Joululahjoista, mitä toivoisit?

  • Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti
...
Mies on kysellyt mitä toivoisin joululahjaksi. Oon sanonu etten tarvi mitään mutta haluaa ostaa ja on itse toivottoman huono keksii lahjoja. Mutta kun en tiedä mitä toivoisin... Tarvisin kyllä jotain vaatteita mutta kun niitä on mun vartalolla tosi huono lähteä ostamaan sovittamatta, eli olis miehen tosi vaikea ostaa. toisaalta haluisin jotain mitä mies itse valitsee... mutta mutta.
mitä te toivoisitte?

Mä ostin miehelle kylpytakin ja suklaata. Oon itekin huono keksii lahjoja mut nyt oli helppo kun tiesin mitä mies tarvii.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja yx:
mä haluisin sellasen kylpy /aamutakin joita on esim seppälässä, mitkä aivan ihanan pehmosia... sellanen on pakko saaha
Tää vois olla ihana... Tai ylipäätään jotain pehmosta ja lämmintä.

Tää on niin pieni paikka et ei oikein oo semmosia vaateliikkeitä kun 60km päässä, niin ei oikein lahjakorttiakaan viittis toivoa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Mitäs jos toivot lahjakorttia johonkin vaateliikkeeseen? Mä olen toivonut yhtä kirjaa ja lahjakorttia hierojalle.
Mitä kirjaa oot toivonu?

Mäkin tykkään lukea... kun kirjan keksis niin voisin toivoa sitä ja suklaata. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Mitäs jos toivot lahjakorttia johonkin vaateliikkeeseen? Mä olen toivonut yhtä kirjaa ja lahjakorttia hierojalle.
Mitä kirjaa oot toivonu?

Mäkin tykkään lukea... kun kirjan keksis niin voisin toivoa sitä ja suklaata. :)
Mä tykkään Leena Lehtolaisen kirjoista ja olen toivonut sitä uusinta, minkä nimeä en just muista. Olen monena vuonna saanut joululahjaksi aina Lehtolaisen uusimman kirjan.
 
mä oon sanonu miehelle et haluan siltä jotain, mitä ei muilta voi saada. en siis esim kodinlaittoon liittyviä kamoja, vaan pienen korun esimerkiksi. en siis tarkoita mitään kallista, mutta jotain johon liittyy ajatusta.

ja ongelma onkin mitä itse vastavuoroisesti keksin hänelle..
 

Yhteistyössä