J
"jeje"
Vieras
ostaa ja antaa 2-3 pakettia muutamille sukulaisille? Ja tulee tunne, että tuo määrä on heille sopiva + riittävä, ei tarvitse yhtään enempää lahjoja ostaa.
Mutta sitten omat vanhempani. Koen liian vähäksi määräksi, jos heille antaisin vain 2-3 pakettia. Sitten joka joulun alla on propleemana, että mitähän vielä käärisin lahjapaketteihin? Kun ei sitä viitsi mitään turha kräsää ja rompetta antaa.
Tosin myönnettävä on, että heiltä taas tänne tulee välilä sellaisia juttuja, mitkä ovat ns. kaapin täytettä (viime jouluna sain mm; kynsienhoitosetin - enkä ole mikään itseni ehostaja + kynsien laittaja) ja nytkin tämän joulun alla taas sanoin äidilleni, että en minä tarvitse yhtään lahjaa, osta lahjat mieluummin lapsille.
Mutta sitten omat vanhempani. Koen liian vähäksi määräksi, jos heille antaisin vain 2-3 pakettia. Sitten joka joulun alla on propleemana, että mitähän vielä käärisin lahjapaketteihin? Kun ei sitä viitsi mitään turha kräsää ja rompetta antaa.
Tosin myönnettävä on, että heiltä taas tänne tulee välilä sellaisia juttuja, mitkä ovat ns. kaapin täytettä (viime jouluna sain mm; kynsienhoitosetin - enkä ole mikään itseni ehostaja + kynsien laittaja) ja nytkin tämän joulun alla taas sanoin äidilleni, että en minä tarvitse yhtään lahjaa, osta lahjat mieluummin lapsille.