joululahjat

poikien mutsi
Meille tuli eka lelukuvasto viimme viikolla ja siitä jo katselin leluja, muita joulukuvastoja ei oo vielä tullut :( Ja pari paitaa lapsille ostettu jotka annan sit jouluna...
 
lady of the lake
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Kertokaa ideoita minullekin. Lapsille suht helppo keksiä lahjoja, mutta miehen lahja, miehen vanhempien lahja ja minun vanhemmille lahja...
Nostin yhdeksi lähteeksi tuon Jouluideoita-ketjun. Josko siellä olis.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja lady of the lake:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Kertokaa ideoita minullekin. Lapsille suht helppo keksiä lahjoja, mutta miehen lahja, miehen vanhempien lahja ja minun vanhemmille lahja...
Nostin yhdeksi lähteeksi tuon Jouluideoita-ketjun. Josko siellä olis.
Ei siellä oikein kunnollisia lahjaideoita...
 
:xmas: Joululahjat on jo osaksi paketoituinakin... osa on ostettu jo heti edellisen joulun jälkeen :LOL: ja osa kesällä. Ostan aina hivutellen, ettei tartte paasata kaikkea rahaa kerralla. Enkä siis todellakaan ostele hirmu summilla :attn:
 
lapsille (omille ja kummilapsille, hoitolapsille ja veljen lapsille) tuli ostettua jo pelejä ja pari dvd:tä anttilan keskusvaraston tyhjennysmyynnistä ja omalle vaatteita ja yksi lelu hulluilta päiviltä... ja pari lahjaa on jemmassa isovanhemmilla jo tuolta toys"u"rusin avajaisista... yhelle kamulle on ostettuna yks cd Tukholman viime reissulta...
 
vieras
Just pistin ennakkovaraukseen Harry Potterin ja Shrekin uusimmat dvd:t. Ennestään löytyy jemmasta filmejä ja pelejä ja kirjoja.

Sukulaisille olen ostanut sellaiset taipuvapäiset takkasytyttimet ja kaasutäyttöpullot.

Viime joululta (vikaostoksia omalle pojalleni) on kummitytölle Koiramäki-talo ja kummipojalle Nikko-auto.

Tutuille lapsille teen huonetaulut oikein kehystettynä:

Sokerista,
kukkasista,
inkivääristä,
kanelista.

Niistä on
pienet tytöt tehty.


ja

Etanoista,
sammakoista,
koiranhännän
tupsukoista.

Niistä on
pienet pojat tehty.
 
vieras
Just pistin ennakkovaraukseen Harry Potterin ja Shrekin uusimmat dvd:t. Ennestään löytyy jemmasta filmejä ja pelejä ja kirjoja.

Sukulaisille olen ostanut sellaiset taipuvapäiset takkasytyttimet ja kaasutäyttöpullot.

Viime joululta (vikaostoksia omalle pojalleni) on kummitytölle Koiramäki-talo ja kummipojalle Nikko-auto.

Tutuille lapsille teen huonetaulut oikein kehystettynä:

Sokerista,
kukkasista,
inkivääristä,
kanelista.

Niistä on
pienet tytöt tehty.


ja

Etanoista,
sammakoista,
koiranhännän
tupsukoista.

Niistä on
pienet pojat tehty.
 
bertta
Höh, meille ei oo tullut ensimmäistäkään joulukuvastoa. Ois ihan hyvä lasten antaa nimittäin kirjoittaa jo joulupukille ja sitten alkaa joulutontuilla uhkailu *sädekehähymiö* ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mimmi06:
Vähän huonosti on kaupoissa vielä joulupapereita, ja jouduinki piilottamaan nyt väliaikasesti ostokset muovikassissa vaatehuoneen perimmäiseen nurkkaan. :xmas:
tänään oli Tiimariin tullu ainaski joulupapruja!!

Mä taas oon perinteisesti oottanu et suurin osa lahoista on ostettu ja sitten vien lapsen hoitoon ja pyydän parhaan ystäväni kylään ja yhdessä paketoidaan lahjoja koko ilta!! :) (perinteet kullakin.... :) )
 
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja mimmi06:
Vähän huonosti on kaupoissa vielä joulupapereita, ja jouduinki piilottamaan nyt väliaikasesti ostokset muovikassissa vaatehuoneen perimmäiseen nurkkaan. :xmas:
tänään oli Tiimariin tullu ainaski joulupapruja!!

Mä taas oon perinteisesti oottanu et suurin osa lahoista on ostettu ja sitten vien lapsen hoitoon ja pyydän parhaan ystäväni kylään ja yhdessä paketoidaan lahjoja koko ilta!! :) (perinteet kullakin.... :) )

täytyypä kävästi tiimarissa ensviikolla

 

Yhteistyössä