Joululahjoista pohdintaa - mikä ihme minulla on, että on niin helppoa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jeje"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jeje"

Vieras
ostaa ja antaa 2-3 pakettia muutamille sukulaisille? Ja tulee tunne, että tuo määrä on heille sopiva + riittävä, ei tarvitse yhtään enempää lahjoja ostaa.

Mutta sitten omat vanhempani. Koen liian vähäksi määräksi, jos heille antaisin vain 2-3 pakettia. Sitten joka joulun alla on propleemana, että mitähän vielä käärisin lahjapaketteihin? Kun ei sitä viitsi mitään turha kräsää ja rompetta antaa.

Tosin myönnettävä on, että heiltä taas tänne tulee välilä sellaisia juttuja, mitkä ovat ns. kaapin täytettä (viime jouluna sain mm; kynsienhoitosetin - enkä ole mikään itseni ehostaja + kynsien laittaja) ja nytkin tämän joulun alla taas sanoin äidilleni, että en minä tarvitse yhtään lahjaa, osta lahjat mieluummin lapsille.
 
Mulla onneksi ei ole vanhempia tai muita lahjottavana. Mutta mua ärsyttää etten keksi mitään hyvää lahjaa 11-vuotiaalle tytölle, kun ei se toivo oikein mitään. Ei leikikään enää juurikaan, ei kerää mitään erityistä...
Sen toiveetkin on niin köyhiä ja käytännöllisiä koko perheen lahjoja, joten tuntuis että jotain kivaa aivan omaa pitäis keksiä.
 

Yhteistyössä