joululahjoista

Minähän en näistä oikeasti vielä mitään tiedä (poika vasta alle kuukauden),mutta.. määränä tuo kuulostaa musta järkevältä,mutta onko noin pienille dvdt ja tietsikkapelit parhaita "leluja" - itse aion pyrkiä suosimaan aktivoivia leluja,kuten esim noi rattipulkat..

Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Mun mielestä tuo on oikeen sopiva määrä :)

no niin mäkin aattelin, kun en jaksa sitä pakettirumbaa * meidän ***** sai 65 pakettia ja ihmetteli miks noin vähän..*

Aivan! Sitäpaitsi, ei se lapsi oikeesti nauti siitä järjettömästä tavaramäärästä.. Yleensähän käy silleen että lapsi repii kauhees tuskas kaikki paketit auki ja sit on niin sekasi siitä uuden tavaran ja lelun määrästä ettei tiiä et mihin suuntaan lähtis. On se nähty niin monta kertaa.

Meille tulee molempien suvuilta tytölle aika paljo paketteja joten meillä onki just tuosta ym. syystä kaks jouluaattoa, lahjoja hän saa sit pitkin päivää ettei mee ihan sekasin :D

Alkuperäinen kirjoittaja tuore äiti:
Minähän en näistä oikeasti vielä mitään tiedä (poika vasta alle kuukauden),mutta.. määränä tuo kuulostaa musta järkevältä,mutta onko noin pienille dvdt ja tietsikkapelit parhaita "leluja" - itse aion pyrkiä suosimaan aktivoivia leluja,kuten esim noi rattipulkat..

isompi vinkunu jo kauan puuhis-peliä ja viime viikonloppuna löysin sellasen alekorista ja kattoohan tuo pienempikin piirrettyjä..
ja mä en viittis kasvattaa tuota lelumäärää enää hirveesti.

Yhteistyössä