kaikki, jotka mulle lahjoja hankkivat, tuntevat mut ja mun mieltymykseni tarpeeksi hyvin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Sisko oli tehnyt mulle itse laukun! Musta se oli aika huippu, että oli viitsinyt ja sit vielä se oli muutenkin just sellanen mun näkönen klaukku ja tykkäsin siitä.

Ei kukaan tee toiselle laukkua itse, ellei oikeasti välitä. :heart: :'(

Mullaki tulee aina tollanen olo, jos joku on ite jotain näpertäny. Oli ihanaa saada yks joulu pikkuselta serkkutytöltä itte näperretty lyhty.

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Alkuperäinen kirjoittaja tiia-liina:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Ai niin ja lasten lahjat olivat ihan parhaimmat kun olivat kotoa haalineet kaikkea kivaa ja panneet pakettiin :D

:laugh: mahtista, siinä olisi kyllä sydän heittäny kuperkeikkaa!

Sain mm. omat korvakoruni ja geisha patukan josta oli syöty jo kaksi palaa :D

eikä...lapset oli tajunnu, että se ajatus on tärkein
:D

Ilman muuta se et sain viettää joulua ihanan tyttäreni kans (kaks edellistä joulua hän on ollu isällään) mut oli sekin aivan ihana paketti jonka sain murulta. Sisälsi aivan mielettömän yötiksen :D

Tuo Funkeys on ihana :) Taidan olla hiukan lapsellinen, mutta se oli ainoo asia jota toivoin :laugh:
Ja ihania oli myös lauri tähkän dvd, koottavat nukkekodin huonekalut, nukkekoti :heart: , säkillinen varvassukkia :laugh: , palapeli... Ja tietty ne mummilta saadut vakiolahjat, eli kahvipaketti ja suklaarasia :p

Ilahduin kaikista saamistani lahjoista: muutamasta vaatteesta (farkut, Marimekon puseroita) ja kiinnostavista kirjoista, Maija Vilkkumaan uudesta cd:stä ja Arabian teekannusta sekä muutamista pienemmistä sisustusjutuista. :) Ilahduin kovasti myös lapsen saamista lahjoista, mutta myös itse ostamistani lahjoista.

Mun toivotuin lahja meni mönklään, see harmittaa.
Olin sanonut äidilleni, että tarvitsisin yhden meikki jutun ja hän lupasi ostaa sen minulle. Hän oli sit mennyt kauppaan ja sanonut, että haluaa tämän tuotteen, myyjä oli sanonut että tässä on näitä valmiina paketissa. Ja tietty paketissa ei ollutkaan se mitä piti!!!(myyjän moka siis). Tietty tavaran voisi mennä vaihtamaan, mutta ei viitsi 10? lahjan takia ajaa toiselle puolelle suomea vaihtamaankaan.

En ikinä enää huoli valmiiksi pakattuja lahjoa, kele!
Muuten lahjat oli ihania, myöskin se äidin tuoma "väärä" lahja.

En oikein osannut mitään toivoa, joten kaikki lahjat olivat mieleen! :D
Pari hyvää kirjaa, villasukkia, pinkit reinot, rikkaimuri ja todellinen yllätyslahja mieheltäni; vaaleanpunainen digikamera!
Ja ilahduttavaa oli tietysti myös perheen kanssa vietetty aika ja vauvan möyrintä masussa. :heart:

Paras lahja oli se, että lähestulkoon kaikki suvun aikuiset muistivat pitäytyä lahjomattomuussopimuksessa. En halunnut lahjaksi mitään, koska kaapit jo pursuavat vanhoistakin tavaroista.

Siskoltani sain ihanan Gothic duck-kylpyankan, enoltani sekä entiseltä isäpuoleltani rahaa (varsinkin entisen isäpuolen lahjasta ilahduin ja yllätyin, sillä on entinen isäpuoli, eikä hällä ole edes korttia velvollisuus lähettää ), kaikista eniten ilahduin pappani lahjasta, kun sain miltei 4 vuotta sitten edesmenneen mummini naulomat lapaset :heart:

ei tullut oikein mitään lahjoja, kun näin oli suvun kanssa sovittu ettei aikuisille ostella. miehen mummolta sain kuitenkin itse neulotut villasukat ja ne on aina ihan huippuja! parhaillaan tässä jalassa. ja sitten miehen ostamat levyt oli myös just nappiin, amorphista ja tarotia. liki puhki kuunneltu jo noi tässä muutaman päivän aikana. :)

AURYNILTA pakko kysäistä, että minkä keikkalipun sait? sulla kun tuntuu olevan paljon samoja lemppareita kun mulla. :)

Yhteistyössä