Joululahjat netistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mä70
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mä70

Vieras
Aiemmasta joululahjojen kyselyketjusta tuli mieleen,että te ketkä tilaatte lahjoja netistä,niin minkälaisitapaikoista ootte tilannu?mä oon etsiskellyt erilaisia paikkoja,jos löytäis hyviä lahjaideota..

Lekmerilta olen tilannut lapsille, oli alea, muuten on kalleempaa kuin kaupoissa mutta silloin meni samoihin kaupan hintojen kanssa. Yksin harvemmin pääsee ostoksille että lasten lahjat melkein tulee netistä tilattua.

Nyt tilasin lelut.fi. aiemmin oon tilannu esim br lelujen nettikaupasta ja joskus vissiiin myös lekmeriltä ja verkkokauppa.comista
ebaysta ja amazonista visssiin halvimalla sais legot yms merkkituotteet, ei oo vaan koskaan tullu noita käytettyä siihen, elokuvia yms olen kyllä ebaystä ostanu.

Lehdet on hyviä.Varsinkin vanhemmat ihmiset arvostaa printtimediaa vielä korkealle ja lisäksi se lehtitilaus tuo iloa vielä joulunkin jälkeen. Tuolla oli nyt tosi hyviä tarjouksia...->

http://tilaus.aller.fi/tt/?tt=9388_12_163257_

Täällä ei ole isoja kauppoja tai erikoisliikkeitä, joten kaikki tilaan netistä. Ihan citymarket ja netanttila, prisma ja sitten jotain erikoisempia liikkeitä esim. chanti -koruliike.

[QUOTE="vieras.";29212443]Täällä ei ole isoja kauppoja tai erikoisliikkeitä, joten kaikki tilaan netistä. Ihan citymarket ja netanttila, prisma ja sitten jotain erikoisempia liikkeitä esim. chanti -koruliike.[/QUOTE]

Prismassa on kyl hyvä toi nettikauppa, ei tartte jonotella ruuhkissa äkästen ihmisten seassa vaan voi kotona rauhassa selailla ja sitten tilata tuotteet kotiinsa tai sitten noutaa ne ilmaiseksi Prisman asiakaspalvelusta.

Nyt on vielä kampanjakin päällä:

"SYYS- JA JOULUKAMPANJA
Osta nyt ja maksa tilauksesi vasta ensi vuoden helmikuussa!

Valitsemalla tilauksen maksutavaksi laskun, kampanja-aikana tehdyt tilaukset erääntyvät 28.02.2014. Maksuaika eräpäivään saakka on korotonta ja kulutonta. Kampanja on voimassa kaikille tilauksille 31.12.2013 asti verkkokaupassa."

Prisma verkkokauppa -- Ratkaisevan edullinen myös verkossa

Hei, en tiennytkään että Prisman verkkokaupassa voi asiakasomistaja maksaa myös osarilla. Nyt tiedän mitä ostan, hankin joululahjaksi uuden astianpesukoneen :) Mahtavaa.

Edellä mainituista tilaan joistakin, mutta itsehän tilaan paljon joululahjoja sekä itselle että muille EMP:n verkkokaupasta. Hyvä valikoima ja ajoissa kun on liikkeellä niin paketitkin tulee varmasti ajoissa perille. Kantsii käydä kahtoon tuo valikoima, jos on vielä lahjat hukassa: www.emp.fi.

Yhteistyössä