Crokoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Plumpsis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja miimii:
Mä oon nähny kuudella eurolla myytävän tarjoustalois... vaparis... jossain en muista tarkalleen.

Niiden on oltava niitä jäljitelmiä! Ei aitoja kyllä noin halvalla saa. Materiaali on ihan toisenlainen jäljitelmissä, en suosittelisi ostettavaksi!

CROCSTM kengät ovat ainutlaatuiset ominaisuuksiltaan, niissä yhdistyy mukavuus, keveys ja ortopedisesti muotoiltu kantapää, holvituki ja nilkkaremmi takaavat täydellisen mukavuuden.

Crocsien materiaali on patentoitua CrosliteTM materiaalia, jossa on Patented Closed Cell Resin (PCCR) -käsittely, joka lämpenee ja pehmenee ruumiinlämmön mukaan ja tätä kautta kenkä muovautuu jalan mukaisesti.

.ØØ
Ø
Anti-bakteerinen materiaali on vastustuskykyinen bakteereja ja jalkasientä vastaan => ei enää pahanhajuisia kenkiä ja jalkoja.

Materiaalissa on suuri kitkakerroin => CROCSTM kengät eivät ole liukkaat eikä niistä jää jälkiä lattioihin tai veneen kansiin

Muutamissa paikoissa oo jäljitelmiin törmännyt..ja aikas hauskoja nimiä ovat niille keksineet, ku pitää tietty olla vähän samaa henkeä ku alkuperäiset Crocksit... esim. tänää tuli mainoslehtinen jossa oli Alligatorseja myynnissä :D

Meillä on alle 2 vuotiaalla just nuo Greeatan mainitsemat Alligatorsit. Ruotsista ostin ja hinta noin 10 euroa. Mutta ajattelin kyllä, että ens kerralla kun tulee crocsit vastaan niin ostan kyllä. Ainakin itselle ja miehelle. Katotaan nuo kasvavat jalat sitten ens kesänä uudestaan.

Meidän perheellä on kaikilla Crocsit. Niillä on kyllä muutama oikein hyvä käyttötarkoitus ja tiettyjen Crocsien lesti on mulle oikein mukava, mutta mun mielestä ovat kyllä kovin kuluvaa tavaraa. Kuljin uusimmillani 3 vkoa ja ne on nyt ihan huonossa hapessa. Jäljitelmiä ei ole itselle löytynyt oikeaa kokoa, mutta en empisi ostaa niitä, sillä materiaali nyt ainakin näppituntumalla ja silmämääräisesti on ihan vastavaa kevyttä ja ei-liukasta kamaa. Mitään nilkkaa tukevia kenkiähän esim. lasten käyttöön ne aidotkaan Crocsit eivät ole ja minusta sen sijaan, että muotoutuisivat omaan jalkaan, kuluvat ennen kuin muotoutuvat.
En tosiaan ole vielä löytänyt jäljitelmien ja aitojen välille mitään käytännön eroja hintaa lukuunottamatta. Mä emmin lasten kohdalla lähinnä sitä, että onko oikein käyttää leikki-ikäisella kenkiä, jotka irtoavat juostessa jalasta eivätkä tue nilkkaa pätkääkään. Fysiatrin mukaan ei ainakaan ole.

Yhteistyössä