Joululahjoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vielä en ole ostanut kuin:

Muumi-oloasun (housut ja paita, lämpimän oloiset) 19,95e
Muumitalo+tarvikkeet kirppikseltä 30e
Dubloja yht. 50e

ostoslistalla vielä keinuhevonen ja varmaankin muutamia vaatteita

muoks. ja tyttö 1v 9kk

Viimeksi muokattu:
Tyttö jouluna 1v 10kk
Saa brion hello kitty hellan, maksoin 22€
Barbapapa ja -mama pehmot, yhteensä 12,90€
Duplon napapiirin eläintarha 22€
Duplon iso kaupunkieläintarha 56€
Littles people ukkoja 5€
Ikean kattiloita 4kpl 9,90€
2 kirjaa 3€/kpl
hello kitty-teltta 12€
Nuken syöttötuoli (hello kitty) 14,95
Nuken hello kitty-sateenvarjorattaat 10,90€

Tyttö jouluna 1v2kk. Ei vielä panosteta lahjoihin kovinkaan paljoa, kun ei vielä asiaa oikein ymmärrä, ja saa suvultakin varmaan ihan tarpeeksi lahjoja. Itse pakkaan pukinkonttiin FB:n palikkatornin, palapelin (kirpparilta) ja Bonakampanjasta saadun DVD:n. Ehkä vielä jotain ostetaan.

Alaston lohikäärme, voi miten valtavan vuoren lapsi saa leluja jouluna. Noh riittäähän niistä sitten leikkejä pitkäksi aikaa.

Minäkin useana vuotena olen ostanut kaikkea pientä lapselle, mutta tänä jouluna en aio ostaa mitään kovin kummoista. Kun lapsella on jo huone täynnä kaikenlaisia ja kaiken kokoisia legoja, niin kyllä vähempikin riittää.

Tytölle 6v suklaansulatuskone 3,5 e huutonetistä uusi käyttämätön, zhuzhu rata ja hamsu huutoneitstä puoleenhintaan vähän käytetty, nukke liittämällä kaveri parhaisiin kirjakerhoon, auto liittymislahjana, vaatteet saa ilman kääröjä sitä mukaa kun ostetaan.

Tytö melkein 3v ostetaan muumitalo (hinnat näyttävät pyörivän 59-89 välillä) ja paketin perus lego-palikoita. Jotain muutakin tulee varmasti ostettua. Luistimet ja nukenvaunut ovat kuulemma tulossa isovanhemmilta.

[QUOTE="minä vain";22431846]Alaston lohikäärme, voi miten valtavan vuoren lapsi saa leluja jouluna. Noh riittäähän niistä sitten leikkejä pitkäksi aikaa. [/QUOTE]

Mä ainakin pidän siitä, kun ihmiset lahjoo lapsiaan reilusti. Eikä tuossa ole mielestäni edes paljoa :)

3v saa
baby bornin
furreal kissan
rattikelkan
pari kirjaa
hamahelmiä?

1v saa
babybornin
potkuauton?
kirjan
FP kassakoneen?

yhteiseksi mummolta kannettava dvdsoitin
ja varmaan vielä jotain sukulaisilta, ehkä itsekkin ostan

[QUOTE="minä vain";22431846]Alaston lohikäärme, voi miten valtavan vuoren lapsi saa leluja jouluna. Noh riittäähän niistä sitten leikkejä pitkäksi aikaa.

Minäkin useana vuotena olen ostanut kaikkea pientä lapselle, mutta tänä jouluna en aio ostaa mitään kovin kummoista. Kun lapsella on jo huone täynnä kaikenlaisia ja kaiken kokoisia legoja, niin kyllä vähempikin riittää.[/QUOTE]

Mä oon ostellut niitä pitkin vuotta ja meen tyttö ei saa muilta lahjoja kuin meiltä.
Ja kun alkaa enemmän ymmärtää asioista, ni ei lahjavuori ole noin iso.

Yhteistyössä